Басы » Информатика » Мәтіндік құжатты форматтау

Мәтіндік құжатты форматтау

Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі
Насамбаева Алтынгүл Темірханқызы
информатика пәні мұғалімі

Мәтіндік құжатты форматтау

Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік құжатты форматтау.
Міндет-мақсаттары: Білімділігі: Мәтінді пішімдеудің мәні, пішімдеу режимдері,  символдарды пішімдеудің пернелер комбинациясы,мәтінді туралау, оны тасымалдау туралы білім беру. Алған білімдерін компьютермен жұмыс жасауда пайдаланабілуге үйрету.

Дамытушылығы: ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін, білік-дағдыларын дамыту, машықтандыру. Өз беттерінше жұмыс жасау қабілеттерінің дамуына ықпал ету.

Тәрбиелілігі: алғырлық пен білімділікке, өзара жолдастыққа,ұйымшылдыққа  тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесі: Мәтіндік редакторда жұмыс істеуді үйреніп, шығармашылық қабілеттері артады.
Түйінді идеялар: Естігенімді – ұмытамын,  көргенімді – есте сақтаймын,  өз істегенімді – меңгеремін“.Конфуций
Әдіс-тәсілдер Топтық әдіс, АКТ, түсіндіру, сұрақ – жауап, баяндау, оқушы – мұғалім, оқушы – компьютер.
Уақыты Ресурсы

Сабақтың  мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс — әрекеті

3 мин

 

 

Ұйымдастыру бөлімінен бастаймын. Амандасу.

«Менің досымның …»

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

Шеңберге тұрады. Сыныптағы балалар бір-біріне сыныптағы оқушылардың жақсы қасиеттерін айтып, бүгінгі сабақта сол қасиеттерін пайдалануды меңзейді.

«Ғажайып қоржын»арқылы сұрау

Үлестірмелі қағаз, ватман, түрлі-түсті маркер Топқа бөлу (былғары қолғап, Сочи олимп.эмблемасы, Мұқатаев портреті)

—          Осы алдарыңдағы қиықшаларды ақпан айындағы қандай жаңалықтармен байланыстырар едіңдер?

Мозаикалық әдіспен құрап, топтарын тауып орналасады, тобына неліктен ондай ат бергені жөнінде мағлұмат беріп өтеді.

 

Күтілетін жауап

Топтарына ат тағайындайды.

Білу:1. Пішімдеу мәні туралы

2. Қаріп параметрлерін өзгерту

3. Пішімдеу режимдері

Қосымша үлестірмелі мағлұмат бойынша тапсырманы қалай орындағандықтары жөнінде мәлімдейді

5 мин

ДК, АКТ, интернет  

Түсіну:1. Шебер рәсімдеуші топ

2. Жылдам пішімдеуші топ

3. Мазмұнды көркемдеуші топ

 

 

Әр топ өз істеріне лайық атаққа ие болады.

(Ең үздік топты марапаттайды)

7 ми Оқулық  

Дәптерге анықтамаларды, орындалатын командаларды түртіп алады

10 мин Қолдану:Сергіту сәті

М. Мақатаевтың бір өлеңін жатқа айту

 

Оқушылар флеш-моб ұйымдастырып жіберуі де мүмкін

3 мин АКТ Талдау:Жеке оқушымен жұмыс

 

Әр парталас досына

«Ашық хат» ұйымдастыру

Тілек жазу, үш тілде

10 мин

АКТ Жинақтау:

Триггерде, презентацияда, публишерде, мәтіндік редакторда жұмыс

5 мин

 

Марапаттау

Компьютерде сұрақ арқылы АКТ мүмкіндігін пайдалану

2 мин

Стикер Бағалау: Үйге тапсырма.

АКТ құралындағы жұлдызша арқылы бағалау

Статус арқылы бағалайды.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *