Тексерілді:
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Н.Тулепова
Пәні:Сауат ашу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім Күні:20.10 Сынып: 1 а |
Мектеп: Жаңақала ЖОББМ
Мұғалімі:Құрмашева Г.Н Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Менің мектепке баратын жолым. Оо әрпі мен дыбысы | ||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 1.1.7.1 Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру.
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
|||||||||||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар істей алады:
Құрамында Оо дыбысы кездесетін сөздерді айта алады. |
|||||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: .
О дыбысы мен әрпінің таңбалануы, оның дауысты дыбыс екенін біледі |
||||||||||||
Кейбір оқушылар істей алады:
Құрамында О дыбысы бар сөздер мен буындарды оқи алады. |
||||||||||||
Бағалау критерийлері | Оқушылар: Оо дыбысы бар сөздерді айта алады және жаза алады. | |||||||||||
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||||||||||
Жол, олар, Орал | ||||||||||||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер | ||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
Оо дыбыс сөздердің қай буынында кездеседі? |
||||||||||||
Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба? | ||||||||||||
Неліктен жол ережесін сақтауымыз керек?
Оо дыбысы неліктен дауысты дыбыстар қатарына жатады? |
||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық, жауапкершілік, өмір бойы білім алу, шығармашылық | |||||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, дүниетану, бейнелеу, математика, драма, мәңгілік ел | |||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Таныстырылым, қалыптастырушы бағалау жұмыстары, музыка, интербелсенді тақта | |||||||||||
Алдыңғы білімдер: | Рр әріпі мен дыбысын біледі. | |||||||||||
Жоспар | ||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||
Басы | (Ұ)Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Достым, саған сәттілік!» тренингі Алақай-ау, алақай, Алақай-ау, алақай, Бұдан былай мен енді Емеспін жай балақай! Осыдан да көлемді оқи алам өлеңді Бардым мен де мектепке Оқушымын мен енді! – Балалар, бүгінгі сабағымызға сәттілік, өзімізге сәттілік! «Бір минут» әдісі Оқушылар кезекпен бір минут ішінде өткен тақырып бойынша тоқтаусыз, қатесіз р әрпі бар сөздерді айтып шығады. Топтық жұмыс: Аралық тақырып «Менің мектебім» бойынша балалардың ойын, тілін дамыту. Балаларға мектептің суреті көрсетіледі. Мектептегі қандай орындарды білесіңдер? Суреттер көрсету: сынып бөлмесі, кітапхана, мәжіліс залы, асхана дәрігер бөлмесі, бассейн,/ (Т) Жол картасымен жұмыс Мектеп асханасына баратын жол Мектеп күзетшісіне баратын жол Дәрігерге баратын жол Спорт залға баратын жол ҚБ: Отшау Қызығушылықты ояту: (ҰЖ) Жұмбақты шеш. «Допта » бармын, «Жолда » бармын, «Түнде » жоқпын. Мен сонда қандай дыбыспын? -«Оо » әрпі мен дыбысы Бағалау: Мадақтау. |
Жұмбақ |
||||||||||
Ортасы
|
-Балалар, сонымен бүгін қандай әріп өтеді екенбіз?
— Оо әрпі мен дыбысы. 1-тапсырма. Оо дыбысын өз үйіне орналастыр. — Оо дыбысын қандай үйге орналастырамыз? — Қызыл үйге ма, әлде көк үйге ма? — Дәлелдейміз. Артикуляциялық жаттығу жүргізу. «О»дыбысын қолды иектің астына қойып отырып 3 рет хормен қайталап айтқызу. -Оо әрпін айтқанда нені байқадық? О дыбысы қандай дыбыстар қатарына жатады? (Дыбысты айтып көріп, дауысты дыбыстар қатарына жататынын анықтайды. Қызыл үйге орналастырады) — Балалар, О дыбысы кездесетін сөздерді айтып көрейікші. (О дыбысы кездесетін сөздерді айтқызып, буынға бөліп, дыбыстық талдау жасату). Суретпен жұмыс. (ЖЖ) Суреттерге қарап, буынға бөліп, дыбыстық талдау жасатып, О дыбысының орнын анықтау.
О-ра-мал доп тор-ғай
Ав-то-бус мет-ро Модельденген жазылым. Оо әрпінің баспаша және жазбаша түрімен таныстыру.Бас мен кіші әрпіптерімен таныстыру. Дәптермен жұмыс. 1. Әріп элементтерің ауада жаздыру. 2. Дәптеріне жазғызу ҚБ. Жұлдызша жапсыру 1-тапсырма. (ҰЖ) Ұжымдық жұмыс: Тыңдалған материал бойынша өз ойын білдіріп, дәлелдеулер жасай алу білігін бағалау. Аудио таспаны тыңдату. · Балалар кешірім сұрау үшін қандай сөздер қолданды? · Арал мен Оралдың мұндай іс-әрекетіне қалай қарайсыңдар? Тапсырма. Жұптық жұмыс: Айтылым 2- тапсырма Болжамды ойлау Мақсаты: Ой ұшқырлығын, болжай алу білігін бағалау. · Мәтіндегі О дыбысы кездесетін сөздерді табыңдар Бағалау: Бағдаршам арқылы. Сергіту сәті. Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. 2-тапсырма. (ЖЖ) Оқулықпен жұмыс. Берілген сөздерді буындап оқу. Бағалау: Бағдаршам арқылы 3-тапсырма. (ЖЖ) Сыныптасыңмен ізденуді ұйымдастыр. Бағалау: бағдаршам арқылы |
Оо әрпі Қызыл, көк үй. Кеспе әріптер.
айна
Суреттер
Жұмыс дәптері
Смайликтер
аудиотаспа бағдаршам
Оқулық
Оқулық
бағдаршам
кеспе әріптер |
||||||||||
Соңы | 5-тапсырма. (Жеке жұмыс)
Саралау тапсырма Суреттерді ата және сәйкес буын сызбаларымен байланыстырып сызу. Он, Ор-ал, ор-ын-дық, ой-ын-шық-тар
А.Суреттеді атайалады. В. Сөздерді буынға бөледі. С. Суреттерді сәйкес буын сызбаларымен байланыстырып сызады ҚБ-смайлик бағалау «Сөз ойла, тез құра» ойыны. Берілген кеспе әріптерден сөз құрау Рефлексия. «Аралдар» әдісі — Жардағы смайликтер бойынша оқушы өзін бағалайды
Кері байланыс- «Еркін микрофон» Не себепті екінші аралда қалдың? Қай тапсырма қиындық келтірді? Бүгінгі сабақта қандай тапсырма сізге оңай болды әрі ұнады? Бүгінгі сабақта қандай құндылықтарды қайталадық? |
|||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс | ||||||||||
Ұжымдық жұмыс
Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс |
Бағалау.
А)Мадақтау Бағдаршам арқылы Смайликтер арқылы |
1. Дүниетану, әдебиеттік оқу, еңбекке баулу
2. АКТ арқылы |
||||||||||
Рефлексия | ||||||||||||
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
— Бүгін оқушылар не білді? — Сыныптағы ахуал қандай болды? — Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? — Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? — Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен |
||||||||||||
Қорытынды бағамдау | ||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||