OҚО
Шымкент қаласы
№83 жалпы орта мектеп
Иманбердиева Айгуль Карабековна
Сабақтың тақырыбы:Ә дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:Балаларға Ә ә дыбысы мен әрпін таныстыру.Ә ә дыбысының, әрпінің дыбысталу ерекшелігі туралы түсінік беру.Дауысты,дауыссыздыбыстардың ерекшелігін,еске түсіру.Сөздерге дыбыстық талдау жасау.Балалардың буын туралы (білімін) түсінігін пысықтау.
2)Дидактикалықматериалдар,логикалықойындарарқылыбалалардыңжүйеліойлау,ескесақтау, танымдық, қаблеттерін арттырып тіл байлығын дамыту.
3)Оқушылардыұйымшылдыққа,бірлікке,ұқыптылыққа,адамгершілікке Отансүйгіштікке,әсемдіккетәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:Әңгімелеу, түсіндіру, топпен жұмыс, ойқорыту, ойын.
Сабақтыңкөрнекілігі:Суреттер,әріптер,буындар,текшелер, үлестірмелі суреттер.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. -Балалар аспанда не жарқырап тұрады? -Күн. -Күнбізге не береді? -Жылунұрыншашады,шуағынтөгеді. Алендеше,күнгеқарапжылуалып,бір-бірімізгеалақанарқылыжылуымыздыберейік.Қалғанынсыныпқа шашайық. -Балаларбізқандайсабақөтіпжатырмыз.
-Дұрыс
-Сауаташусабағынанбізнеүйренеміз? -Ендешебарлықөткендыбыстарғабайланыстыбілетінжұмбақ,тақпақтарымыздыескетүсірейік.2.Өтілген сабақты пысықтау.
Балаларғакестеқағазтаратып,олардыңішінен өткен дыбысты қоршау арқылы сөз ойлату. -Балалардыбыстарнешегебөлінеді?Екігедауысты,дауыссыз. -Дыбыстың,әріппенайырмашылығынеде?Дыбыстыайтамыз,естиміз.Әріптікөреміз,жазамыз.
«Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Ойын арқылы балаларға, өткен дыбыстан сөз ойлату. Сөздерді буынға бөліп, дыбыстан талдаужасату:ісі,кіші,іні,інім,ілмек,ірімшік.
3.Жаңа сабақ.
-Балалар сендер білесіңдер ме, мына суретте қандай аңды көріп тұрсыңдар? -аю.
Мен кеше жолға түсіп, орманға барған болатынмын сол кезде мына аю алдымнан кездесіп. Маған Әсел әкеп беруімді өтінді. Балалар аюлар нені жақсы көреді. -Әсел
-Аюларға әселді жеткізіп береміз бе?
Суретпен жұмыс жасау. Әже,әке,әткеншек,әпке,әтеш.
-Балалар әже туралы тақпақ білесіңдерме?
-Дұрыс
Қасымда әжем
Айнала әсем
Мен азамат боламын.
Жұмбақтар.
Басында айдары , иегінде сақалы бар.
(әтеш)
Көз алдыңа жайнаған, Түсі судан аумаған. Тегіс перде керіледі, Бірақ бәрі көрінеді
(Әйнек)
Ал балалар әсел, әже, әке, дегенсөздердіңбіріншідыбыстанбасталыптұр.
-Дұрыс.Ендеше, балалар біз бүгін сіздермен бір дыбыс пен танысамыз. Ол:Ә дыбысы.
Ә дыбысы дауысты дыбыс, өйткені кедергісіз ашық, жіңішке болып әндетіліп айтылып тұр.
Әә Әә Әә Әә
Ойша шашылған әріперден буын құра.
Әп, исә, дә ,кә, әт, әс, сә
Буындатыпоқыту.
Ә-же,ә-ке,шә-лі,дә-рі.
Сабақтың сергіту сәті:Оқылудан тұрайық,
Алақайды ұрайық.
Дәптерменжұмыс: Балалар біз енді Ә ә дыбысын баспа түрін жазамыз. Алдымен Ә дыбысын ауадай жазып көрейік. Дәл ауада жазғандай үздік сызықтарды қосып, Ә дыбысын жазамыз.
Заттардың қасиетін табу өтеміз.
Тәтті, қалың , жұмсақ, дөңгелек,
кітап кәмпит доп жастық.
Сабақты қорыту:Балалар мына ненің суреті? -Әтеш, Әже, Әліппе.
-Балаларсонда,бізбүгінқандайдыбыспентаныстық? -Ә дыбысы. -Ә дыбысын қандай текшемен қолданамыз? -қызыл
Жақсы сабаққа қатысқан, жақсы айтып көрсеткен балаларды мақтап, мадақтау.
[bws_related_posts]