Басы » Биология » Асқорыту мүшелерінің аурулары және олардың алдын алу жолдары

Асқорыту мүшелерінің аурулары және олардың алдын алу жолдары

Қ.Шайменов атындағы орта мектебі
Махметова Ш.М
Сабақтың тақырыбы: Асқорыту мүшелерінің аурулары және олардың алдын алу жолдары

Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы біржасушалылардың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын түсіну.

Сабақтың міндеті: тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.

Стратегиялық іс-әрекеттер: «Алып қадамдар», «Кластер», «Ыстық орындық» ,«Қара жорға биі».

Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені бағалауға үйренеді.

Бөлімнің мазмұны

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау (форма

тивті, жиынтық)

Ресурстар

I.Кіріспе

2.Ұйымдастыру кезені

3.Психологиялық атмосфера құру.

4.3 топ құру.

7мин

Амандасу.

Сергіту сәті

Оқушыларды шеңберге тұрғызып,қима қағаздар арқылы 2топқа бөлемін.Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз.

Оқушылар амандасады,шеңберге тұрып,сергіту сәтін орындайды.Оқушылар алтын ережені қайталайды.

Олар өз орындарын тауып отырады.

-тәртіп сақтау;

-ұымшылдық;

-жауапкершілік;

«жақсы,өте жақсы»

Сергіту сәті

«Алтын ереже»

флипчарт,

ноутбук,проектор

II.Тұсаукесер

5.Өткенді еске түсіру,бекіту.

10мин

Өткен тақырыпты еске түсіру. «Алып қадамдар» стратегиясы арқылы.

-ересек адамда тәулігіне шамамен 2 литрдей қарын сөлі бөлінеді?дұрыс

-қарын сөлінің құрамында 97-98%су болады? дұрыс

-қарын сөлі түсі қызыл болады? (түссіз)

-көкетті (диафрагма) дейді?дұрыс

-бауырдың салмағы 3 кг?(1,5-1,7)

-ересек адам тәулігіне 2,5 литр өт бөледі? (0,5-1л)

-ұйқы без салмағы 3кг?(60-80грамм)

-панкреатин қазақша-ұйқыбез? Дұрыс

-сары ауруды — болезнь Боткина деп атайды?дұрыс

-өт қабына тастар жиналады? Дұрыс

-ішімдікті үнемі,әрі ұзақ уақыт пайдаланатын адамдардың бауырлары жақсы дамиды?

(жоқ ,жасушалары тығыздалып,дәнекер ұлпаға айналады).

Оқушылар бір қатарға тұрады. Ортада мұғалім тұрып бір шешім оқиды,егерде сол шешімге келіссе,бір қадам алға шығады.Егер келіспесе бір қадам артқа жасайды.Егер сенімсіздік білдірсе бір орында тұра береді.Оқушылар неге осындай қадам жасағандарын түсіндіру керек.

Формативті бағалау.

Оқушыларға өздерін,өзгелер

ді бағалау парақтарын тарата

мын,түсіндіремін.

түрлі-түсті маркерлар

III.Негізгі

бөлім

15мин

3мин

Жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылардың назарын тақтаға аударамын. Слайдтар көрсетемін.Слайдқа қарап оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ,мақсаты айтылады.

Жаңа сабақты

«Кластер  » әдісі бойынша түсіндіріледі.

Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырма бойынша оқушылар постерге сызып,оны қорғайды.

Сергіту сәті: Қара жорға биі

Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Оқушылар берілген постерге тапсырманы орындайды.

Жақсы.

Өте жақсы.

Жапондық бағалау.

бейне фильм,

маркерлер

А3 формат,

фломастер,кітап,қалам

IY.Қорытынды.

10мин

Сабақты «Ыстық орындық» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.

Рефлексия: 3минуттық эссе.

Үйге тапсырма.

$ 49 оқуға, 15-кесте сызу.

Әр топтан бір  оқушы шығып,ортадағы орындыққа отырып қойылған  сұрақтарға жауап береді.

Бағалау парақшасы

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *