Басы » Баяндамалар » «Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану

«Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану

«Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану»тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы

Жандилдаева Жұмагүл Төленбайқызының  қысқа мерзімді коучинг  жоспары


 

14,12.2013ж

1 апта

1-сабақ

5-күн

Сабақ тақырыбы:

Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану.

Жалпы мақсат:

Сын тұрғысынан ойлауға үйретуарқылы ынтымақтаса жұмыс істеу ережесін құру. Мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға үйрету.  Сыни ойлауға үйрету әдістемесін үйрету

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық  41-49бет

  2. L2W1D1_S1

  3. Сын тұрғысынан ойлау  туралы әдістемелік  кітаптар

Оқу нәтижесі

Сыни ойлауға үйрету әдістемесін үйрену. Элементтерін тиімді сабақта пайдалана алу.

Түйінді идеялар:

Сын тұрғысынан ойлауға  үйрету арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.

Сабақта қолданылатын материалдар:

А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам.смайлик

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

Коучинг

АКТ

Бағалау

1. Жеке жұмыс

2. Топтық жұмыс

3. рөлдік  ойынға бөлу

4.«Ой толғау», «Ой шақыру». «5  жолды өлең » «Автор орындығы»

Дерек көздері:

Әдеби материалдар, газет-журналдар. «Бастауыш  білім» «Бастауыш  мектеп»

Тапсырмалар:

Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация

Оқуға арналған тапсырма:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

1 мин

2 мин

2 мин

«Гүл теру.ұсыну» тренингін ұйымдастыру.

  1. Шеңбер жасату.

  2. Өсіп тұрған  әр түрлі гүлдерді ұсыну.

3.Не үшін тергенің таңдағанын білу.

4.«Бәйшешек» «Жауқазын»гүлдеріне байланысты айтқан тілектерін тыңдау.

Сессияға қатысушы мұғалімдер шеңбер жасап тұрады .

Гүлдерді  таңдайды, ол гүлдерді не үшін таңдағанын айтып береді.

Сол гүлдерге байланысты бір-біріне жұпта тілек айтып  сыйлайды.

І тапсырма

(8 мин)

1 мин

  1. Шағын топқа бөлу.

Ұсынылған гүлдері арқылы  «Бәйшешек» «Жауқазын» шағын екі топқа бөлу.

  1. Гүлдері арқылы

екі топқа бөлінеді.

1 мин

2 мин

Таныстыруға әр топқа

2 мин

  1. Шағын топтарға стикер таратылады. Топ басшысын  таңдау.көңіл күйлерін  хабарлаутапсырылады.

  2. Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ереже  құру  керектігін түсіндіру.

3.  Шағын топтарға топ ережесін құру және   флипчартқа жазып, таныстырып шығуды тапсыру.

Топтың әрбір мүшесі өз  ойларын ортаға салып. Бір шешімге келіп  топ басшыны  сайлайды.

Бірлесе отырып, топ ережесін құрады және ережемен таныстырады.

ІІ тапсырма

(8 минут)

2 мин

2 мин

Таныстыруға әр топқа

2 мин

Көктемгі дала табиғаты туралы  «Ой шақыру» мәтін құрастыру

1.Жеке орындау. «Автор  орындығына» келу арқылы оқыту

2.Шағын топта орындау  Көктемгі  табиғатты бейнелеу.ойларын  түсіру

« Ой толғау»«Флипчарт» кағаздарын  үлестіруЖұмысымен таныстыру.

Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына Көктемгі дала табиғаты туралы  «Ой шақыру» мәтін құрастыру

жазып шығады.

1. . «Автор  орындығына» келіп  жеке оқып  береді.

Бірлесе орындаған  постердағы жұмыстарымен таныстырады.

ІІІ тапсырма

(16 мин)

5 мин

Қорғауға әр топқа 2мин

2 мин

2 мин

3 мин

  1. Топтық жұмыс:

«  Бес жолды»  өлең құрастыру.Тақырыпты  көктемге  байланыстырып  алуға  бағыттау.

Әр топқа өз ойын А-4 парағына  жазу тапсырылады.

2.Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою.

3.Жұмыстарын өзара бағалау.

Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media «Көктем шақырады» биі

Әр топ «Көктем» туралы өз ойларын А-4 парағына дайындайды және қорғайды.

Бір-бірін тыңдап, қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.

Жұмыстарын «Екі жұлдыз бір тілек »арқылы өзара бағалайды.

Интерактивті тақтадан көрсетілген «Көктем шақырады» биіне  билейді.

Қолды жоғары. төмен..ырғақтары.

ІV тапсырма

( 15мин)

5 мин

Рөлге түсу әр топқа 5 мин

«Көктем сәні» тақырыбында

рөлдік ойын

Ынтымақтастықта жұмыс істеу.

Жауапкершілікті сезіну.

Берілген тақырып бойынша сценарий ды рөлге  бөліп қояды.

V. Қорытындылау

(5 мин)

«Сын тұрғысынан ойлауда» қандай сртат-ды пайдаландық? Флипчартқа  стратег  -н  жазып беру және қорғау.

Берілген тақырып бойынша флипчартқа жазып, идеяларын қорғайды.

VІ. Ақпарлама.

(5 мин)

Топтық жұмыс туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.

Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады.

VІІ. Рефлексия

(3 мин )

Бастапқыда өз көңіл күйлерін  бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  смайлик арқылы бейнелейді не жазады.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *