Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі
Насамбаева Алтынгүл Темірханқызы
информатика пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Файлдар мен қапшықтар
Мақсат-міндеттері: Білімділігі: Оқушыларды бағдарламаларды іске қосу, құжаттарды ашу тәсілдерімен және файлдар, қапшықтар ұғымдарымен таныстыру;
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын, шығармашылығын дамыту;
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету.
Оқыту нәтижесі: Қапшық терезелерінің құрылымын қарастыру, негізгі объектілеріне тоқталу
Түйінді идеялар: «Адам мен адамды теңестіретін — білім» М. Әуезов
Әдіс-тәсілдер: жұптық, топтық әдістер, АКТ, электронды оқулық, ДК, түсіндірмелі-иллюстративті, сұрақ-жауап, түрткі болу, проблемалық сұрақ, сынақтан өткізу техникалары, топтық әңгіме.
Уақыты Ресурстар Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс — әрекеті
5 минут Ақ халат
Күз мезгілінің, қамбадағы астық суреттері, көкөніс пен жеміс-жидек суреттері, муляж
дар
Ұйымдастыру бөлімінен бастаймын. Амандасу, сабаққа дайындығын, құралын тексеру, қауіпсіздік ережесін сұрау.
Сергіту сәті «Мен…»
— Мен өзімді «Күнге» теңеймін, себебі, үнемі жанымдағыларға күндей жарқырап, нұрымды шашып жүремін.
Үй тапсырмасы: «Мен – саған, сен — маған» Қауіпсіздік ережесін айтады
Өздерін табиғаттың құбылыстарына теңеп, жақсыға балайды.
Үш топ бір-біріне сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын тексереді.
Б
І
Л
У
-Оқушылар, суретте не бейнеленген. Қане, ой тоғыстыралық!
-Неге алтын күз деп айтамыз?
— Күз мезгілі туралы өлең білесіңдер ме?
-Мына жеміс-жидектер ше?
— Мына суреттегі өнімдерді қалай ретке келтіруге болады?
— Жұмыс үстелінде не орналасқан?
— Олай болса, оқушылар, қапшық термині информатика пәнінде де қолданылады.
Түсіну:
— Слайдта не жазылған?
-Дұрыс. Олай болса, мәтіндік файл.
— Слайда не бейнеленген?
-Дұрыс. Олай болса, презентациялық файл.
— Слайдта не тұрғызылған?
-Дұрыс. Олай болса, кестелік файл.
-Мұның барлығы қайда салынады?
Файлдың типтеріне тоқталып өтемін.
Белгішесін қалай өзгертуге болатынын және атауын қалай өзгертетінін де қоса айтып өтемін.
Электронды оқулықпен толықтыру. -Күз мезгілі, алтын күз, қоймадағы астық.
— Жапырақтар да сарғаяды.
Күтілетін жауап
«Қыс азығын жаз жина» дегендей, жаздай егін егіп, әрине, бақшадағы еккен жемістерімізді жинаймыз.
-Жеміс-жидектерді себетке, ал көкөністерді қапшыққа саламыз.
— Менің компьютерім, менің құжаттарым, қапшықтар.
Күннің жадын жазып, дәптерге тақырыпты жазады.
-мәтін
-сурет
-Диаграмма, мониторинг, кесте
-Қапшыққа салынады
Кеңеймелеріне қарай айтып отырады.
Өзара диалогқа түсе отырып, оқушылар жаңа сабақты өздері меңгереді.
6 мин Кеспе қағаздар, фейктер Қолдану: Көкөністер мен жеміс-жидектің муляждары бойынша 3 топқа бөлінеді.
1-топқа: «Полиглот»
2-топқа: «Ғажайып алаңы»
3-топқа: «Сәйкестендір»
Топқа бөлу: (мәтін, кесте, сурет)
«Информатика кемесі – білім теңізінде»сахналы-көрініс Жеміс-жидек немесе көкөністер муляждарын таңдап, өз топтарына орналасады.
Сұрақтың жауабын тауып, үш тілде айтады
Жауабын шешіп, мағлұмат беріп өтеді
Пәнге байланысты бастапқы сөз, сонсоң синоним сөзді тауып, сәйкестендіреді
Презентациялық, мәтіндік, кестелік файлдарға бөлінеді.
Әр топ көрініс көрсетеді.
10 мин Эл оқулық «Өз жартымды тап» ойыны арқылы жұпқа бөлу.
Электронды оқулық бойынша аппараттық құралдар 6-тапсырма.
Жүйелік …. блок, CD …. – ROM
Өз жұптарын тауып, орналасады
Жаңа қапшық құрады, өз атымен өзгертеді, ішіне файлдар орналастырады, белгішесін өзгертеді.
15 мин Слайд, қағаз. Талдау: Графикалық диктант Сұраққа жауап бере отырып, «иә» немесе «жоқ» жауаптары бойынша координаталар жүйесіне тұрғызады.
5 мин слайд Тренинг: «Триада» Атым – Ақбике…
Сүйікті жемісім – алма…
Тұрғылықты қалам – Ақтөбе…
4 м Микро
фон, фотоаппарат, стикер Жинақтау: «Үш қадамды сұқбат» журналист, оператор, интервьюер.
Бағалау: «Өте жақсы», «Тамаша», «Керемет» өңбелгілерімен бағалайды Сабақтан алған әсерлерін айтып, бөліседі.
Стикерлермен жабыстырады.
Қосымша тапсырмасы Келесі сабақтың мазмұны қарастырылады