Күні/айы | Пәні: | Сыныбы: 1 |
23.04.16 | Сауаташу | Мұғалімі: Л.Адильшиева |
Сабақтыңтақырыбы | Мәтін. Тауық. | |
Жалпымақсаты | Оқушылардымәтіндегінегізгіойдытүсінебілугеүйрету. | |
Күтілетіннәтижелер | Оқушылармәтіндегінегізгіойдытүсінеалады. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап. | |
Ресурстар | Дидактикалықматериалдар, тауықтың бейнесі, қорапша, кесте. | |
Сабақкезеңдері | Мұғалімәрекеті | Оқушыәрекеті |
Ұйымдастырукезеңі
|
1. Сабақтыңмақсатынтүсіндіру
2. Топқабөлу. 4. Бағалаукритерийлерінжасау.
|
1.Сабаққа назараудару
2.Сабаққа қызығушылығынарттыру. Әуен арқылы топқабөліну. Сабақмақсатыментанысады. |
Негізгібөлім
|
І. Үй тапсырмасын тексеру.
«Қонжық» — мәтінінің мазмұнын сұрау. (Әр топтан барлық оқушыға тізбекпен.)
ІІ. Мағынаны тану-сиқырлы қобдиша Жұмбақ жасырамын, жұмбақтың шешуі сиқырлы қобдишадан шығады Күн батса қонақтап қалғыған, Таң атса жерден жем аңдыған. (Тауық) «Сен маған-мен саған» -сұрақтар қою. · Тауық не? · Көргендерің бар ма? · Қайдакөрдіңдер? · Түсі қандай болады? · Үйқұсы ма дала құсы ма? · Адамғақандайпайдасы бар? «Тауық» — мәтініментаныстыру. 1. Өзімоқып беру. 2. Оқушылардыңөздерінеоқыту (тізбектеп). 3. Мәтінмазмұныбойыншасұрақтарқою. Адасқан балапандар. Видео арқылы Суретте құстар және балапандар көрсетіледі. Қай құстың балапаны қайсысы екенін табу керек.
Сергіту сәті Тақтамен жұмыс: 167- жаттығу. Кім? Сұрағына жауап беретін сөзді бір рет, не істеді? Сұрағына жауап беретін сөзді екі рет сызамыз.
Жазда футбол, қыста хоккей ойнаймыз. Біз түрлі спортпен шұғылданамыз. Біз ауламызды күтіп ұстаймыз.
Топтық жұмыс: 1- Топ:Сурет бойынша мәтін құрастыру. 2- 2-топ: Біздің аула мәтіні бойынша сурет салу 3-топ:Сурет бойынша мәтін құрастыру. Топтық жұмысты қорғау. Ыстық орындық Ыстық орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар оған сұрақ қояды.
Рефлексиялық бағалау кезеңі. — Сабақта не үйрендің? — Не ұнады? — Не қиындықтуғызды? |
«Қонжық» — мәтінінтізбектепайту. Критерий бойыншаөзін-өзіжәнеөзарабағалау. Жұмбақшешу. Сұрақтарғажауапбереді.
«Тауық» — мәтінімен танысады. Тізбектеп оқиды. Сұрақтарға жауап беру.
Сергіту жаттығуын орындайды.
Топпен жұмыс жасайды. Өз жұмыстарын қорғайды.
|
Бағалау | — — мұғалімніңбағалауы. смайликтерарқылы. | |
Үйге
тапсырма |
Ереженіжаттау. | |
Үйдеоқу | «Тауық» — мәтінінтүсініпоқу. | |
Рефлексия | ||