Алғашқы әскери дайындық пәні | Мектеп: «№ 21 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ | |||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Курманов Б.А | |||||||
10 «ә» | Қатысқандар саны: 23 | Қатыспағандар саны: 2 | ||||||
Сабақ тақырыбы | Ротаның тəуліктік нарядының атқаратын қызметтері, құрамы жəне қарулануы, рота бойынша күндізгі кезекшінің міндеттері, жабдықталуы | |||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Білімділік:ротаның тəуліктік нарядының атқаратын қызметтері, құрамы жəне қарулануы, рота бойынша күндізгі кезекшінің міндеттері, жабдықталуы туралы жалпы мағлұмат алады
Тәрбиелік: отансүйгіштікке,ұқыптылыққа,топтық жұмыс арқылы бір бірінің пікірімен санасып,өзін өзі бағалауды үйретеді. Дамытушылық: Отан қорғауға дайындық санасын қалыптастырады,қабілеттері артады. |
|||||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар тақырыпты меңгереді,рота бойынша тәуліктік кезекшінің,тәуліктік күзеттің құжаттар тізбесімен танысады,мәлімет алады
Отан қорғауға деген санасы қалыптасады. |
|||||||
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер | Блум таксономиясы | |||||||
Топтық жұмыс | ||||||||
Видеоролик | ||||||||
Постер қорғау | ||||||||
Әскери диктант,перфокарта толтыру,кері байланыс,эссе | ||||||||
Сілтеме | АӘД оқулығы.Ғаламтор материалдары,плакаттар,үлестірмелі парақша | |||||||
Жоспар | ||||||||
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушылардың әрекеті | |||||||
1-кезең:
Ұйымдастыру: А.Взвод командирінің баянатын қабылдау Ә.Сәлемдесу. Қызығушылықты ояту:
Топқа бөлу:
|
Баянатын қабылдау,сәлемдеседі
Оқушылардың сырт келбетін тексеру.
Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру Психологиялық дайындық. (шаттық шеңберіне шақыру) 1. «Танк әскері» 2. «Әскери әуе күштері» Топтың ережесімен таныстыру |
Тік тұру,сәлемдесу
Оқушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жақсы тілектерін білдіреді. Оқушылар 1-қатар сапқа тұрады 1,2,3 санау арқылы топқа (бөлімшеге) бөлінеді. |
Слайд
Кітап
Танк және ұшақ суреттері
|
|||||
Білу
«Қаланы азат ету» ойыны.сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру
|
А-нұсқасы:
1.әскери жарғыларды ата. 2.саптық жарғыда не туралы айтылады? 3.Кіші офицерлер құрамын ата 4.Жауынгерлерге қолданылатын тәртіптік жазалар туралы айтыңдар. Б-нұсқасы: 1.Әскери тәртіп дегеніміз не? 2.Тәртіптік жаза дегенді қалай түсініесіз? 3.Аға офицер құрамын атаңыз? 4.Мерізімді әскери қызметкерлерге қандай көтермелеулер қолданылады?
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.Өтілген тақырып бойынша мазмұндайды | А,Б нұсқалы сұрақтар жасырылған конверттер
. |
|||||
Түсіну:
Видеоролик көрсету Қазақсанның қазіргі әскері |
Қазақстан әскері туралы не білесіңдер? | Қазақстан әскері туралы өз ойларын ортаға салады | Видеоролик экран проектор | |||||
Қолдану:
Мәтінмен жұмыс Талдау Постер дайындау,қорғау |
2- топқа мәтін беріліп,постер дайындауға нұсқау беріледі
|
1 топ
Тәуліктік наряд,құрамы 2- топ Рота бойынша тәуліктік кезекшінің міндеттері Тәуліктік күзеттің қызметін өткеруге арналған бөлменің жабдықталуы,қажетті құжаттары |
Постер бағалау картасы | |||||
Жинақтау
Алған білімдерін бекітеді |
1 топ Әскери диктант
Ротаның тәуліктік нарядына: ………………кезекші, Рота…………..кезекшілер тағайындалады. Рота бойынша тәуліктік кезекшінің қаруы…………….. 2- топ Перфокарта толтыру Қызмет өткеру үй жайларында болу керек Рота бойынша кезекшіде қандай құжаттар болуы керек
|
Тапсырманы орындайды | ||||||
Бағалау | Тақырыпқа қатысты көзқарастары
Қазақстан әскеріне қандай баға бересіңдер? |
|||||||
«Бес саусақ» әдісі | 1.Басбармақ басты мәселе.
— Сабақта ең құнды мәселе қандай болды? 2.Балалы үйрек бірлесу — Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектестім? 3.Ортан терек ойлау — Мен бүгін қандай білім алдым 4.Шылдыр шүмек шынайлық — Сабақ ұнады ма? Неліктен? 5.Кішкентай бөбек көңіл күй ахуалы — Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?
|
|||||||
Үй тапсырма
Шығармашылық ізденістерін дамыту бағалау |
Эссе жазу «Отан үшін отқа түс,күймейсін»
§5,86-93 беттер Эссе жазады Оқушылардың білімдерін бағалау парағы арқылы жариялы түрде баға қою |
Күнделікке қойдыртады | ||||||
АӘД пәні оқытушы- ұйымдастырушы: Б.Құрманов
[bws_related_posts]