Басы » Қазақ тілі мен әдебиеті » Сөйлем және сөз

Сөйлем және сөз

Қазақ тілі Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Сөйлем және сөз
Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Кесте, үлестірмелі қима қағаздар, суреттер.
Жалпымақсаттар 1.Сөйлемнің сөздерден, сөздіңдыбыстарданқұралатынын, дыбысәріппентаңбаланатыныноқушылардыңесінетүсіру.

2. Сөз  белгілібірзаттың,құбылыстың,сын-сапаның,т.б. атауыекенінұғындыру, сөздіңөзінетәнмағанасыболатынынбайқату.

3. Оқушылардыңсөздердідұрысқолданабілуқабілетіндамыту, сөздерденсөйлемқұраудағдысынжетілдіру.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Оқушыларға қызыл,жасыл,сары түсті қағаздар үлестіріледі. Қағаздың түсіне сай 3 топқа бөлініп отырады.
Ынтымақтастық атмосферасы Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды,

Ойлы-қырлы жерлерден,

Ытқып-ытқып  жүгірді.

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй жұмысы дәптерлерін тексеру
Қызығушылықты ояту Әлемдегі бар  дүние түрлі нәрселерден құралады.Мысалы: бұлттар-су тамшыларынан, орман- ағаштардан тұрады.Біздің сөйлеу тіліміз- сөйлемдерден, ал сөйлем неден құралады? Мұғалім, ең алдымен, оқушылардың сөз туралы не білетіндерін тексеріп,бұрын  айтылған ұғымдарды еске түсіреді.

-Қазір мен сендерге бір қызық өлең оқып берейін, тыңдаңдар, сонда ғана бұл сұраққа жауап бере аламыз.

Теңіз де тартылады,                     Жерболып тау шөгеді,

Мұхит да сарқылады.                  Жайқалғанбаусемеді.

Құлайдыорман-тоғай,                Көзжастанқаққалады…

Қирайды орда- сарай.                   Сонда не сақталады?

Мәңгілік …(сөз) қалады.

 

Дыбыстар Сөздер Сөйлем
Т,ү,й,е,м,а,л,д,ы,ң,ү,л,к,е,н,і Түйе

Мал

үлкен

Түйе-малдыңүлкені.
Дербестұрғандамағынасыжоқ, жазғандаәріптерментаңбаланады. Әрқайсысы  белгілібірмағынадаайтылады.Дыбыстарданқұралады, буынғабөлінеді. Белгілібіройдыбейнелейді.Сөздердің саны әртүрліболады.

Мәңгілікөлмейтін тек сөзекен.

Оқушылардыңбұлбілім, дағдыларытөмендегікестеніталдаубарысындажинақталып, кеңейтілетүседі.

 

 

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Тапсырмалар орындау
Оқулықтағы жаттығуларды топтарға бөліп орындату

Карточкамен жұмыс

Сабақта пайдаланылатын үлестірмелі қима қағаздардың үлгілері:

Көп нүктенің орнына төменде берілген сөздердің тиістісін қойып, өлеңді көшіріп жаз.

                                     №1

 

Еңбексүйгіш…….

Ерте шығып…..,                    (құмырсқа, жұмысқа)

Жазда астық…,

Толтырады ас…..                  (тасиды, үйді)

Қыстайтыныш….,

Рақатқа…..                              (жатады, батады)

(Н.Жанаев)

 

 

                                        № 2

Төмендеберілгенсөздердіқатыстырып, үшсөйлемқұра.

Келді, ала, өрістен, бұзау, мал, мөңіреді, шықты,Қанат, алдынан, 

малдың.                                

Төмендегісөйлемдердіңтиістіжерінежақшаішіндегісөздіқойып, төртсөздентұратынсөйлемқұрапжаз.

                         №3
1.Жадыраның көйлегі бар.(қызыл)

2.  Даладажелсоқты (қатты)

3.Бағдаршамның көзі бар (үш)

Сергіту сәті Таулы аймаққа саяхат
Еліміздің бестен бір бөлігін таулар алып жатыр. Ендешетауға экскурсия жасайық. – Таудыңтабиғатынеменерекше?
Ой толғаныс Төмендегі кесте арқылы сұрақ- жауап әдісімен ережені оқушылардың өздеріне қорытындылатады:

заттың

Сөз-                          сапаның                             атауы.

қимылдың

Шығармашылық тапсырма Шығармашылық тапсырма: Әр қалыпты жазу
І топ:
ІІ топ.
ІІІ топ
Үй тапсырмасы Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру Күнделіктеріне жазады
 Бағалау

Кері байланыс

 

Смайликтер арқылы

Рефлексия Не білдік? Не істедік?

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *