Батыс Қазақстан облысы,Орал қаласы
№ 45 ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі
Сембаева Алла Максотовна
Сабақтың тақырыбы: Жеті қазынаның бірі.
Әдебиеттік оқу 2сынып
Апта | Күні: 29 қазан | Сабақ : әдебиеттік оқу | ||
Сабақтың тақырыбы | Жеті қазынаның бірі. аңыз әңгіме | |||
Жалпы мақсаты: | Ертегі арқылы адамдар мен жануарлар арасындағы қарым-қатынасты тануға ұмтылу | |||
Күтілетін нәтижелер | Мәтін мазмұны арқылы оқушының шындыққа көзқарасы қалыптасады..Ізденеді,болжайды,ойланады,пікірлеседі.Шығармашылық дағдылары дамиды..Достық пен сенім,шыншық пен жағымпаздық сияқты мінез-құлықтар аражігін ажыратуға үйренеді,сезінеді. | |||
Сабақ түрі | аралас | |||
Тапсырмалар | Диалогтық әдіс,деңгейлік тапсырмалар, | |||
Керекті жабдықтар | Белсенді тақта,оқулық, мәтін,дәптер,постерлер,маркерлер | |||
Сабақ барысы: | ||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||
Кіріспе 10минут | Ұйымдастыру.амандасу
Топқа бөлу :тустер арқылы осы парақшаларыңа өз басыңыздағы қабылдаушы мидың сұлбасын салыңыздар және сақтап қойыңыздар
|
Топқа бөлінеді |
||
Тұсаукесер 5 минут | Балалар Али қайда? Ол қазына іздеушілер фильмін өте жақсы көреді тағы да қазына іздеуге кеткен шығарМен мына сандықшаны жасырып қояиын.Сіздер ол туралы айтпаңыздар?
Оның жаны бар ма? Дөңгелек пе? Түсі бар ма? Пішіні қандай?оны жеуге бола ма? Ендеше қазына деген не? Топтастыру постерге түсіру Постерді презентациялайды Ал қазақта Жеті қазына деген ұғым бар Ол туралы бейне роликтен қарайық Жеті қазына: 1. Ер жігіт 2. Сұлу әйел 3. Ақыл, білім 4. Жүйрік ат 5. Қыран бүркіт 6. Берен мылтық 7. Жүйрік тазы. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жеті қазынаның бірі |
Сыныпқа кіреді
Сұрақтар арқылы болжап, табады.
Қазына деген не ?деген сұраққа жауаптарын топтастырады.
Жеті казына туралы мәлімет алады. |
||
Негізгі бөлім
25 минут |
Мәтінді оқуҮш топқа тапсырма
Маршруттық карта 1 топ: 1.Мәтінді оқулықтан қайталап оқисыз. 2.Мәтіндегі кейіпкерлерді анықтайсыз : арыстан, түлкі,ит жолбарыс, адам 3.Топ басшысына қай жануарды ойнап бере алатыныңызды айтыңыз. 4.Сол кейіпкердің сөзін,қимылына әзірленіңіз,өз сөзіңізбен айтуға болады. Жарайсың ! сенің қолыңнан бәрі келеді!Уақытқа үлгер! Енді сахнаға қойғанда ойыңызды жинақтап,белсенді болыңыз,қысылмаңыз ! сәттілік болсын!
топ:Ертегіні жалғастыру 1. 1.Төмендегі «Ит пен адамның
достығы» мәтінін оқыңыз. 22.Мәтіндегі кейіпкерлерін анықта:ит,балалар, әке мен ана 3.Топ басшысына қай жануарды ойнап бере алатыныңызды айтыңыз. 4.Сол кейіпкердің сөзін,қимылына әзірленіңіз,өз сөзіңізбен айтуға болады. Жарайсың ! сенің қолыңнан бәрі келеді!Уақытқа үлгер! Енді сахнаға қойғанда ойыңызды жинақтап , белсенді болыңыз,қысылмаңыз ! сәттілік болсын! 3 топ: 1.Төмендегі Ит пен мысық мәтінін оқисыз. Ит пен мысық мәтіні 2.Мәтіндегі кейіпкерлерді анықтайсыз : ит,мысық, адам 3.Топ басшысына қай жануарды ойнап бере алатыныңызды айтыңыз. 4.Сол кейіпкердің сөзін,қимылына әзірленіңіз,өз сөзіңізбен айтуға болады. Жарайсың ! сенің қолыңнан бәрі келеді!Уақытқа үлгер! Енді сахнаға қойғанда ойыңызды жинақтап , белсенді болыңыз,қысылмаңыз Бағалау Екі жұлдыз бір тілек |
Маршруттық картамен танысады, әзірленеді, сахналайды, бағалайды.
Маршруттық картамен танысады, әзірленеді, сахналайды, бағалайды.
Маршруттық картамен танысады, әзірленеді, сахналайды, бағалайды. |
||
Қорытынды5-6 минут | Бүгінгі сабақтан Не түйдің ? Не ұнады?не ұнамады?Үй тапсырмасы: «иттің пайдасы мен зияны» тақырыбына дебатқа дайындалу. | Өз ойларын жазады,бағалайды. | ||
Маршруттық карта 1 топ
1.Мәтінді оқулықтан қайталап оқисыз.
2.Мәтіндегі кейіпкерлерді анықтайсыз : арыстан, түлкі,ит жолбарыс, адам
3.Топ басшысына қай жануарды ойнап бере алатыныңызды айтыңыз.
4.Сол кейіпкердің сөзін,қимылына әзірленіңіз,өз сөзіңізбен айтуға болады.
Жарайсың ! сенің қолыңнан бәрі келеді!Уақытқа үлгер!
Енді сахнаға қойғанда ойыңызды жинақтап , белсенді болыңыз,қысылмаңыз !
сәттілік болсын!
Маршруттық карта 1 топ
1.Мәтінді оқулықтан қайталап оқисыз.
2.Мәтіндегі кейіпкерлерді анықтайсыз :арыстан, түлкі,ит жолбарыс, адам
3.Топ басшысына қай жануарды ойнап бере алатыныңызды айтыңыз.
4.Сол кейіпкердің сөзін,қимылына әзірленіңіз,өз сөзіңізбен айтуға болады.
Жарайсың ! сенің қолыңнан бәрі келеді!Уақытқа үлгер!
Енді сахнаға қойғанда ойыңызды жинақтап , белсенді болыңыз,қысылмаңыз !
сәттілік болсын!
Маршруттық карта 2 топ
1.Төмендегі «Ит пен адамның достығы» мәтінін оқыңыз.
Ит көңіл күйі болмай,мұңайып келе жатады. Бір кезде көңілді ойнап жүрген балаларды көреді. Ит біраз жүрген соң шаршап құлап түседі . Бір кезде оны балалар көріп,бұл не? білмедік үйдегі үлкен ата аналарымызға апарып көрсетейік.
Итті барлығы үйге алып келеді.Үлкен ақсақал ата оны қарап шығып, «бұл жақсы қасқырға ұқсайды екен.Әбден шаршап,қарны ашқан ғой. Оған су,тамақ беріңдер дейді. Балалар оған тамақ беріп оған Ақтөс деп ат қояды.Балалар онымен дос болып кетті.Ақтөс адамдар арасында жүргеніне риза болып «Адам ең ақылды,ең мейірімді,ең қайырымды ол менің досым».Ақтөс қайдасың ка ка деп балалар айқайлайды.Ит жүгіре жөнелді.
2.Мәтіндегі кейіпкерлерін анықта:ит,балалар, әке мен ана
3.Топ басшысына қай жануарды ойнап бере алатыныңызды айтыңыз.
4.Сол кейіпкердің сөзін,қимылына әзірленіңіз,өз сөзіңізбен айтуға болады.
Жарайсың ! сенің қолыңнан бәрі келеді!Уақытқа үлгер!
Енді сахнаға қойғанда ойыңызды жинақтап , белсенді болыңыз,қысылмаңыз !
сәттілік болсын!
Маршруттық карта 3 топ
1.Төмендегі Ит пен мысық мәтінін оқисыз.
Ит пен мысық
Ит сүйегін кеміріп , үйшігінде жатыр еді. Кенет қасына мысық келді.
—Көршім сүйегіңмен бөліспейсіңбе? деді мысық.
—Жоқ мазамды алмашы деді ит.
— екеуміз ата бабамыздан бері доспыз гой Сен дала иті болсаң, менің арғы тегім үлкен мысықтар дос едік қой біздер дейді мысық.
—Жоқ, біз екеуміз доспыз ба? еееххее сенің арғы аталарың мені әділдігім үшін орманнан қуған. Сондықтан мен мысық атаулымен дос бола алмаймын дейді ит.
— ашуланбашы, менің қарным ашты деп мысық иттің сүйегіне жармасады.
Екеуі таласып кетті. Олардың дауысын естіген олардың иесі адам келіп,
—Ақтөс сен ақылды итсің. Ал марғау сенде ақылды мысықсың .Бұл істерің дұрыс емес. Сендер адамның көмекшілерісіңдер, екеуіңде адамға қажетсіңдер.Кане кешірім сұраңдар бір біріңнен – деді адам.
2.Мәтіндегі кейіпкерлерді анықтайсыз : ит,мысық, адам
3.Топ басшысына қай жануарды ойнап бере алатыныңызды айтыңыз.
4.Сол кейіпкердің сөзін,қимылына әзірленіңіз,өз сөзіңізбен айтуға болады.
Жарайсың ! сенің қолыңнан бәрі келеді!Уақытқа үлгер!
Енді сахнаға қойғанда ойыңызды жинақтап , белсенді болыңыз,қысылмаңыз
Жүктеңіз