С.Б.Султангажиева
Алматы облысы
Қарасай ауданы
О.Жандосов атындағы
орта мектеп мектепке дейінгі
шағын орталықпен КММ
Тақырыбы Ойкөкпар (дебат) | 11-сынып | |||||
Мақсаты Ойкөкпар деген не, оның мақсаты, қоғамдық пікір қалыптастырудағы ролі, мәні, кезеңдері,сөз әдебі, төрешінің, сарапшылардың ролі туралы білім алуға бағыттау, қосымша ақпарат көздерімен жұмыс істеу, әртүрлі тапсырмаларды орындау, ҰБТ-ға дайындалу | ||||||
Ресурстар: АТҚ қосымша материалдар,интербелсенді тақта | Негізгі идеялар : оқушылар топ болып жұмыс жасайды, тілдері дамиды, ойларын еркін жеткізуге үйренеді | |||||
Күтілетін нәтиже: топпен жұмыс істеу дағдылары дамиды | Бағалау әдісі оқуды бағалау
|
|||||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушылардың іс- әрекеті | модуль | |||
Психологиялық жағымды
ахуал тудыру 1 мин |
«сыйлық» СТРАТЕГИЯСЫ Қатысушылар шеңбер құрап тұрып, қағазға бір-бірінң суретін салады | Мақсаты:
жаттығу қатысушыларға бір-бірін тереңірек танып білуіне, топ мүшелерінің шығармашылық белсенділігін арттырып, олардың қиялын дамытуға мүмкіндік береді, көтеріңкі көңіл күй сыйлайды |
жаңа
әдіс |
|||
Топқа бөлу
1 мин |
Түстер арқылы | Оқшылар түстер арқылы топқа бөлінеді | жаңа
әдіс |
|||
Үйрену
15 мин |
Ой шақыру
Видео Дебаттан көрініс Бұл не? Не жүріп жатыр?
|
Пікірталастырып жатыр Білемін Білгім келеді (сабақтың мақсатын қояды ) І топ оқулық материалдары ІІ топ қосымша ақпараттар |
ИНСЕРТ
СТО Таныс ты рылым АТҚ Бағалау Екі жұлдыз, бір тілек |
|||
Қолдану
5 мин |
Таныстырылым бойынша спикерге сұрақтарың бар ма? | І топқа Ойкөкпардың І кезеңі қалай жүреді? Дебатқа түсер ме едің? Ойкөкпарда шешендік өнердің ролі қандай? ІІ топқа Амбициялы деген не? Қазақстанда қандай дебат клубтар бар? | диалог
Зерттеушілік әңгіме (Мерсер) |
|||
Жинақтау
5 мин
|
1. Егер дебат өткізетін болсақ, қандай тақырыпта өткізер едіңдер?Өздеріңді толғандырып жүрген мәселелер бар ма? 2.Осы тақырыптардың ішінен біреуін таңдап алып, жақтаушы, даттаушы ретінде ойкөкпардың жобасын жасап көріңдер 3.Оқулықпен жұмыс ҰБТ-ға дайындық | Қоғамда өздерін толғандырып жүрген тақырыптарды таңдап, постерге түсіреді
Бір тақырыпты таңдап, ойкөкпарға түсудің жобасын құрастырады Мысалы, ҰБТ: пайдасы мен зияны
238-тапсырмадан бір сөз бен бір сөйлемге фонетикалық және синтаксистік кешенді талдау (2 топқа) 239- (2 ) тапсырма Ойкөкпарда жеңіске жетуге кедергі келтіретін факторлар |
постер
СТО
жеребе
постер бағалау КУБИЗМ
Талантты және дарын ды оқушылармен жұмыс |
|||
Сергіту сәті
1 мин |
Аудиодискіні қосады | Сергіту жаттығуларын орындайды
Мен қазақпын |
Жаңа
әдіс |
|||
Қорытынды
3 мин |
Не білдім? | Сабақтан алған білімдерін қорытындылайды, стикерлерді жапсырады. | Жаңа әдіс | |||
Рефлексия
1 мин |
Сабақтан алған әсерлерің қандай? | Смайликке стикерлер жабыстырып, көңіл күйлерін көрсетеді | Жаңа әдіс | |||
Үйде үйрену
1мин |
Тақырыптардың ішінен біреуіне жақтаушы не даттаушы ретінде жоба құрастыру
Озық тапсырма 239- (1 ) тапсырма |
Күнделіктеріне жазып алады |
Жаңа әдіс |