«Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану»тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Жандилдаева Жұмагүл Төленбайқызының қысқа мерзімді коучинг жоспары
14,12.2013ж |
1 апта |
1-сабақ 5-күн |
Сабақ тақырыбы: |
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану. |
|
Жалпы мақсат: |
Сын тұрғысынан ойлауға үйретуарқылы ынтымақтаса жұмыс істеу ережесін құру. Мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға үйрету. Сыни ойлауға үйрету әдістемесін үйрету |
|
Сілтеме: |
|
|
Оқу нәтижесі |
Сыни ойлауға үйрету әдістемесін үйрену. Элементтерін тиімді сабақта пайдалана алу. |
|
Түйінді идеялар: |
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам.смайлик |
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ Бағалау |
1. Жеке жұмыс 2. Топтық жұмыс 3. рөлдік ойынға бөлу 4.«Ой толғау», «Ой шақыру». «5 жолды өлең » «Автор орындығы» |
Дерек көздері: |
Әдеби материалдар, газет-журналдар. «Бастауыш білім» «Бастауыш мектеп» |
|
Тапсырмалар: |
Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация |
|
Оқуға арналған тапсырма: |
Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (5 мин) |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
1 мин 2 мин 2 мин |
«Гүл теру.ұсыну» тренингін ұйымдастыру.
3.Не үшін тергенің таңдағанын білу. 4.«Бәйшешек» «Жауқазын»гүлдеріне байланысты айтқан тілектерін тыңдау. |
Сессияға қатысушы мұғалімдер шеңбер жасап тұрады . Гүлдерді таңдайды, ол гүлдерді не үшін таңдағанын айтып береді. Сол гүлдерге байланысты бір-біріне жұпта тілек айтып сыйлайды. |
І тапсырма (8 мин) 1 мин |
Ұсынылған гүлдері арқылы «Бәйшешек» «Жауқазын» шағын екі топқа бөлу. |
екі топқа бөлінеді. |
1 мин 2 мин Таныстыруға әр топқа 2 мин |
3. Шағын топтарға топ ережесін құру және флипчартқа жазып, таныстырып шығуды тапсыру. |
Топтың әрбір мүшесі өз ойларын ортаға салып. Бір шешімге келіп топ басшыны сайлайды. Бірлесе отырып, топ ережесін құрады және ережемен таныстырады. |
ІІ тапсырма (8 минут) 2 мин 2 мин Таныстыруға әр топқа 2 мин |
Көктемгі дала табиғаты туралы «Ой шақыру» мәтін құрастыру 1.Жеке орындау. «Автор орындығына» келу арқылы оқыту 2.Шағын топта орындау Көктемгі табиғатты бейнелеу.ойларын түсіру « Ой толғау»«Флипчарт» кағаздарын үлестіруЖұмысымен таныстыру. |
Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына Көктемгі дала табиғаты туралы «Ой шақыру» мәтін құрастыру жазып шығады. 1. . «Автор орындығына» келіп жеке оқып береді. Бірлесе орындаған постердағы жұмыстарымен таныстырады. |
ІІІ тапсырма (16 мин) |
||
5 мин Қорғауға әр топқа 2мин 2 мин 2 мин 3 мин |
« Бес жолды» өлең құрастыру.Тақырыпты көктемге байланыстырып алуға бағыттау. Әр топқа өз ойын А-4 парағына жазу тапсырылады. 2.Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою. 3.Жұмыстарын өзара бағалау. Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media «Көктем шақырады» биі |
Әр топ «Көктем» туралы өз ойларын А-4 парағына дайындайды және қорғайды. Бір-бірін тыңдап, қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды. Жұмыстарын «Екі жұлдыз бір тілек »арқылы өзара бағалайды. Интерактивті тақтадан көрсетілген «Көктем шақырады» биіне билейді. Қолды жоғары. төмен..ырғақтары. |
ІV тапсырма ( 15мин) 5 мин Рөлге түсу әр топқа 5 мин |
«Көктем сәні» тақырыбында рөлдік ойын Ынтымақтастықта жұмыс істеу. Жауапкершілікті сезіну. |
Берілген тақырып бойынша сценарий ды рөлге бөліп қояды. |
V. Қорытындылау (5 мин) |
«Сын тұрғысынан ойлауда» қандай сртат-ды пайдаландық? Флипчартқа стратег -н жазып беру және қорғау. |
Берілген тақырып бойынша флипчартқа жазып, идеяларын қорғайды. |
VІ. Ақпарлама. (5 мин) |
Топтық жұмыс туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру. |
Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады. |
VІІ. Рефлексия (3 мин ) |
Бастапқыда өз көңіл күйлерін бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады. |