Басы » Cыныптан тыс » Ойкөкпар (дебат)

Ойкөкпар (дебат)

С.Б.Султангажиева
Алматы облысы
Қарасай ауданы
О.Жандосов атындағы
орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен   КММ

 

Тақырыбы        Ойкөкпар   (дебат)             11-сынып
Мақсаты        Ойкөкпар деген не, оның мақсаты, қоғамдық пікір қалыптастырудағы ролі, мәні,  кезеңдері,сөз әдебі, төрешінің, сарапшылардың ролі туралы білім алуға бағыттау, қосымша ақпарат көздерімен жұмыс істеу, әртүрлі тапсырмаларды орындау, ҰБТ-ға дайындалу
Ресурстар: АТҚ   қосымша материалдар,интербелсенді тақта  Негізгі идеялар :   оқушылар топ болып жұмыс жасайды, тілдері дамиды, ойларын еркін жеткізуге үйренеді
Күтілетін нәтиже:  топпен жұмыс істеу  дағдылары дамиды Бағалау  әдісі    оқуды бағалау

 

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің    іс- әрекеті         Оқушылардың  іс- әрекеті модуль
Психологиялық жағымды

ахуал тудыру

1  мин

«сыйлық»                                            СТРАТЕГИЯСЫ                    Қатысушылар шеңбер құрап  тұрып, қағазға бір-бірінң суретін  салады Мақсаты:

жаттығу қатысушыларға бір-бірін тереңірек танып білуіне, топ мүшелерінің шығармашылық белсенділігін арттырып, олардың қиялын дамытуға мүмкіндік береді, көтеріңкі көңіл күй сыйлайды

жаңа

әдіс

Топқа бөлу

1  мин

Түстер  арқылы Оқшылар түстер  арқылы топқа бөлінеді жаңа

әдіс

Үйрену

15   мин

Ой шақыру

Видео   Дебаттан

көрініс

Бұл не? Не жүріп жатыр?

 

 

 

 

Пікірталастырып жатыр

Білемін

Білгім келеді

(сабақтың мақсатын қояды )

І топ   оқулық материалдары

ІІ топ  қосымша ақпараттар

 

 

 

 

 

 

ИНСЕРТ

 

СТО

Таныс

ты

рылым

АТҚ

Бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Қолдану

5 мин

Таныстырылым бойынша спикерге сұрақтарың бар ма? І топқа                                           Ойкөкпардың І кезеңі  қалай жүреді?  Дебатқа түсер ме едің?            Ойкөкпарда шешендік өнердің ролі қандай?                                                     ІІ топқа                                                 Амбициялы  деген не?                        Қазақстанда қандай дебат клубтар бар? диалог

Зерттеушілік

әңгіме

(Мерсер)

Жинақтау

5  мин

 

 

 

 

 

 

 

1. Егер дебат өткізетін болсақ, қандай тақырыпта өткізер едіңдер?Өздеріңді толғандырып жүрген мәселелер бар ма?               2.Осы тақырыптардың ішінен біреуін таңдап алып, жақтаушы, даттаушы ретінде ойкөкпардың жобасын жасап көріңдер                  3.Оқулықпен жұмыс  ҰБТ-ға дайындық Қоғамда өздерін толғандырып жүрген тақырыптарды  таңдап, постерге түсіреді

 

 

 

Бір тақырыпты таңдап, ойкөкпарға түсудің  жобасын құрастырады

Мысалы, ҰБТ: пайдасы мен зияны

 

238-тапсырмадан бір сөз бен бір сөйлемге фонетикалық және синтаксистік кешенді талдау (2 топқа)           239- (2 ) тапсырма   Ойкөкпарда жеңіске жетуге кедергі келтіретін факторлар

постер

СТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеребе

 

постер

бағалау

КУБИЗМ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талантты және дарын

ды оқушылармен

жұмыс

Сергіту сәті

1  мин

Аудиодискіні қосады Сергіту жаттығуларын орындайды

Мен  қазақпын

Жаңа

әдіс

Қорытынды

 

3  мин

Не білдім? Сабақтан алған білімдерін қорытындылайды, стикерлерді жапсырады. Жаңа әдіс
Рефлексия

1  мин

Сабақтан алған әсерлерің қандай?  Смайликке стикерлер  жабыстырып, көңіл күйлерін көрсетеді Жаңа әдіс
Үйде үйрену

1мин

Тақырыптардың ішінен біреуіне жақтаушы не даттаушы  ретінде жоба құрастыру

 

Озық тапсырма  239- (1 ) тапсырма

 Күнделіктеріне жазып алады  

 

 

 

 

 

Жаңа әдіс

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *