Сабақ: Математика
|
Бөлім 5.1.В натурал сандардың бөлінгіштігі. | |||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Ахметкалиева Б.С | |||||||||||||
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу | |||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 5.1.2.7 Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу | |||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Құрама сандарды біледі ,құрама санды баған түрінде көбейткіштерге жіктейді | |||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Құрама сандарды натурал сандардың бөлінгіштігін пайдаланып, көбейткіштерге жіктейді , оны тек жай сандардың көбейтіндісі түрінде жазады. | ||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Көбейткіштерді дәреже түрінде жазады
Жіктелген жай көбейткіштер бойынша құрама санды табады. |
||||||||||||||
Бағалау критерииі | Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктейді
|
|||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Барлық оқушылар орындай алады :Бөлінгіштік белгілерін қолданып құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу алгоритмін талдайды | |||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер:санның бөлгіші,жай сандар,құрама сандар | ||||||||||||||
Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер:
— Тік төртбұрыштың ауданының өлшем бірлігін айта аласыз ба? — Параллелепипедтің көлемінің өлшем бірлігі қандай? —Көлемі берілген тік бұрышты параллелепипедтің өлшемдерін жай сан түрінде неше см екенін |
||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы аясында Астанадағы «Бәйтерек» монументінің өлшемдеріне байланысты берілген мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушыларды өз елін сүюге, патриоты болуға тәрбиелеу | |||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы, | |||||||||||||
Алдыңғы оқу | Жай сандарды,құрама сандарды,натурал сандардың бөлінгіштігін біледі | |||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||
Сабақ
жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||||||||||||
Сабақтың басы
7 минут |
Ұйымдастыру
Оқушыларды түгендеймін ,сабаққа дайындығын тексеремін «Қағаз бетіндегі саяхат» әдісі арқылы сыныптағы жағымды ахуалды қалыптастырамын. «Ғажайып алаң» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар проектр арқылы тақтадан допты шертіп, берілген сұрақтарға жауап бере отырып, допты қақпаға кіргізеді. Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі «Эвристикалық әңгіме» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады. -Жай сандар дегеніміз не? Құрама сандар дегеніміз не? -Натурал сандарды 2-ге,3-ке,5-ке бөлінгіштік – белгілері — 45 саны берілген 1.санының барлық бөлгіштерін атыңыз. 2. жай бөлгіштерін атаңыз. Шар ішіне жай және құрама сандар жазылады, сол бойынша екі топқа бөлінеді. |
А4 қағазы, маркер, қаламсап
Проектор ДК
Шар, қима қағаздар
ДК, проектор, «Bilim Land» дискісі
Таратпа материалдар
Смайликтер
5 сынып «Математика» оқулығы Алдамұратова Т., Байшоланова Қ., Байшоланова Е. «Атамұра», 2017 98-99 бет
ДК, проектор, «Bilim Land» дискісі
Бояу қарашдаш, маркер |
||||||||||||
Сабақтың ортасы |
«Bilim Land» дискісі көмегімен жаңа тақырыпқа арналған бейнеталдау көрсетіледі, талданады.
«Ойлан, топтас, талқыла» әдісі арқылы 2-топқа тапсырмалар беріледі
І топ: Құрама сандарды екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде жазады, егер көбейткіштердің ішінде құрама сан болса, ол жай сандардың көбейтіндіс түрінде жазылады Мысалы : 28= 4*7 =2*2*7 ІІ топ: Натурал сандардың бөлінгіштігін пайдаланып,құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктейді
Кері байланыс: Смайликтер арқылы Сергіту сәті «Жаңылыспаймын» ойыны Деңгейлік тапсырмалар беру. А-деңгейі: №264 В-деңгейі: №268 С-деңгейі: №272 Кері байланыс: Қолпаштау әдісі «Ойлан,жұптас,есепте» Мәтіндегі натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеңіз. Aстaнa-Бәйтерек» монументі – елордaмыз Aстaнa қaлaсының негізгі нышаны. Жaлпы, бәйтерек — ежелгі тaным бойыншa, тылсым қaсиетке ие aлып aғaш. Бәйтерек бaйырғы орта түсінігінде жердің дәл кіндігінде өсетін, тaмыры жерaсты, діңі aдaм әлемі, бaсы рухтар мекені болып тaбылaтын көк тіреген aлып aғаш. Бәйтерек ежелгі түркі сөзі, «бәй» — үлкен, aлғaшқы деген ұғымдaрды, ал терек (парсы тілінде — дaрaқ) «aғaш» деген ұғымды білдіреді. Демек «Бәйтерек» екі сөздің бірігуінен жaсaлып, «зәулім aғaш» дегенді тaнытaды. Оның идеясындa «Сaмұрық» қaсиетті құсы турaлы ежелгі қaзaқ aңызы жатыр. . Бәйтеректің ортaсында өмір мен үміт беретін aлтын жұмыртқa Күнге негіз салуда. Aл aстындa, тaмырында aйдaһaр орнaлaсып, түн мен қысты шақыруда. Құрылым биіктігі 105 метрді құрайды. Салмағы 1000 тоннадан асады. 97 метрді құрайтын көрініс кешені замануи қаланың көркем бейнесін ашады. 97 саны кездейсоқ емес, ол астананың Алматыдан Астанаға ауысқан мезгілін білдіреді. |
|||||||||||||
Сабақтың соңы | Бекіту тапсырмалары:
1- Тапсырма: «Сәйкестендіру тесті»
2-тапсырма: «Дұрысын тап»
Кері байланыс: «Шаршылар» әдісінде жұмысты аятағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе сарымен, толық түсінсе жасыл түске бояйды.
|
|||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||
Саралау — Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалда игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау .
|
||||||||||||
Оқушылар белсенді жұмыс жасау үшін жеке, жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыра отырып, оқушылардың білім деңгейіне қарай тапсырмаларды беру және жіктеу. Топтық жұмыс кезінде оқушылр диалогқа түседі, бір-біріне қолдау көрсетеді. Қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін бейнеталдау көрсетіледі. | Басбармақ, қолпаштау, смайлик, шаршы | Топта бөліну кезінде қауіпсіздік ережесі ескертіледі, «Орын ауыстыру» сергіту сәтін ұйымдастыру, зейіндері шашырап кетсе қажетіне қарай ой-сергектер ұйымдастыру Топтық жұмыс кезінде бір-біріне кедергі келтірмеу.
|
||||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Оқу неге бағытталған болды? Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Сабақ мақсаты қол жетімді алынды. Оқушылар құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді біледі. Оқу оқу мақсатына бағытталды .Жоспарланған шаралар тиімді болады деп ойлаймын.Берілген уақыт ішінде үлгеремін деп ойлаймын.Өз жоспарыма оқушылардан алынған кері байланыс нәтижесінде және өз бақылауыма сай түзетулер мен енгізулер жасаймын. | |||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе( оқыту мен оқуға қатысты) 1.Сабақта «Ғажайып алаң» ойыны жақсы болды,оқушылар қызығушылығын арттырады 2.Топтық жұмыста оқушылар өте белсенді жұмыс жасайды. Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ?(оқыту мен оқуға қатысты ) 1.Қабілетті оқушыларға зерттеу жұмыстарын берсем бұданда жақсы болар еді деп ойлаймын. 2.Сабақ үстінде оқушылар бірнеше топта жұмыс жасаса Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетің не білдім?
|
||||||||||||||
Қосымша 1
5.1.В Бөлім «Натурал сандардың бөлінгіштігі»
5.1.2.7 құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.
Ойлау дағдыларының деңгейі : Білу және түсіну. Қолдану
Бағалау критерийі : Құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазады.
- Тапсырма: Сандарды жай көбейткіштерге жіктеңіз:
а) 244
ә) 2548
Дескриптор :Білім алушы
- Берілген сандарды жай көбейткіштерге жіктейді.
- Тапсырма : 2*3*5*7 көбейтіндісі қандай құрама сан?
Білім алушы : құрама санды табады
Шығыс Қазақстан облысы
Тарбағатай ауданы
«Майлин атындағы мектеп –балабақша кешені»КММ
Математика пәні мұғалімі –Ахметкалиева Б.С
[bws_related_posts]