Басы » Тарих » ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІ

ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІ

Алматы қаласы , Алмалы ауданы

 С.А. Ходжиков атындағы №39 лицейдің тарих

 пәнінің мұғалімі   Сарсенбаева Айнұр Нұрғазықызы

 

Ашық сабақ тақырыбы:  ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІ

Ашық сабақтың мақсаты:

БІЛІМДІЛІК: ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ ҚОНЫСТАНҒАН ЖЕРЛЕРІ, ЭТНИКАЛЫҚ ҚҰРАМЫ, САЯСИ ЖАҒДАЙЫ МЕН ҚОҒАМДЫҚ ҚҰРЫЛЫСЫ, ШАРУАШЫЛЫҒЫ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ БЕРУ

ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ОҚУШЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ БІЛІМІ МЕН БІЛІГІН ДАМЫТУ,  ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН, ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН, БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ

ТӘРБИЕЛІК:ОҚУШЫЛАРДЫ ӨЗ ЕЛІНІҢ БАРЛЫҚ ТАРИХИ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚҰРМЕТТЕУГЕ, ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА, ҰЖЫМ НАМЫСЫН ЖОҒАРЫ ҚОЮҒА ТӘРБИЕЛЕУ.

САБАҚТ ЫҢ ТҮРІ: жаңа сабақ

САБАҚТЫҢ  ӘДІСІ: картамен, термин сөздермен жұмыс, оқулықпен жұмыс кестемен жұмыс

ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС: әдебиет, география

САБАҚТЫҢ КӨРНЕКІЛІГІ: ҚР. Картасы,тарихи ескерткіштердің суреттері, сызбалар, тірек сызбалар, бейне фильм

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

І. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.

Оқушылардың және сыныптың  сабаққа дайындығын тексеру.

ІІ.ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ

Тақырыбы: Түріктердің  рухани мәдениеті

1.Жазба мәдениеті

2.Әдебиеттің дамуы

3.Наным –сенімдері

ІІІ. Жаңа сабақ

Жоспар:

1.Қарахан мемлекетінің құрылуы, құрамы

2.Мемлекеттің саяси жағдайы

3.Шаруашылығы мен мәдениеті

ІҮ.САБАҚТЫ ҚОРЫТУ.

Ү.ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

ҮІ. ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒАЛАУ

 

 

ІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

ТАРИХИ СЫНАҚ ХАТ

ТҮРІК ЖАЗБА ӘДЕБИЕТІНІҢ КӨНЕ ЕСКЕРТКІШТЕРІ………………………………… БҰЛАР НАҒЫЗ ТАРИХИ ДАСТАНДАР

ҮІІІ-ІХ ҒАСЫРЛАРҒА  ЖАТАТЫН ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАР…………………………………

ОҒЫЗНАМАНЫҢ ЕСКІ НҰСҚАСЫН  ХІІІ ҒАСЫРЛАРДА БІРІНШІ ЖАЗЫП ҚАЛДЫРҒАН………………………………. . ОДАН КЕЙІН ОНЫ ХҮІІ ҒАСЫРДА ТОЛЫҚ ЖАЗҒАН………………..

ТҮРІКТЕРДЕ “ ……………………” ДЕГЕН ӘУЛИЕ ӘЙЕЛ БОЛҒАН

ТҮРІКТЕР ТАБЫНҒАН ……………………….

ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫ ҚАРМАҚШЫ АУДАНЫНДА…………………………ДЕГЕН ЕСКЕРТКІШ БАР.

СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ: ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ БОЙЫНША СУРЕТТЕР КӨРСЕТУ. ОҚУШЫЛАР СУРЕТТЕРДІ СИПАТТАП, ТАРИХЫН АЙТАДЫ.

ІІІ. ЖАҢА САБАҚ

1.Қарахан мемлекетінің құрылуы, құрамы.(бейне фильм көрсету)

2.Мемлекеттің саяси жағдайы (тірек сызбалар арқылы түсіндіру, оқулықпен жұмыс, оқушылар бос торларды толтырады)

3.Шаруашылығы мен мәдениеті(тірек сызбалар арқылы түсіндіру, оқулықпен жұмыс, оқушылар бос торларды толтырады))

 

ІҮ.САБАҚТЫ ҚОРЫТУ.

  1. ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
  2. ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ  АСТАНАСЫ
  3. ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ ТЕРРИТОРИЯСЫН КАРТАДАН КӨРСЕТІҢІЗ
  4. ҚАРАХАНДАРДА БИЛІК ИЕСІ
  5. ИҚТА ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
  6. ИҚТАДАР ДЕГЕН СӨЗ ҚАНДАЙ МАҒЫНА БЕРЕДІ?
  7. ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ БАТЫС ИЕЛІК ТЕРРИТОРИЯСЫ
  8. ШЫҒЫС ИЕЛІКТІҢ  АСТАНАСЫ
  9. ИСЛАМ ДІНІНІҢ ДАМУЫНА БАЙЛАНЫСТЫ САЛҒЫЗҒАН КҮМБЕЗДІ ҒИМАРТТАРДЫ АТАҢЫЗ
  10. ҚАРАХАН СӘУЛЕТШІЛЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІГІН ДӘРІПТЕЙТІН ҒИМАРАТ

 

Ү.ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

ҚАРАХАН МЕМЛЕТІ ОҚУ МАЗМҰНДАУ

Материал жинау

ҮІ. ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒАЛАУ

 

Сабақтың презентациясын көшіріңіз

2 комментария

  1. очень хорошо понимаем спасибо

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *