Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі
Насамбаева Алтынгүл Темірханқызы
информатика пәні мұғалімі
Мәтіндік құжатты форматтау
Сабақтың тақырыбы: | Мәтіндік құжатты форматтау. | ||||
Міндет-мақсаттары: | Білімділігі: Мәтінді пішімдеудің мәні, пішімдеу режимдері, символдарды пішімдеудің пернелер комбинациясы,мәтінді туралау, оны тасымалдау туралы білім беру. Алған білімдерін компьютермен жұмыс жасауда пайдаланабілуге үйрету.
Дамытушылығы: ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін, білік-дағдыларын дамыту, машықтандыру. Өз беттерінше жұмыс жасау қабілеттерінің дамуына ықпал ету. Тәрбиелілігі: алғырлық пен білімділікке, өзара жолдастыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
||||
Оқыту нәтижесі: | Мәтіндік редакторда жұмыс істеуді үйреніп, шығармашылық қабілеттері артады. | ||||
Түйінді идеялар: | “Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді – меңгеремін“.Конфуций | ||||
Әдіс-тәсілдер | Топтық әдіс, АКТ, түсіндіру, сұрақ – жауап, баяндау, оқушы – мұғалім, оқушы – компьютер. | ||||
Уақыты | Ресурсы |
Сабақтың мазмұны |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс — әрекеті |
||||
3 мин |
|
Ұйымдастыру бөлімінен бастаймын. Амандасу.
«Менің досымның …»
Үй тапсырмасын тексеру |
Шеңберге тұрады. Сыныптағы балалар бір-біріне сыныптағы оқушылардың жақсы қасиеттерін айтып, бүгінгі сабақта сол қасиеттерін пайдалануды меңзейді.
«Ғажайып қоржын»арқылы сұрау |
||
Үлестірмелі қағаз, ватман, түрлі-түсті маркер | Топқа бөлу (былғары қолғап, Сочи олимп.эмблемасы, Мұқатаев портреті)
— Осы алдарыңдағы қиықшаларды ақпан айындағы қандай жаңалықтармен байланыстырар едіңдер? |
Мозаикалық әдіспен құрап, топтарын тауып орналасады, тобына неліктен ондай ат бергені жөнінде мағлұмат беріп өтеді.
Күтілетін жауап Топтарына ат тағайындайды. |
|||
Білу:1. Пішімдеу мәні туралы
2. Қаріп параметрлерін өзгерту 3. Пішімдеу режимдері |
Қосымша үлестірмелі мағлұмат бойынша тапсырманы қалай орындағандықтары жөнінде мәлімдейді | ||||
5 мин |
ДК, АКТ, интернет |
Түсіну:1. Шебер рәсімдеуші топ 2. Жылдам пішімдеуші топ 3. Мазмұнды көркемдеуші топ
|
Әр топ өз істеріне лайық атаққа ие болады. (Ең үздік топты марапаттайды) |
||
7 ми | Оқулық |
Дәптерге анықтамаларды, орындалатын командаларды түртіп алады |
|||
10 мин | Қолдану:Сергіту сәті
М. Мақатаевтың бір өлеңін жатқа айту |
Оқушылар флеш-моб ұйымдастырып жіберуі де мүмкін |
|||
3 мин | АКТ | Талдау:Жеке оқушымен жұмыс
|
Әр парталас досына
«Ашық хат» ұйымдастыру Тілек жазу, үш тілде |
||
10 мин |
АКТ | Жинақтау:
Триггерде, презентацияда, публишерде, мәтіндік редакторда жұмыс |
|||
5 мин |
Марапаттау |
Компьютерде сұрақ арқылы АКТ мүмкіндігін пайдалану | |||
2 мин |
Стикер | Бағалау: Үйге тапсырма.
АКТ құралындағы жұлдызша арқылы бағалау |
Статус арқылы бағалайды. |
[bws_related_posts]