Сабақжоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2А | Мектеп: М.Әуезоватындағы орта мектеп | ||
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні:БукееваАйнурЕрболовна | ||
Сынып: 5 | Қатысқандар: | ||
Сабақтыңтақырыбы | Жай бөлшектерге амалдар қолдану | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.23 Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлуді орындау | ||
Сабақтыңмақсаты | · Барлығы: жай бөлшектер мен аралас сандарды бөле біледі;
· Көпшілігі жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу амалын есептер шығаруда қолдана алады; · Кейбіреуі жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлуді зерттеу есептерінде қолданып есептер шығарады |
||
Бағалаукритерийі | · Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу ережесін біледі;
· Жай бөлшектерді бөлу ережесін есептер шығаруда қолданады; · Есептеулерді дұрыс орындайды · Есептің шығарылуын түсіндіре алады |
||
Тілдікмақсаттар
|
Жайбөлшек, дұрысбөлшек, бұрысбөлшек, аралас сан
Диалогқа/жазылымғақажеттітіркестер: Жайбөлшектіжайбөлшеккебөлуүшін… Аралассандыаралассанғабөлуүшін… Натурал сандыбөлшеккебөлуүшін …, бөлшекті натурал санғабөлуүшін … |
||
Құндылықтарға баулу
|
Білімдішығармашылықтұрғыдақолданабілуқабілеті, жекежәнетоппенжұмысістейбілуқабілеті, өткентақырыптармен бірге жаңа тақырыпқа бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушылардың өмірлік білім жолын қалыптастыруға үйрету | ||
Пәнаралықбайланыс | Әдебиет, жаратылыстану | ||
АКТ-нықолдану дағдысы | Интербелсендітақта, видеоролик | ||
Алдыңғы білім
|
Жайбөлшектіжайбөлшекке, аралассанғакөбейту | ||
Сабақбарысы | |||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
|
Ресурстар | |
Сабақтың басы
2 мин
Үй тапсырмасын тексеру 3 мин |
· Сәлемдесу;
· Оқушылардытүгендеу; · Психологиялықдайындық Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әр інәзік, жарық, мейірімді, Болыпкетерсондадереужан-жағым. · «Пазлдар» стратегиясыарқылы (суретқиындыларыарқылы)4 топқабөлу |
Слайд
Пазлдар (суретқиындылары)
|
|
2 мин |
«Сен мұны білесің!» стратегиясы
Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшек, жай бөлшекке қалай көбейтеміз? 2. Натурал санды бөлшек санға көбейткенде натурал сан бөлшек алымына көбейтіп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалады. 3. Аралассандардыжайбөлшеккеқалайкөбейтеміз? 4. Егер көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса, онда көбейтінді неге тең? Бағалау: сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға қол шапалақтау · |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы 10 мин
5 мин
Жұппен жұмыс 10 мин |
«Ізденемін, ойланамын» стратегиясы
Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушыларға алдын-ала даярлық тапсырмаларын орындату арқылы жай бөлшектерді бөлудің алгоритмін өз бетімен қорытып, оқушы өзі дескриптор шығарады.
Дескриптор:Оқушылар жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшектің кері санына көбейтіп, ережесін тапты. Бағалау:«Бағдаршам»әдісі арқылы бағалау Бағаланғаннан кейін білімін әрі қарай нығайту үшін видеоролик көрсетіледі
«Сендер оны орындай алатындарыңа мен сенімдімін» стратегиясы Оқулықпен жұмыс Оқушылар өздерінің дәлелдеп шығарған жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу алгоритмін қолданып, есепті топта жұптасып орындап, А3 форматындағы қағазға есептеулерінің шығарылуын көрсетеді,постер қорғайды.
Бағалау:Жапондық бағалау әдісі Дескриптор: Аралас санды аралас санға бөлу үшін: · Бұрыс бөлшекке айналдырды; · Бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін пайдаланды; · Қате шығарылған есептерге оқушылар өздері түзетулер енгізді |
Слайд
Бағдаршам» арқылы бағалау
Видеоролик
А3қағаз, оқулық
Плакат
|
|
2 мин | Сергіту сәті | видеоролик | |
Сабақтыңсоңы
Жеке жұмыс 7 мин
4 мин |
«Мұны істей аласың, сенің қабілетің бар» стратегиясы
Қызыл карточка (А деңгейі): «Криптограмма шешу» (математикаға байланысты ұғымдар) Сары карточка (В деңгейі): «Графикалық диктант»
Жасыл карточка (С деңгейі): оқулықтағы С тобындағы зерттеу есебін орындайды
Дескриптор: · Оқушылар әріптерденматематикалық ұғымдарды тапты; · Берілген тапсырмадағы есептердің нақты жауабын (иә немесе жоқ) тапты; · Зерттеу есебін орындады;
Бағалау:А деңгейінің есептерінслайдтан дайын жауап бойынша бас бармақ арқылы, В деңгейіндегі есептерді өзін-өзі бағалайды. С деңгейінің тест тапсырмасын жазбаша бағалаймын.
Рефлексия «Сендер мақсатқа жеттіңдерме?» деген сұраққа оқушылар БББ стратегиясы бойынша Блоб ағашына стикерлер жазады, кері байланыс жасайды.
Үйге тапсырма:«Қорықпа,бұл сенің қолыңнан келеді» стратегиясы Жай бөлшектерді бөлу тақырыбына байланысты мәтінді есептер құру |
Криптограмма
Слайд
оқулық
|
|
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейміз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексереміз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ құндылықтарымен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Оқушының сабаққа ынтасы, іс-әрекеті, шығармашылық ізденісі арту үшін белсенді оқу әдістерін пайдаландым. Сабақтың басында «Сен мұн білесің» стратегиясын қолданып өткен тақырыпты қайталатып, Сабақтың ортасында «Ізденемін, ойланамын» стратегиясы бойынша жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушыларға алдын-ала даярлық тапсырмаларын орындату арқылы жай бөлшектерді бөлудің алгоритмін өз бетімен қорытып, оқушы өзі дескриптор шығарады және білімін әрі қарай толықтыру үшін, оқушының есте сақтау қабілетін арттыру мақсатында жаңа тақырыпты визуалды көру арқылы видеороликтен көрсеттім.
«Сендер оны орындай алатындарыңа мен сенімдімін» стратегиясын жұппен жүргізіп, оқулықпен жұмыс жасалды. Қабілеті жоғары оқушы қабілеті төмен оқушымен жұптық жұмыс жасайды. Сабақтың соңында «Мұны істей аласың, сенің қабілетің бар» стратегиясын қолданып топқа деңгейіне қарай жеке жұмыстар беріледі. Сабақтың соңында «Мұны істей аласың, сенің қабілетің бар» стратегиясын қолданып топқа деңгейіне қарай жеке жұмыстар беріледі. Қабілетті оқушы үлгерімі төмен оқушыға көмектеседі. Үйге тапсырмағажай бөлшектерді бөлу тақырыбына байланысты мәтінді есептер құрып келуге бердім және«Қорықпа, бұл сенің қолыңнан келеді» стратегиясы қолдандым. |
Оқушылар бағалау критерийлері мен дескрипторлар арқылы бағаланады. Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы оқушыларды қол шапалақтау (қолпаштау) арқылы ауызша бағалау түрімен бағаладым.
Жаңа тақырыпты түсіндіруде түрлі фигуралар, яғни графикалық бағалау арқылы бағаладым, өйткені оқушының қажеттілігі мен ынтасын арттыру мақсатында. Жұппен жұмыста «Жапондық бағалау» әдісін қолдандым. Сабақтың соңында топпен жұмыс жүргізілгенде А деңгейінің есептерін слайдтан дайын жауап бойынша бас бармақ арқылы, В деңгейіндегі есептерді өзін-өзі бағалайды. С деңгейіне берілген зерттеу есебін жазбаша бағалаймын,әрі оқушымен кері байланыс орнайды. Сабақ соңында БББ стратегиясы пайдаландым, жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін Блоб ағашына стикерлер жапсыру арқылы кері байланыс орнайды. Блоб ағашы қай деңгейде тақырыпты меңгергендігін көрсетеді. |
АКТ-ны пайдалану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау, оқушылардың өзара қарым-қатынаста өзін ұстау мәдениетін және қандай жағдай болмасын бірқалыпты болуға тәрбиелеу. |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
[bws_related_posts]