Қ.Шайменов атындағы орта мектебі
Махметова Ш.М
Сыныбы: 6
Мерзімі: 22.01.14
Сабақтың тақырыбы: Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы біржасушалылардың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын түсіну.
Сабақтың міндеті: тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Миға шабуыл», «Джигсо», «Кубизм» ,« сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені бағалауға үйренеді.
Бөлімнің мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау (форма тивті, жиынтық) |
Ресурстар |
I.Кіріспе 2.Ұйымдастыру кезені 3.Психологиялық атмосфера құру. 4.3 топ құру. 7мин |
Амандасу. Сергіту сәті Оқушыларды шеңберге тұрғызып,қима қағаздар арқылы 2топқа бөлемін.Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз. |
Оқушылар амандасады,шеңберге тұрып,сергіту сәтін орындайды.Оқушылар алтын ережені қайталайды. Олар өз орындарын тауып отырады. -тәртіп сақтау; -ұымшылдық; -жауапкершілік; |
«жақсы,өте жақсы» |
Сергіту сәті «Алтын ереже» флипчарт, ноутбук |
II.Тұсаукесер 5.Өткенді еске түсіру,бекіту. 10мин |
«Миға шабуыл» стратегиясы. Өткен тақырыпты еске түсіру үшін мынадай сұрақтар қоямын. -біржасушалылар қандай тәсілмен көбейеді? -амеба қоректі қалай ұстайды? -қорек денеге қалай түсіп,қорытылады? -циста дегеніміз не? -біржасушалылар үшін оның қандай маңызы бар? -жалғанаяқтар қандай жәндіктерде болады? |
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. |
Формативті бағалау. Оқушыларға өздерін,өзгелер ді бағалау парақтарын тарата мын,түсіндіремін. |
түрлі-түсті маркерлар |
III.Негізгі бөлім 15мин 3мин |
Жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылардың назарын тақтаға аударамын. Суреттегі іс-әрекет бойынша әңгіме жүргіземін.бейне фильм Сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады. Жаңа сабақты « Джигсо »әдісі бойынша түсіндіріледі. Әр топқа тапсырма беріледі,сол тапсырма бойынша оқушылар постерге сызып,оны қорғайды. Сергіту сәті: Бинго биі |
Сабақтың тақырыбын анықтайды. Оқушылар берілген постерге тапсырманы орындайды. |
Жақсы. Өте жақсы. Жиынтық бағалау. Бағалау парақшасы |
бейне фильм, маркерлер А3 формат, фломастер,кітап,қалам |
IY.Қорытынды. 10мин |
Сабақты «Кубизм» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.
Үйге тапсырма. $ 34 оқуға, 6-кесте сызу. |
Әр топ оқушылары текшедегі сұрақтарға жауап береді. |
Бағдаршам арқылы бағалау. Қызыл- түсіндім Жасыл-жартылай. Сары-түсінген жоқпын. |