Шығыс Қазақстан облысы.
Зайсан қаласы
М.В.Ломоносов орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Бибаева Бекзат Бекмуханбетовна
тақырыбы: Бұлбұл мен тоқылдақ
Сабақ | Ана тілі | Барлық оқушы саны:22 (7-8)жасарҚатысқаны:22 | ||
Сілтеме | Ана тілі оқулығы 2 сынып 2009, күнтізбелік жоспар | |||
Сабақ тақырыбы | Бұлбұл мен тоқылдақ | |||
Жалпы мақсаттар | Бұлбұл мен тоқылдақ туралы мағлұмат алу .Оқуда ойлау қабілеттерін арттырып, сөздік қорларын молайту,тілдерін дамыту. Оқушылар бойында өз-өзін реттеу дағдысын қалыптастыру. жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. | |||
Түйінді идеялар | Құстардың әрекеті арқылы жағымды, жағымсыз қылықтырды ажырату. | |||
Әдіс-тәсілдер | Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық.Әдістер: сұрақ-жауап, ой қозғау, салыстыру, Ассосация жасау. | |||
Көрнекіліктер | Флипчарт, үнтаспа, суреттер. | |||
Оқыту нәтижелері | *Оқушылардың өмірде кездесетін жағдаяттарға өз көзқарасын білдіріп, баға бере алады.*Өз бойындағы жағымды, жағымсыз қылықтарды анықтап содан шығу жолдарын анықтайды.
*Өз пікірін ортаға салып оны дәлелдеу және өзгенің пікірін тыңдап, онымен санасады.
|
|||
Сабақ барысы | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс-әрекетіБағалау | Бағалау | |
Сабақ кезеңдері:
— ұйымдастыру;
1-кезең.
Қызығушылықты ояту: — үй тапсырмасын тексеру; — қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; — белсенді әрекетке жұмылдырылады; — ойлау жұмысына ынталандырылады.
|
Сәлемдесу.
Топқа бөлу
Балалар, мен бүгін сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Барлығыңды «Шаттық шеңберіне» шақырамын. Бір-бірімізді көргенімізге қуанышты екенімізді көрсете отырып, амандасайық, жылулық сыйлайық
Балалар бүгін сабақ қалай өтеді деп ойлайсыңдар? Алдарыңдағы стикерге жаза қойыңдар.
Үйге берілген тапсырманы талдау. Үнтаспадан құстың дауысын тыңдату. Бұлбұлға қандай адамдарды теңейміз? Тоқылдаққа ше? Өмірде осындай адамдар бар ма?
|
Оқушылар топқа бөлінеді
Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік Мен саған, сен маған.
Оқушылар ойларын жазады.
Үйге берілген хатты оқып, пікірлерін айтып, талдайды Кай құстың дауысы екенін ажыратады Жауап береді
Мысал келтіреді
|
Смайлик арқылы |
|
2-кезең. Мағынаны ажырату: — оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады |
Жаңа сабақ.Интерактивті тақтадан құс бейнесін көресің, көргенде сол құс туралы не білесің соны алдарыңдағы қағазға жазыңдар.
Сергіту сәті Топқа бөлу Оқулықпен жұмыс Мәнерлеп,Іштей оқу
Ролде ойнау
|
Сұлу, орман дәрігері, сүйкімді, бұлбүл – әнші.
Тоқылдақ — тұмсығы қатты, ұя жасайды. Әдемі ұнамды орман елшісі. Далада мекендейді. Қарға –сүйкімді, түсі -қара
Топқа бөлінеді
Жекелей Шағын Топта талқылау (
Ролге бөліп сомдайды
|
Бас бармақ арқылы |
|
3-кезең. Ой- толғаныс:— анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
— синтез, бір-бірімен ой бөліседі; — сабақ қорытындысы.
|
Ассосация жасау
1-топ «Бұлбұл – әнші құс». 2-топ «Тоқылдақ орман емшісі». 3 топ Бұлбұлдың пікірі дұрыс. 4топ Тоқылдақтың пікірі дұрыс. |
Әр топ постер жасап, топ басшылары қорғайды. |
Екі жұлдыз, бір тілек |
|
Сабақты қорытындылау | «Ыстық орындық» ойынын ойнату | Бұл ойын арқылы әр топ орындыққа отырған оқушыға мысалдың мазмұны бойынша сұрақтар қояды | Жиынтық баға | |
Үйге тапсырма | Бұлбұл мен тоқылдаққа өлең құрау | |||