Қазақ тілі | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: | ||||||||||
Сабақтың атауы | Сөйлем және сөз | ||||||||||||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі | ||||||||||||
Сабақтың жабдығы | Кесте, үлестірмелі қима қағаздар, суреттер. | ||||||||||||
Жалпымақсаттар | 1.Сөйлемнің сөздерден, сөздіңдыбыстарданқұралатынын, дыбысәріппентаңбаланатыныноқушылардыңесінетүсіру.
2. Сөз белгілібірзаттың,құбылыстың,сын-сапаның,т.б. атауыекенінұғындыру, сөздіңөзінетәнмағанасыболатынынбайқату. 3. Оқушылардыңсөздердідұрысқолданабілуқабілетіндамыту, сөздерденсөйлемқұраудағдысынжетілдіру. |
||||||||||||
Оқыту нәтижесі | |||||||||||||
Топқа бөлу | Оқушыларға қызыл,жасыл,сары түсті қағаздар үлестіріледі. Қағаздың түсіне сай 3 топқа бөлініп отырады. | ||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы | Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлерден, Ытқып-ытқып жүгірді. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
|||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау
|
Үй жұмысы дәптерлерін тексеру | ||||||||||||
Қызығушылықты ояту | Әлемдегі бар дүние түрлі нәрселерден құралады.Мысалы: бұлттар-су тамшыларынан, орман- ағаштардан тұрады.Біздің сөйлеу тіліміз- сөйлемдерден, ал сөйлем неден құралады? Мұғалім, ең алдымен, оқушылардың сөз туралы не білетіндерін тексеріп,бұрын айтылған ұғымдарды еске түсіреді.
-Қазір мен сендерге бір қызық өлең оқып берейін, тыңдаңдар, сонда ғана бұл сұраққа жауап бере аламыз. Теңіз де тартылады, Жерболып тау шөгеді, Мұхит да сарқылады. Жайқалғанбаусемеді. Құлайдыорман-тоғай, Көзжастанқаққалады… Қирайды орда- сарай. Сонда не сақталады? Мәңгілік …(сөз) қалады.
Мәңгілікөлмейтін тек сөзекен. Оқушылардыңбұлбілім, дағдыларытөмендегікестеніталдаубарысындажинақталып, кеңейтілетүседі.
|
||||||||||||
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу |
Тапсырмалар орындау Оқулықтағы жаттығуларды топтарға бөліп орындату Карточкамен жұмыс Сабақта пайдаланылатын үлестірмелі қима қағаздардың үлгілері: Көп нүктенің орнына төменде берілген сөздердің тиістісін қойып, өлеңді көшіріп жаз.
Төмендегісөйлемдердіңтиістіжерінежақшаішіндегісөздіқойып, төртсөздентұратынсөйлемқұрапжаз.
|
||||||||||||
Сергіту сәті | Таулы аймаққа саяхат Еліміздің бестен бір бөлігін таулар алып жатыр. Ендешетауға экскурсия жасайық. – Таудыңтабиғатынеменерекше? |
||||||||||||
Ой толғаныс | Төмендегі кесте арқылы сұрақ- жауап әдісімен ережені оқушылардың өздеріне қорытындылатады:
заттың Сөз- сапаның атауы. қимылдың |
||||||||||||
Шығармашылық тапсырма | Шығармашылық тапсырма: Әр қалыпты жазу І топ: ІІ топ. ІІІ топ |
||||||||||||
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру | Күнделіктеріне жазады | |||||||||||
Бағалау
Кері байланыс |
Смайликтер арқылы Рефлексия Не білдік? Не істедік? |
||||||||||||
ІлмекСөйлем және сөз