Қ.Шайменов атындағы орта мектебі
Махметова Ш.М
Сабақтың тақырыбы: Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесінің құрылысы.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен құрылысын қарастыру.
Сабақтың міндеті: тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «5 сұрақ», «Ментальді карта », «Синквейн» ,«сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені бағалауға үйренеді.
Бөлімнің мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау (форма тивті, жиынтық) |
Ресурстар |
I.Кіріспе 2.Ұйымдастыру кезені 3.Психологиялық атмосфера құру. 4.3 топ құру |
Амандасу. Сергіту сәті Оқушыларды шеңберге тұрғызып,қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін.Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз. |
Оқушылар амандасады,шеңберге тұрып,сергіту сәтін орындайды.Оқушылар алтын ережені қайталайды. Олар өз орындарын тауып отырады. -тәртіп сақтау; -ұымшылдық; -жауапкершілік; |
«жақсы,өте жақсы» |
Сергіту сәті «Алтын ереже» Флипчарт |
II.Тұсаукесер 5.Өткенді еске түсіру,бекіту. |
Сабақты « 5 сұрақ» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.Бұл жаттығу ақпараттық жиынтық болып табылады.Мұғалім берілген тапсырманы аяғына дейін толық меңгеру үшін сол бір сұрақты айналдырып қоя береді. Қалай? |
Оқушыларға «Қалай», «Неге» деген сұрақтар қоюдан бастайды. |
Формативті бағалау. Оқушыларға өздерін,өзгелер ді бағалау парақтарын тарата мын,түсіндіремін. |
Түрлі-түсті маркерлар |
III.Негізгі бөлім |
Жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылардың назарын тақтаға аударамын. Суреттегі іс-әрекет бойынша әңгіме жүргіземін.Өз топтарында ойландыру жұмысын бастаймын. Сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады. « Ментальді карта » әдісі. Сергіту сәті: |
Сабақтың тақырыбын анықтайды. Оқушылар берілген постерге тапсырманы орындайды. |
Жақсы. Өте жақсы. Жиынтық бағалау. |
Ребус,маркерлер А3 формат, фломастер,кітап |
IY.Қорытынды. |
Сабақты «Синквейн» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз. -балық қандай жануарларға жатады? -балықтың қан айналым жүйесі неден тұрады? -құстардың жүрегі неше бөлімнен тұрады? -салқын қанды жануарлар дегенді қалай түсінесіңдер? Рефлексия: 2 жұлдыз,1 тілек. Үйге тапсырма. $ 43 оқуға, 93-сурет салуға. |
Әр топтан оқушылар шығып сұрақтарға жауап береді. |
Бағалау парақшасы |