Басы » Информатика » Ақпарат енгізу манипуляторы

Ақпарат енгізу манипуляторы

Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі
Насамбаева Алтынгүл Темірханқызы
информатика пәні мұғалімі 

Ақпарат енгізу манипуляторы

 
Сабақтың тақырыбы: Ақпарат енгізу манипуляторы  
Мақсат-міндеттері: Білімділігі: Оқушыларды  Windows ортасының ерекшеліктерімен, жұмыс үстелі түсінігімен таныстыру, есептер тақтасын, «Пуск» батырмасын және басты менюді жұмыста қолдануға үйрету және «Маус» манипуляторын меңгерту.

Дамытушылығы: Оқушылардың компьютерде жұмыс істеуде қабілеттерін, қызығушылықтарын арттырып, логикалық – абстракциясын, танымдық қабілетін, зейінін дамыту.

Тәрбиелілігі: Оқушыларды  ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету, ұлтжандылықты бойына сіңіру.

 
Оқыту нәтижесі: «Тышқан» тетігін оқытудың ең негізгі операция екендігін айту және қолданыстағы құралы ретінде қолдану  
Түйінді идеялар: «Егер адам қай бағытқа сапар шегетінін білмесе, жел де оған жолсерік бола алмайды»  
Әдіс-тәсілдер: , денсаулық сақтау технологиясы  
Уақыты Ресурсы

Сабақтың  мазмұны

 
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс — әрекеті

 

5 минут

Ақ халат

Музыка әуені, слайд

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд, суреттер

 

 

Ұйымдастыру бөлімінен бастаймын. Амандасу, сабаққа дайындығын, құралын тексеру, қауіпсіздік ережесін сұрау. Сергіту сәті. Қауіпсіздік ережесін айтады

 

Әуенмен «па» арқылы жаттығулар жасайды

—          Оқушылар, сендер қай жаққа барғыларың келеді?

—          Егер де, саяхатқа шығатын болсақ, қай жерге жол тартқанды қалар едіңдер?

—          Ал, енді саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма?

-Олай болса, бүгін біз «Әлемнің 7 кереметіне» саяхатқа шығатын боламыз.

-Әлемнің жету кереметі дегеніміз не? Оған нелер жатады?

Мұндағы, саяхатқа шығу мақсатымыз — егеменді еліміздің ертеңі болып саналатын біздер-бүгінгі біздің сабағымызға арқау болып отырған компьютерді игеру.

-Компьютердің мүмкіндігі қандай деп ойлайсыңдар?

 

 

 

-Қазақта 7 қандай сан, қандай ұғым, атауларды білесіңдер?

Ендеше, ең әуелі Хеопс пирамидасынан бастап, Александрия шырағына тапсырмаларды орындау арқылы жетеміз. Алдымен, 1)Хеопс пирамидасына баруымыз үшін әсем табиғат аясында отырып, үй тапсырмасын тексерейік.

Сұрақ: Жүйелік блок дегеніміз не?

Процессор дегеніміз не?

Жедел жад деген не?

 

 

 

 

Күтілетін жауап

 

-иә

 

 

Алдарында маршрут картасы тұрады.

 

 

—          Хеопс пирамидасы, Артемиданың аспалы бағы

 

 

-Компьютердің мүмкіндігі шексіз. Онымен тіл табысқан адам әлемнің әр шалғайынан хабар алып, сол жерлерге еш қиындықсыз тарта алады. Бұл информатика жетістігі.

-Қасиетті, киелі сан. 7 шелпек, 7 қазына…

 

 

Компьютердің негізгі құрылғыларының бірі

Компьютердің «миы»

Компьютердің ішкі жады

6 мин АКТ, слайд, трекбол мен тышқан суреттері Білу: — Саяхатқа шыққанда саяхатшылардың қасында кім жүреді?

-Көрнекті жерлермен қаланы кім таныстырады?

-Олай болатын болса, біз гидімізді сайлап алайық. Саяхаттың көмекшілері Курсор Мәтінұлы мен Тышқан досымыз.

Үш топқа тышқан туралы сұрақ, жұмбақтар жасырамын.

Тышқан мен трекболдың суреттері арқылы сыни ойлатып, диалогқа түсіремін.

 

—          гид

 

 

Дәптерге күннің жадын жазып, тақырыпты түсіреді.

 

Айырмашылықтары жөнінде сөз қозғап, анықтама беріп, жаңа сабақты түсінеді

 
10 мин Кеспе қағаздар, слайд, эл оқулық Түсіну:  Транспорт бойынша топқа бөлу

(жерде, суда, ауада)

2) Таза ауада  жүріп келіп,  Семирамида аспалы бағына жақындаймыз.

Электронды оқулықпен түсіндіру

Қолдану: 3)Спортпен шұғылдану мақсатында велосипедке отырып, Артемиданың ғибадатханасына барамыз.

1-топқа Информатика және спорт

2-топқа Информатика және геометрия

3-топқа Информатика және транспорт

Өз топтарын тауып, орналасады

 

Электронды оқулық бойынша сабақты меңгереді

 

 

Екі бағанда бір терминге сәйкес берілген анықтамалар жұбын табады.

Бір-бірімен ротификация әдісімен тақтадан жұмысын тексереді

 
15 мин АКТ, суреттер

көрсетілім

дер, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Эл оқулық, кестелік редактор, слайд

4) Көлікке мініп, Зевс мүсініне тоқтаймыз.

1-топқа «Ребус» шешу

2-топқа  Терминдер арасынан артық терминді табу керек

3-топқа Сөздер жұбынан әріптерді алмастыру арқылы үшінші сөзді құру керек

5) Поездқа мініп,   Галикарнас мавзолейіне бөгелеміз.

Топқа бөлу: Вагондар бойынша

(СП, плацкарт, купе)

Әр топқа екі-екіден жұмбақтар жасырамын

 

«Капитан» ойыны бойынша топқа бөліну

6) Кемемен Родос алыбына жүзіп келеміз.

Логикалық есептер беремін

«Байқағыштығыңды байқат»

 

 

Талдау: 7) Ұшақпен келіп,  Александрия шамшырағына тұрақтаймыз. Ол үшін мына тапсырмаларды орындаймыз.

Апта күндеріне байланысты сергіту сәті

Жұпқа бөлу

Эл. оқулық бойынша интерактивті тапсырмалар

«Компьютер» кілт сөзінен құрылған кроссворд шешу

 

 

Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сағат тілімен ауыстырып, тақтадағы дұрыс жауаппен салыстырады.

 

 

 

 

 

Үш топқа бөлініп отыра қояды.

 

 

 

Жұмбақтарға жауап беріп, слайдтан тексереді

 

 

Дұрыс жауапты тақтадан тексереді.

Берілген суреттен 10 айырмашылықтарды анықтап, түстерге бояйды

 

 

Апта күндеріне байланысты бөлінеді

Аппараттық құралдар 2, 3 жаттығулары

Excel-де әріптерді жаза отырып, жасалған жұмыстың пайызын көріп, тиісті бағасын алады

 
5 мин Кеспе қағаздар Қазақстанның жеті кереметі арқылы топқа бөлемін Өз топтарын тауып, орналасады

 

 
4 мин Плакат, маркер Жинақтау: 7 санына, ұғымына байланысты ой шақыру

Туған жердің 7 кереметі деп нені айтар едің?

7 санына орай шумақтар айтамын

Бағалау: бағалау критерийлері (5 балдық жүйемен)

Плакатқа салып, қорғайды

 

Өзін-өзі бағалайды, топта бағалайды, мұғалімнің бағасы, қорытынды баға

 
Қосымша тапсырмасы Енгізу құрылғыларын қайталап келу, Қазақстанның жеті кереметі жөнінде мәліметтермен хабардар болу  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ЖҮКТЕУ)

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *