Шығыс Қазақстан облысы
Тарбағатай ауданы
№2 Ақсуат орта мектебі
Секенова Меруерт Зейноллақызы
Сабақтың тақырыбы :Сүйекті балықтар
Сабақтың мақсаты :
Сүйекті балықтардың сыртқы және ішкі құрылысымен және олардың сулы ортада тіршілік етуіне байланысты биологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға және сүйекті балықтарға тән белгілерді оқып үйренуге жағдай жасау .
Сабақтың әдістері :
«Оқыту мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту» бағдарламасының стратегиялары , ақпараттық технология .
Сабақтың көрнектілігі :
Балық қаңқасы , балықтардың жеке мүшелері жүйесінің сызбанұсқалары ,
« Сүйекті балықтар» слайд .
Сабақ барысы :
Оқушыларды ұйымдастыру : сабаққа дайындығын тексеру , оқушылар назарын сабаққа аудару , оқушыларды топқа бөлу .
1- Топ
2- Топ
3- Топ
4- Топ
Жаңа сабақ : Сүйекті балықтар
I. Қызығушылықты ояту сатысы :
Өлеңдегі жасырын сөзді табу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашып аламыз, осы жұмбақ арқылы бүгінгі өтетін жаңа сабақ не туралы болатынын ой саламыз .
Қанаты бар ұшпайтын
Сусыз жерде тұрмайтын
« Өзен жағалағанның өзегі талмас» — деген халық,
Желбезекпен тыныс алатын ол.
Оқушылар жасырын сөздің «Балық» екенін айтады .
Үй тапсырмасын биологиялық диктант арқылы сұраймын . Алдарына биологиялық диктантты таратып беремінде , бос жерге тиісті сөздерді қойып диктантты аяқтайды . Соңынан дұрыс жауабын интерактивті тақта арқылы тиісті сөздерді орнына қояды .
Балықтарды зерттейтін ғылым ихтиология . Омыртқалылардың денесінде бас , мойын , тұлға , құйрық және екі жұп аяқтары болады . Дене температурасы тұрақты омыртқалылар жылықанды жануарлар деп аталады . Акуланың иіс сезу мүшесі өте жақсы дамыған . Шеміршекті балықтардың қаңқасы шеміршектен түзілген . Шеміршекті балықтардың денесін плакоидты қабыршақтар қаптайды . Шеміршекті балықтар 2 класс тармағына : тақтажелбезектілер және тұтасбастылар деп бөлінеді .
Балықтар туралы видео фильм көрсетіледі.
II. Мағананы ажырату :
Б.Б.Ұ. стратегиясы арқылы :
Балаларға алды менен мына сұрақты қоямын :
— Сүйекті балықтар туралы не білесіңдер ?
- Білетіндерін дәптерлеріне мына кестеге толтырады :
Білемін |
||
Өздерінің білетіндерін дәптерлеріне жазып , әр топ ішінде талдап , өздерінің ішінен бір оқушы интерактивті тақтаға жазады .
Келесі жаңа сабақты ары қарай сұрақпен жалғастырамын :
— Сүйекті балықтар туралы не білгілерің келеді ?
Білгісі келетін сұрақтарын мына кестеге толтырады :
Білемін |
Білгім келеді |
|
Өздерінің білгісі келетін сұрақтарын дәптерлеріне жазып , әр топ ішінде талдап , өздерінің ішінен бір оқушы интерактивті тақтаға жазады .
Кітапты ашып , жаңа тақырыпты оқып шығады да , ұққандарын мына кестені аяқтап толтырады :
Білемін |
Білгім келеді |
Ұқтым |
Өздерінің ұққандарын дәптерлеріне жазып ,әр топ ішінде талдап , өздерінің ішінен бір оқушы интерактивті тақтаға жазады .
- III. Ой толғаныс :
Сабақты бекіту үшін мына кестені толтыруға алдарына таратып беремін .
Сүйекті балықтар |
Шеміршекті балықтар |
1,2,4,8,11,12,14. |
3,5,6,7,9,10,13,15,16. |
1 . Қортпа , шоқыр , пілмай , латимерия , бахтах.
2. Сырттай ұрықтанады .
3 . Торсылдағы болмайды .
4 . Торсылдағы болады .
5 . Тұмсығы алға созылыңқы .
6 . Іштей ұрықтанады .
7 . Тоқішегі жуан , ішкі жағы қатпарлы .
8 . Терісі ірі қабыршықтармен қапталған .
9 . Терісі плакоидты қабыршықтармен қапталған .
10 . Клоакасы бар.
11 . Желбезегінің сыртында сүйекті қақпағы бар .
12 . Аналь тесігі бар.
13 . Желбезегінің саңылаулары тікелей сыртқа ашылады .
14 . Уылдырығының саны көп.
15 . Уылдырығының саны аз .
16 . Жұпбалық , тұтасбас , акула .
Сабақ соңында бағалап , үйге тапсырма беріледі .
[bws_related_posts]