Басы » Информатика » Адам, ақпарат, компьютер

Адам, ақпарат, компьютер

Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі
Насамбаева Алтынгүл Темірханқызы
информатика пәні мұғалімі 
Сабақтың тақырыбы: Адам, ақпарат, компьютер
Мақсат-міндеттері: Білімділігі: Оқушылардың ақпарат туралы түсінігін қалыптастыру, сипаты мен қабылдау тәсілдері бойынша әр түрлі ақпарат түрлері және ұялы телефонның қоғамдағы рөліне тоқталу;
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикасын, мәдениеттілігін, ұялы телефон мен компьютер туралы түсіндіре отырып, таным процесін дамыту;
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, жүйелілікке, техника қауіпсіздігін сақтауға, тиімді әрі дұрыс пайдалануға тәрбиелеу;
Оқыту нәтижесі: Оқушыларға ақпаратты қабылдауды, жеткізуді өңдеуді және сақтаудың тәсілдерін үйрету
Түйінді идеялар: Біз нені оқып үйренгенімізді емес, біз қалай оқып жатқанымызды үйретуіміз керек
Әдіс-тәсілдер: жұптық, топтық әдістер, АКТ, электронды оқулық, ДК, сұрақ қою техникалары, тірі желі әдісі, ішке-сыртқа талдауы, ұялы телефон, калькулятор
Уақыты Ресурстар Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс — әрекеті
5 минут Ақ халат
Бейнеклип

Сабаққа дайындығын, құралдарын тексеру, қауіпсіздік ережесін сұрау.
Сергіту сәті Қауіпсіздік ережелерін айту.

Би ырғағымен қозғала, жаттығу жасау

АКТ, ДК, компьютер кеше
ні, бейнеролик Үй тапсырмасы:
-Қайсысы ДК-дің енгізу құрылғыларына жатады?
— Қайсысы ДК-дің шығару құрылғыларына жатады?
-Қағазға басып шығару құрылғысы
Білу:
Сұрақ: — БАҚ сөзінің шешімі қандай?
-Бұған нелер жатады?
-Ақпаратты неге жинаймыз?
-Сендер компьютермен жұмыс істей білесіңдер ме?
-Компьютерді қалай үйренген оңай?

-Сендер ең әуелі есеп шығару барысында не істейсіңдер?

-Олай болса, адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді.
Телефон туралы бейнеролик көрсетемін.
Түсіну: Электронды оқулық бойынша тоқталу
-пернетақта, мәтіналғы, тышқан

-колонка, принтер, монитор

-принтер

Жауап: -Бұқаралық ақпарат құралы
— Газет, журналдар
Жауап: -Компьютерге
Күтілетін жауап

-Әрине, қызығушылығың өте жоғары болса, уақытың болса, алайда мұқтаж болсаң, игеріп кете аласың.
-Есептің шартын оқып, ақпарат аламыз.
-Есепті шешіп, ақпаратты өңдейміз.
— Нәтижесін оқытушыға көрсетіп, оған ақпарат береміз.

Сыни ойлап анықтайды.

Дәптерге тақырыпты жазады, өздері меңгереді.
6 мин Топқа бөлу:

10 мин АКТ, слайд, ғалам
тор желісі, ұялы телефон, кальку
лятор Қолдану: Барабан арқылы сұрақ беремін.
-Ақпаратпен орындалатын әрекеттер қалай аталады?
— “Ақпарат” сөзі латынның қай сөзінен шыққан?
— Ақпарат қандай мәліметтер
тобы?

«Идеялар аукционы»
1-топ: Калькулятор бағдарламасы жөнінде жұмыс көрсетеді
2-топ: Ұялы телефон туралы жұмыс жүргізеді
3-топ: Ғаламтор жүйесі арқылы жұмыс жасайды
— Ақпараттық процестер

— informatio

— Белгілі бір нәрсе туралы таңбалар мен сигналдар түрінде ұсынылады

Факториал сан туралы, түбір асты, пи тұрақтысы, арифметикалық амалдар
Ммс, автоответчик, блютуз, юзб, дыбыстық хабарлама
Скайп, фейсбук, чат, вебкамера, бейнеқоңырау
15 мин ДК, АКТ, эл оқулық Жұпқа бөлу: Талдау:
Актив, билайн … байланыстары, ғаламтор терминдері және калькулятордағы арифметикалық амалдар арқылы жұпқа бөлемін.
Электронды оқулық бойынша интерактивті тапсырмалар беремін.

«Калькулятор», «Компьютер», «Ұялы телефон» ассосация
«Ішке-сыртқа» талдауы Өз жұптарын тауып, орналасады.

Редакторлар 4, 6
Электронды пошта 3, 4
Орындарында орындап, кезекпен тақтадан көрсетеді
Слайд арқылы жасап қорғайды

Екі бағанға бөліп, сөздің өзіне тән белгілері мен табиғатқа, ортаға тән немесе пайдалы жақтарын жазып шығады
5 мин АКТ, эл оқулық Жинақтау: Тест
30 сұрақ беремін. Әр топ 10 сұрақтан шешіп, тақтада электронды оқулық арқылы тексереді
4 мин Музыка

слайд Рефлексия: «Ұялы телефон туралы тірі желі»

Бағалау: бағалау критерийлері беріледі
Түртіп алу стратегиясы бойынша бағалаймын. Үшке бөлініп, оң әсері және теріс әсері жөнінде ой бөлісіп, ортада тұрған сарапшылар сараптап, олар да қайсысы басымырақ ықпал етеді, сол жағына қарай ығысады.

Маған бәрі түсінікті, бұл маған жаңа ақпарат…
Қосымша тапсырмасы Келесі сабақтың мазмұны қарастырылады

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *