- 1. «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар:
Электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды.
- «Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі:
Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік береді
- А.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал:
Оқушылардың диалог қүру нәтижесі
- Адамның есте сақтауында негізгі орын алатын, санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратын,жады:
қысқа мерзімді жады
- Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беретін әңгіме түрі:
Кумулятивтік
- Б. Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу және жаза қолдану:
Оперантты шарттылы
7.Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы:
Алынған мәліметтердің мәнін анықтау
8.Бағалаудың барлық түрлеріне тән 3 сипаттама бар, қадағалау сипаттамасына сайкес мұғалім әрекеті:
оқушының сұраққа жауабын тыңдау,
- Бағалаудың барлық түрлеріне үш сипаттама тән. Соның ішінде, оқушының жауабын критерийге сәйкес талдап, түсіну үшін:
Интерпретация
- Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізелген оқыту ортасы:
Оқушыға бағдарланған
- Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады, деген түсінікке негізделген оқу ортасы:
Жас ерекшелігіне бағдарланған
- Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флейвелл):
«өнімділік тапшылығы»
- Баланың танымдық дамуының сипаттамасы:
оқу және пролблемаларды шешу
- Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті:
Ұқсастық бойынша пайымдау
- Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық және тұлғаішілік үдеріс:
шығармашылық
- Ғылыми және практикалық шығармашылықтың мүғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:
Педагогикалық ғылымның жетістіктерін енгізу және озат тәжірибені тарату
- Ғылыми және практикалық шығармашылықтың, мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:
Педагогикалық шығармашалық
- Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің екінші кезеңі (Ренулли мен Райс):
Топтық оқу жаттығулары
- Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша (оқу үдерісінің қалай жүретінін басқадан гөрі жақсы біліп өздерінің оқуын реттей алады деп анықталған өлшем):
Икемділік
- Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі:
Зерттеушілік әңгіме
- Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы:
Тапсырманы орындауды балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
- Ең үздік оқушыларды анықтаудағы «өз білімін жетілдірудің» тиімді өлшемінің сипаттамасы:
Олар өздерінің оқуларын реттей алады.
- Ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем (Фриман):
Шоғырлану
- Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ:
Жоғары дәрежелі
25.Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар әрекеті:
Айтқандарын дәлелдейді
- Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі:
Рәсімдік
- Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдаулы жылдамдатуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу тәсілі:
Диалог
28.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері:
Технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық
- Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі:
Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
- Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі:
Сабақты зерттеу
- Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі:
Кумулятивтік
- Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы:
Қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды
- Нәтижесі қайта өндіруге болатын есте сақталған көлемді ақпарат болып табылатын оқу түрі:
Білім алу есте сақтау ретінде
- Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарайтын тұжырымдама:
Алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну
- Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі:
Өзгелерді оқыту
- Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі:
Оқу нәтижелерін бағалауды меңгеру
- Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлары:
Балалардың қалай оқитынын мүғалімнің түсінуі.
Оқу нәтижелілігін бағалау.
Нені оқу керетігін түсіну
- Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем:
Икемділік
- Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсаты, ,ж„
оқудағы қиындықтарды анықтау
- Оқушыға білмеген тапсрыманы орындауға кеңес берілмегендіктен:
Өнімділік тапшылығы
- Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты:
кері байланыс ұсыну
- Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі:
Айтқаныңызға дәлел келтіре аласыз ба?
- Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы:
Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады
- Оқушылардың оқуға бейімділік және білім, дағдыларын дамытуға мүғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы:
Оқыту ортасын құру
- Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген үмтылыс пен қызығушылықтың пайда болуы:
Ішкі уәж
- Оқушылардың тақырып мәнін өз бетінше меңгеруін мұғалімнің түсінуі мен бағалай алуы:
Сапалы оқытудың маңызды факторы
- Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді:
Өз жауабын түзетуге, нақтылауға
- Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы:
сыртқы үәж
- Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын қүрал: Мұғаліммен және басқа оқушылармен әңгімелесу
- Оқушының өзекті даму деңгеиі:
міндеттерді өз бетінше шешуі
- Оқушының өзекті даму деңгейі :
(Л.Выготский):Міндеттерді өз бетінше шеше алуы
- Оқушының өзекті даму деңгейі:
Выготскийдің пікірінше оқушының өз бетінше орындай алатын тапсырмаларының көмегімен анықталады
- Оқыту мен оқудың үздіксіз үдерісінің жалпы қажеттілігіне сәйкес, метатану әдістерін игерген оқушылар:
мұғалімнің қызметін өздері атқарады
- Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытуды алған білімдерін кез-келген жағдайда пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту:
Сындарлы оқыту
- Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытуды, алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту:
Сындарлы
- Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкініктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі:
Оқу үшін бағалау
- Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы:
Сөйлеу машықтарын жетілдіреді
- Подкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы:
Цифрлық Сауаттылық дағдыларын жетілдіру
- Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру және пайдалануға негізделген мұғалім кызметі:
Инновациялық бағыттылығын көрсетеді
- Пікір алысу мақсатында жүргізілгенімен , ұсынылған барлық идеялар төзімділікпен тыңдалатын әңгіме түрі:
Кумулятивтік әңгіме
- Сабақты зерттеу (LS) түйінді сипатының бірі:
Креавтитілік
- Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі:
Зерттеу үшін бүкіл топ өздеріне жауапкершілік алады. Мүғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады.
- Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі:
оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмысына қатысты
- Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қойылатын сұрақтардың бірі:
Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек
- Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі:
оқушының білімімен дағдысына дамытуға басымдык, береді
- Танымдық даму,,,
оқуға қабілеттілік
- Тапсырмаларды орындау барысында, мегатану дағдылары қалыптасқан оқушылар:
Материалды игеру деңгейін анықтай отырып, өз өздерін тексеруге, тестілеуге қабілетті
- Тұжырымдамалық және әмбебап «әрекеттегі зерттеу» ұғымын қолдануға болатын зерттеу тәсілі:
Жағдаяттық талдау
- Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек қүлақ салып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі:
Терең тыңдалым
- Іс әрекеттегі зерттеу үдерісін оқу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі:
Оқушының оқу тәжірибесін жақсартады
- Іс-қимылдар арқылы дамитын білімді сақтайтын жады:
ұзақ мерзімді жады