Әсем Жастлекқызы Жаңбырбаева Екібастұз қаласының № 25 қазақ қыздар гимназиясының математика пәнінің мұғалімі
Сабақ тақырыбы: Кері тригонометриялық функциялар.
Сабақ мақсаты: Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Типі: жаңа сабақ
Түрі: жеке, жұппен,топпен жұмыс
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс, ой түрткі
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, постерлер, маркерлер, бағалау парағы, оқулық «Алгебра және анализ бастамалары. 10 сынып; А. Абылкасымова, К. Шойынбеков, В. Корчевский, З.Жумагулова; .-Алматы: Мектеп, 2010»
Нәтижесі:Кері тригонометриялық функциялар ұғымын, қасиеттерін біледі
- Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін айыра біледі, алгоритм бойынша сала алады
- Кері тригонометриялық функцияларды ажырата алады
- топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
Міндеттері:
- Таблица арқылы кері тригонометриялық функциялардың мәндерін таба алады.
- кері тригонометриялық функция туралы түсініктерін қалыптастыруға жағдай жасай отырып, оның мәндерін есептер шығаруға қолдана алады.
- Математикалық тілді пайдаланып жоғары деңгейлі сұрақтар қою, талқылау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындаудағы өзіндік бағалау дағдыларын дамытуға жағдай жасау
Табыс критерилері:
- Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін білгім келеді
- Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін айыра білуім керек
- Тригонометриялық функцияларды ажырата аламын
- Тригонометриялық функциялардың графиктерін алгоритм бойынша сала аламын
- Өмірмен байланысына мысал келтіремін.
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
модуль |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру 5 мин
2 мин |
Топқа 1-3 санау арқылы бөлемін, дыбыссыз қадамды сақтаймыз.
|
3 топқа бөлінеді.Топ ережесін сақтау
-сабаққа кешікпеу -уақытты үнемдеу -дыбыссыз қадам -бір-бірімізді тыңдау, құрметтеу -пікірмен санасу, ортақ шешімге келу -әр топ мүшесі өз ісіне жауапкершілікпен қарау -шығармашыл, іскер, белсенді болу -нәтиже шығару |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин | Бір-біріне алақанға алақан қойып сәттілік тілейді
|
Белсенді болОйың ұшқыр болсын
Сәттілік, мақсатыңа жет Идеялы бол, ұтқыр бол |
Ынтымақтастық орнату
Жас ерекшелігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білім 5 минЖаңа сабаққа кіріспе
|
Миға шабуыл жаңа тақырыпқа шығуТаблицаны толтыр: Өздік жұмыс Семантикалық карта
Қандай ережені қолданар едің?
Жұбыңды тексер
Күрделі сұрақтар: -кері сөзін қалай түсінесің? -бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай? -қандай мақсат қоясыңдар? кері функцияның графигін салу алгоритмін атай аласың ба?
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
|
Шторка арқылы дұрыс мәндерін көрсету
Инсерт әдісі:
|
АКТ мүмкіндіктері
Формативтік ауызша марапаттау
Сын тұрғысынан ойлау
3Б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну 7 мин | Кері тригонометриялық функцияның графигін салу алгоритмін құрастыр.Оқулықпен жұмыс, 47-51 беттер
1 топ: y = arcsinx функциясының графигі, қасиеттері 2-топ: y = arccos x функциясының графигі, қасиеттері 3 топ: y =arctg x және y = arcctg x функциясының графигі, қасиеттері
Жеке, жұбыңда, топта талқыла |
Жеке, жұппен, топпен жұмыс
Топта талқылап, жинақтау, ескеру |
Сын тұрғысынан ойлау
Түртіп алу
Диалог
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану 7мин | Оқулықпен жұмыс1 топ: №1 мысал 48 бет
2-топ№2 мысал 50 бет 3 топ: №3,4 мысал 51 бет
Жеке, жұппен, топпен Топтарға қонаққа бару |
-Мысалды қарастырады, талдайды. Дәптеріне жазады.
-Бір-біріне қонаққа барады
|
Интерпретация-логикалық бағалау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау 10мин | тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін постерге сал.
|
Топ жұмыстарын қорғау, тыңдау, пікірлермен бөлісу, толықтыру.
тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін жасайды: -графигінің түрі -анықталу облысы -мәндер облысы -ең кіші оң периоды -жұптығы, тақтығы -симметрия сызығы -бірсарынды кемімелі аралығы -бірсарынды өспелі аралығы
-Бір-біріне қонаққа барады. Тыңдайды,ұсыныс айтады
-Өмірде қайда қолданатынын айтады? «медицинада синусоиданы диагностикалық аппараттарда:осциолограф, ЭКГ»
|
Сын тұрғысынан ойлау
Стикерлермен бағалау:2ж1т.
Интерпретация-логикалық бағалау
Өмірде қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау, синтездеу 3мин | АҚТ көмегімен салыстыру Интербелсенді тақтада конструктор программасын қолданып, тригонометриялық функциялардың графиктерін көрсету | Бір шешімге келу ауызшаСалыстыру, толықтыру
Топ басшысының бағасы- бағалау парағы бойынша |
АКТ қолдану | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау5 мин | №65 1а, 2ә, 3 бАҚТ арқылы тексеру | Есеп шығарады, өзара бағалайды | Өзін, жұбын бағалау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РефлексияБағалау
2 мин |
3 Б әдісін қолдану sms арқылы Топтардың есебі | Сабақты, өзін-өзі бағалауНені білдім?
Нені біле алмадым? түсінбедім Нені білгім келеді? |
бағалау |