Басы » Арнаулы курс » ЕЛТАНУ (автолық бағдарлама)

ЕЛТАНУ (автолық бағдарлама)

ЕЛТАНУ

 

Таңдау курсының бағдарламасы

1-4 сынып

 

Құрастырған:  Екібастұз қаласындағы №25 қазақ қыздар гимназиясының

ағылшын тілі пәнінің мұғаліміАримбекова Альмира Ғабитқызы.

 

«Елтану» таңдау курсының бағдарламасы 1-4 сыныптарға  ағылшын тілі пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған.

  ПІКІР

 

          1–4 сыныптарға арналған «Елтану» таңдау курсының бағдарламасы 2013-2014 оқу жылы құрастырылды. Екібастұз қаласы №25 қазақ қыздар гимназиясы ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Аримбекова Альмира Габитовна.

Бағдарламаның толтырылуы: талапқа сай ( пән, сынып, мектеп, мұғалімнің ата-жөні, мақсат-міндеттері толық көрсетілген). Бағдарламаға сай қосымша материалдар бар.

Түсініктеме: бағдарламада жоспарланған оқу материалын меңгерудің тұжырымдамасы, мақсат-міндеттері, оқушылардың білім-білік дағдыларына қойылатын талаптар нақты көрсетілген, түсініктемеде негізгі бағыттары айқындалған.

Бағдарламаның құрылысы: бағдарлама бойынша оқытудың тұжырымбамасы, түсінік хат, жүктеме, 1- 4 сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескеріп, материалдары жүйеленіп, жинақталған. Бұл бағдарламаға бір сағат мектептің вариативтік курсынан беріліп отыр, аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат.

Тақырыптың жоспарлануы:  1-4 сынып оқушыларының жас ерекшеліктері бойынша оқушылардың жалпы оқу біліктілігі мен дағдыларын жүйелеу және дамыту жоспарланған.

Пайдаланған әдебиеттер тізімі: қолданылған әдебиеттер тізімі көрсетілген.

Қорытынды: Бағдарлама оқушылардың басқа елдердің халқы, өмір сүру жағдайы, атақты тұлғалары, өмірлік қағидалары, мен тарихы, жері, көрікті жерлері, мәдениетімен танысады және және басқа елдерге деген сүйіспеншілік  құрмет, туған жерге деген отаншылдық, патриотизм сезімдерін арттырады.

Ерекшелігі: Ең негізгі құзіреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді:

—         Ақпараттық (ағылшын елі, тілі, тарихы, мәдениеті туралы мәліметтер)

—         Коммуникативті (ауызекі сөйлеу және жазба тілде ойды жүйелі түрде жеткізе білу)

—         Проблема шешу (көпшілік алдында сөйлеу мәдениетінің негізгі талаптарын меңгерту). Бағдарлама оқушымен және жеке ұжымдық жұмысты қамтиды.

Түсінік хат

 

        Қазіргі заманның өзекті мәселесі бұл жан- жақты дамыған, көп тілді меңгерген шығармашылық тұлға қалыптастыру. Сондықтан ұлттық білім жұйесіндегі өзгерістер мен талаптарға сай оқыту жүйесіне «Елтану» таңдау курсы енгізілді. Бұл бағдарламаға бір сағат мектептің вариативтік курсынан беріліп отыр, аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат.

Баланы шет тілінде қарым-қатынас жасап, сөйлеуге ерте жастан бастап үйрету қазіргі кездегі өзекті мәселелердің бірі. «Елтану» таңдау курсы оқушыларға тілді меңгертіп, басқа халықтың мәдениетін әрі дүниежүзі мәдениетіне жол ашуға мүмкіндік береді.

Негізгі мақсат:

Коммуникативтік мақсат:

Бағдарламада қарастырылған тақырыптар мен тілдік материалдар көлемінде шет тілінде сөйлеу мүмкіндігін және жеңіл мәтінді сөздіксіз, аса күрделі мәтінді сөздікпен түсінуді қамтамасыз ету.

Білімділік мақсат:

Шет тілінің оқу пәні ретінде білім беру құндылығы екі бағытта айқындалады: біріншісі, шет тілінде оқыту оқушылардың филологиялық білімділігін арттырады. Екіншісі, олардың жалпы танымдылығын кеңейтеді. Оқушылар оқулықтар, баспасөз ретінде арқылы басқа халықтың өмір сүру жағдайымен атақты тұлғалардың өмірлік қағидалары мен тарихи кезеңдерімен, мәдениет ескерткіштерімен танысады.

Тәрбиелік және дамытушылық мақсаты:

Шет тіліне оқыту оқушының тұлғасын жан-жақты дамытуға жағдай жасау керек: дүниетанымы, ойлау қабілеті, жады, сезім мен эмойиясы, адамгершілік және эстетикалық көзқарасы.

Оқытудың мазмұны – тренинг, ойындар арқылы оқушылардың танымдық процестерін дамып, қарым-қатынас мәдениетінің қалыптасуына жетекшілік жасау, психологиялық көмек беру.

 

Бағдарлама құрылымы:

  1. Түсінік хат.
  2. Базалық білім мазмұны.
  3. Баяндамалар мен рефераттар тақырыптары
  4. Білім, білік дағдыларға қойылатын талаптар

 

Арнайы курс жұмысының компоненттері:

оқыту; тәрбиелеу; дамыту; жетістік.

 

Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері.

     

Мақсаты:

  • Тілдік деңгейін көтеру;
  • Шетел елдерінің тарихы мен мәдениетін құрметтей білуге тәрбиелеу;
  • Білім білік дағдыларын кеңейту.

Міндеттері:

  • даму деңгейі әртүрлі елдердің ерекешеліктері, халықаралық қарым – қатынастар және экономикалық ынтымақтастық жайлы ағылшын тілінің білімдерін дамыту;
  • шетел халықтарының дәстүрлі мәдениетіндегі сабақтас этнопедагогикалық идеялардың даму.

 

Пәнаралық байланыстар

«қазақ тілі», «орыс тілі» оқушылардың ана тілінде тілдік тәжірибесіне тірек тілдік құбылыстарды тілдерде салыстыру жолмен лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды меңгеру үшін өте маңызды;

«Әдебиет», «Тарих», «География» пәнаралық байланысы оқушыларға тілін оқып-үйреніп жатқан елдің мәдениеті және дәстүрімен танысуға мүмкіндік береді.

«Музыка», «Бейнелеу өнері» оқу процесінде өнер туындыларын (сурет салу, өлендерді тыңдап-жаттау, фольклоры, ертегілер, жаңылтпаштар, санамақтар, т.б.) пайдаланғанда жүзеге асырылады. Оқушылар ағылшын тілін оқып – үйрене отырып, рөлдік ойындарға қатысады, жоба жұмыстарын орындайды, сурет салады, апплекация жасайды, тіл бойынша сыныптан тыс жұмыстарға қатысады.

 

Тыңдауға үйрету

      Бірінші сынып оқушылары бағдарламада құрылған ойын, оқу,еңбек, тұрмыстық әрекеттердің бейнелеп көрсетілуін орташа қарқында ағылшын тіліндегі сөйлеуінен түсінуі тиіс. Олардың ұғымында шет тілін түсіну мынадай жағдайда қалыптасуы керек:мұғалім мен сыныптастарының өтінішін орындай алу, сұрақтарға жауап беру, айтылған нәрсенін түсінігін мақұлдау, келісу немесе келіспеушілігін қарсылық арқылы жеткізу.

Сөйлеуге үйрету

      Сөйлеуге үйрету қарым-қатынас жағдайын қамтамасыз етеді.

Диалог түрлері: сұрақ — жауап, диалог — ақпарат сөйлеу, диалог — ақпарат алмасу және диалог — пікір алмасу;

Монологтық сөйлеу: сипаттау, әңгімелеу, хабарлау.

Өзінің аты-жөнін айта алу, қаласы, ауылы, үйі туралы қысқаша хабарлама жасау; ақпараттың мазмұнын қысқаша айту; өзінің достары жайлы, отбасы мүшелері жайлы баяндау, әңгімелеу болып табылады.Сөздерді, сөз тіркестерін, сөйлемдерді фонетикалық жағынан дұрыс қарастырып қысқа мәтіндерді мәнерлеп оқу; қысқаша мәтіндерді іштей оқып, негізгі мазмұның түсіну; түсінгенін сызба,график, сурет түрінде көрсетіп, сұрақтарға жауап беру; 

Жазу және жазбаша оқуға үйрету

— меңгерген материалын жазбаша беру;

— жазбаша тапсырмаларды орындау;

— туған күнімен және мерекемен құттықтау хат жазу;

— үлгіге сүйеніп хат жазу;

— өз есімі мен фамилиясын, сондай-ақ досының есімі мен фамилиясы ағылшын тілінде жаза алу;

Орфографиялық дұрыс жазуға үйрету

— сөздік диктант;

— дұрыс мәтіндерден көшіріп жазу;

— мәтін сұрақтарына жазбаша жауап беру және оған сұрақтар құрастыру;

— жобаларды( жеке және топ болып) орындау;

Бағдарлама жоспары 1 сынып

 

Тарау

Тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Алфавит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойындар

 

 

 

    

Аа әрпі мен дыбысы

1

 

Bb әрпі мен дыбысы

1

 

Cc әрпі мен дыбысы

1

 

Dd әрпі мен дыбысы

1

 

Ee әрпі мен дыбысы

1

 

Ff әрпі мен дыбысы

1

 

Gg әрпі мен дыбысы

1

 

Hh әрпі мен дыбысы

1

 

Ii әрпі мен дыбысы

1

 

Jj әрпі мен дыбысы

1

 

Kk әрпі мен дыбысы

1

 

Ll әрпі мен дыбысы

1

 

Mm әрпі мен дыбысы

1

 

Nn әрпі мен дыбысы

1

 

Oo әрпі мен дыбысы

1

 

Pp әрпі мен дыбысы

1

 

Qq әрпі мен дыбысы

1

 

Rr әрпі мен дыбысы

1

 

Ss әрпі мен дыбысы

1

 

Tt әрпі мен дыбысы

1

 

Uu әрпі мен дыбысы

1

 

Vv әрпі мен дыбысы

1

 

Ww әрпі мен дыбысы

1

 

Xx әрпі мен дыбысы

1

 

Yy әрпі мен дыбысы

1

 

Zz әрпі мен дыбысы

1

 

Алфавит әні

1

 

Түстер әлеміне саяхат

1

 

Сандар

1

 

“Заттарды есіңе сақта” ойыны

1

 

«Доппен ойын»

1

 

“What words do you know” ойыны

1

 

 Әріптер сөйлейді.  Бақылау жұмысы

1

 

Сынақ

“What is missing” ойыны. Өткен тақырыптарды қайталау

1

 

 

Бағдарлама жоспары

 2 сынып

  

Тарау

Тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Алфавит

Alphabet fishing game

1

 

Фонетика

Ағылшын тілінің фонетикалық транскрипция

1

 

Дауысты дыбыстар

3

 

Дауыссыз дыбыстар

2

 

 

Мақал мәтелдерде кездесетін дауыстылар

1

 

Артикль

«Артикль» ертегі

1

 

Белгілі артикль

2

 

Белгісіз артикль

2

 

Конструкция

There is/are

1

 

         Сөздік

Танысу

1

 

 

Ризашылық пен кешірімділік

1

 

 

Жануарлар дүниесі

1

 

 

Жанұя мүшелері

1

 

 

Құстар

1

 

 

Жеміс-жидектер

1

 

 

Көкөністер

1

 

 

Музыка әлемі

1

 

  Фольклорлық

       ойындар

Marco Polo

1

 

Саусақ ойындар

Happy family

1

 

Дидактикалық

 

      ойындар

“Eat-Don’t eat”

1

 

 

“Snowball”

1

 

 

“Blocks” ойыны

1

 

 

“What is missing” ойыны

1

 

 

“Do you see”

1

 

 

“Is it true or not”

1

 

 

“Board race”

1

 

 Балалар әндері

Old MacDonald had a farm

1

 

      Сынақ

Бақылау жұмысы

1

 

 

Өткен тақырыптарды қайталау

1

 

 

 

Бағдарлама жоспары

3-сынып

 

Тарау

Тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Алфавит

Alphabet fishing game

1

 

Фонетика

Ағылшын тілінің фонетикалық транскрипция

1

 

 

Дауысты дыбыстар

1

 

 

1 тип

1

 

 

2 тип

1

 

 

3 тип

1

 

 

4 тип

1

 

 

Дауыссыз дыбыстар

1

 

 

Мақал мәтелдерде кездесетін дауыстылар

1

 

Грамматика

“To be”

1

 

 

Have/has got

1

 

 

There is/there are

1

 

 

Some, any, no

1

 

 

Белгілі артикль

1

 

 

Белгісіз артикль

1

 

 

Сағат тілі

1

 

Сөздік

Дене мүшелері

1

 

 

Мектеп құралдары

1

 

 

Мамандық

1

 

 

Киім

1

 

 

Жыл мезгілі

1

 

Дидактикалық ойындар

“Bingo”

1

 

 

“Count the spots”

1

 

 

“Country garden”

1

 

 

“Eatable-uneatable”

1

 

 

“Clock”

1

 

 

“ Do you see”

1

 

 

“Is it true or not”

1

 

 

“Board race”

1

 

Жаңылпаштар

“P” әрпіне

1

 

 

“W” әрпіне

1

 

 

“T” әрпіне

1

 

Сынақ

Жыл мезгілдері. Бақылау жұмысы

1

 

 

“Little cat and the bell” text

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдарлама жоспары

4-сынып

Тарау

Тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Қызықты Ұлыбритания!

Англия деген не?

1

Англия қалай ашылды?

1

Ұлыбритания астанасына саяхат!

1

Англияны бірінші патшасы кім болды?

1

Табиғи жағдайлары

Жануарлар дүниесі

1

Өсімдіктер дүниесі

1

Табиғи ерекшеліктері (торнадо, жер сілкінісі)

1

Мерекелері

Елизавета ІІ туган күні

1

Пасха

1

Махабаттар күні

1

Halloween (Хэллеуин)

1

Хотинг Хилл карнавал

1

Әйгілі қалалары

Ливерпуль

1

Манчестер

1

Оксфорд

1

Кэмбридж

1

Балалар ойын-сауық орталықтары

Hyde Park

1

 

Regent’s Park

1

Мәдениеті

Ұлттық галлерея

1

 

Лондондағы мұражайлар

1

Ұлттық тағамдар

Шәй

1

 

Шеперд бәліші

1

Британдықтардың көрнекі жерлері

BuckinghamPalace

1

 

Лондондағы атақты көпір

1

 

Trafalgar Square

1

 

ThetowerofLondon

1

 

WestminsterAbbey

1

 

House of Parliament

1

 

Piccadilly Circus

1

Білім жүйесі

Бала-бақша

1

 

Бастауыш мектеп

1

Британия өмір салты

Ағылшындықтардың қазақстандықтардан айырмашылығы

1

Сынақ

Англиның көрікті жерлері. Бақылыу жұмысы

1

 

Англия туралы не білдік?

Өткен тақырыптарды қайталау

1

 

 

 

 

Оқушылардың білім, білік дағдыларға қойылатын талаптар

v шетел елдердің астаналарын және географиялық орнын білу;

v елдердің зерттелу тарихын білу;

v карта бойынша өңірдің орналасқан жерін;

v біздің елімізбен салыстыра отырып, айырмашылығын білу;

v табиғаттың ерекше қорғалатын аумақтары мен табиғат ескерткіштері;

v пікірін хабарлай, суреттей білу керек;

v шет елдердің мәдениетін яғни, киноиндрустрия  орналастыру мен дамытудағы маңызы;

v шет елдердің атақты, белгілі жазушылармен адамдармен танысу;

v шет елдердің ұлттық салт-дәстүрлерімен, тағамдарымен, киімдерімен танысу.

       Берілген бағдарламаның тапсырмалары оқушының жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалған.

 

Қолданылған әдебиеттер

 

  1. Бастауыш сыныптар үшін ағылшын тілі, Т.Семенова
  2. «Дарын», №7, 2005ж.
  3. «English»,  И.Н.Верещагина, Т.А.Притыкина, Москва, «Просвещение», 2000ж.
  4. «Speak out» ағылшын тілін оқушыларға арналған журнал,  №4, 2008ж
  5. «English», Г.Выборова, К.Махмурян, О.Мельчина, Москва «АСТ-ПРЕСС» 1998ж
  6. «Happy English 2», T.Б.Клементьева, Д.А.Шэннон, 1994ж
  7. «Happy English 3», T.Б.Клементьева, Д.А.Шэннон, 2000ж

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *