Басы » Кембридж бағдарламасы » Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс

Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс

Әсем Жастлекқызы Жаңбырбаева  Екібастұз қаласының № 25 қазақ қыздар гимназиясының  математика пәнінің мұғалімі  

Сабақтың тақырыбы: Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс. Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері тақырыбыныі 3-сабағы
Мақсаты:  Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс түсінік беру және олардың қасиеттерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау
Сабақ міндеттері: 1. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс ұғымын беру.2. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс қасиеттерін есептер шығаруда тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау

3.өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету;

Күтілетін нәтиже: 1. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс ұғымын бәледі.2. Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс қасиеттерін біледі.

3. Қасиеттерін есептер шығаруда қолданады. у дағдылары қалыптастыруға жағдай жасау

4.өзін және өзгені АКТ арқылы бағалауға үйрету;

Ойларын еркін, жетік жеткізе біледі;

5.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

6.Түйінді ой қорытынды жасайды;

Сабақ формасы: жеке, жұппен, топпен жұмыс
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, сұхбат, оқулықпен жұмыс, түртіп алубағдаршам, матем диктант,  СТО
Дерек көздер: оқулық «Алгебра және анализ бастамалары. 10 сынып; А. Абылкасымова, К. Шойынбеков, В. Корчевский,  З.Жумагулова; .-Алматы: Мектеп, 2010»Интерактивті тақта, компьютер, проектор: флипчарт; электронды оқулық, кестелер; маркерлер

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

модуль

Ұйымдастыру  5 мин

2 мин

Топқа аттарындағы буын санына байланысты  4 топқа бөлемін, дыбыссыз қадамды сақтаймыз.

 

 

 

3 топқа бөлінеді.Топ ережесін сақтау

-сабаққа кешікпеу

-уақытты үнемдеу

-дыбыссыз қадам

-бір-бірімізді тыңдау, құрметтеу

-пікірмен санасу, ортақ шешімге келу

-әр топ мүшесі өз ісіне жауапкершілікпен қарау

-шығармашыл, іскер, белсенді болу

-нәтиже шығару

 

 

3 мин Бір-біріне алақанға алақан қойып сәттілік тілейді

 

Белсенді болОйың ұшқыр болсын

Сәттілік, мақсатыңа жет

Идеялы бол, ұтқыр бол

Ынтымақтастық орнату

Жас ерекшелігі

Білім 6 минЖаңа сабаққа кіріспе

 

Өздік диктант:  Сөйлемді аяқта.1.Синус функциясының анықталу облысы…

 

өзін тексеріп поляға + — қоямыз

 

№71 а

Миға шабуыл жаңа тақырыпқа шығу

 

Күрделі сұрақтар:

Осы есепті қалай шығаруға болады?

 

-бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?

-қандай мақсат қоясыңдар?

кері функцияның графигін салу алгоритмін атай аласың ба?

 

 

Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы

 

 

 

Өзі жазады, мұғалім сұраған оқушы жауабын айтады, +- белгілейді.

 

 

Тақтада әр топтан 1 адам келіп өз жауабын жазады. Тексереді.

 

Шторка арқылы дұрыс мәндерін көрсету

 

 

 

Кері-      қарама-қарсы

 

Формативті бағалау

АКТ мүмкіндіктері

 

 

 

 

Формативтік ауызша марапаттау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

Түсіну                  7 мин № 70

Жеке, жұбыңда, топта талқыла

 

Жеке, жұппен, топпен жұмыс

 

 

 

Топта талқылап, жинақтау, ескеру

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

 

Түртіп алу

 

Диалог

 

 

Қолдану  7мин Оқулықпен жұмыс № 711 топ: а,в

2-топ ә,б

3 топ: а,ә

 

Жеке, жұппен, топпен

Топтарға қонаққа бару

-Мысалды қарастырады, талдайды. Дәптеріне жазады.

 

 

-Бір-біріне қонаққа барады

 

Интерпретация-логикалық бағалау

 

 

 

 

 

Талдау  10мин № 73Өрнектің мағынасы бар ма?

Әрбір топ өзара талқылайды. Постерге салады.

 

Топ жұмыстарын қорғау, тыңдау, пікірлермен бөлісу, толықтыру.

 

тригонометриялық функцияны зерттеу алгоритмін қолданады:

-анықталу облысы

-мәндер облысы

-симметрия сызығы

 

 

-Бір-біріне қонаққа барады. Тыңдайды,ұсыныс айтады

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

Стикерлермен бағалау:2ж1т.

 

 

 

 

 

Интерпретация-логикалық бағалау

Жинақтау, синтездеу 3мин № 72  54 бет1-топ а,в

2-топ ә,б

3 топ б,в

Бір шешімге келу ауызшаСалыстыру, толықтыру

Топ басшысының бағасы-

бағалау  парағы бойынша

АКТ қолдану
Бағалау 5 мин №74 1а, 2ә, 3 бАКТ арқылы тексеру Есеп шығарады, өзара бағалайды Өзін, жұбын бағалау
РефлексияБағалау

2 мин

3 Б әдісін қолдану sms арқылы            4 оқушыдан келген смс оқуын сұрау Сабақты, өзін-өзі бағалауНені  білдім?

Нені біле алмадым? түсінбедім

Нені білгім келеді?

 бағалау
Үйге тапсырма №71 Орындауға нұсқау беру
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *