Басы » Кембридж бағдарламасы » «Жаңа достар» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

«Жаңа достар» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

С.Б.Султангажиева
Алматы облысы
Қарасай ауданы
О.Жандосов атындағы
орта мектеп мектепке дейінгі

шағын орталықпен   КММ

«Жаңа достар» әңгімесіндегі  кейіпкерлер  бейнесі

  мерзімі              18.02 қазақ әдебиеті 66 — сабақ
Тақырыбы     «Жаңа достар» әңгімесіндегі  кейіпкерлер

бейнесі

            5  -сынып
  Мақсаты          Қайрош,Бораш, Шеген  бейнесі, мінездеме, табиғатты  суреттеу шеберлігі, сюжет  туралы білім алуға бағыттау;

оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Ресурстар:  қосымша материалдар,интербелсенді тақта  Негізгі идеялар :   оқушылар топ болып жұмыс жасайды, тілдері дамиды, ойларын еркін жеткізуге үйренеді
Күтілетін нәтиже:  топпен жұмыс істеу  дағдылары дамиды

 

Бағалау         оқыту  үшін

 

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің    іс- әрекеті         Оқушылардың  іс- әрекеті модуль
Топқа бөлу

2  мин

Қазақстандағы  көлдер арқылы  

Оқшылар санау арқылы топқа бөлінеді

жаңа

әдіс

Психологиялық жағымды ахуал тудыру

1  мин

   

Топтар   бір -біріне бір ғана сөзден тілек айтады

жаңа

әдіс

Түсіну

5 мин

Өткен сабақта шығарма оқылған Оқушылар топ болып өздері құрған жоспар бойынша әңгімелеп шығады

Мысалы:

Қашу

Алғашқы таныстық

Қамқорлық

Ұялу

Уәде

 

Еркін әңгімелеу

стратегиясы

Үйрену

10   мин

Сюжет деген не?

Әр топ сюжет туралы айтып, берілген әңгімені сюжеті бойынша құрып шығады

 

Мысалы:

Экспозиция  Қалаға қашу

Байланыс     Танысу

Шиеленіс     Салқын сарайда

Шарықтау шегі  Қамқорлақ

Шешімі         Уәде

жаңа

әдіс

 

 

 

Қолдану

5 мин

Қалай ойлайсыңдар,

Қайрош туған жерден біржола безіп бара ма?

Оның бар арманы не?

Неге балалар Қайрошқа бірден бауыр басып кетті?

Қайрош неге ұялды?

Не істеді?

 

   

диалог

СТО

Сергіту сәті

1  мин

Аудиодискіні қосады Сергіту жаттығуларын орындайды Жаңа

әдіс

Жинақтау

мин

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

І,ІІ топқа Балалардың портреттері

ІІІ, ІV топқа  Әңгімедегі табиғат суреттері

 

Әңгімедегі Шеген образы арқылы қамқорлық туралы әңгіме құрастыр

Жаңа әдіс

СТО

 

 

 

Талант

ты және дарын

дылар

Қорытынды

 

3  мин

Бүгін сабақтан не білдің?

Не білгің келеді?

Табиғат суреттерін көрдім. Қайроштың, Шегеннің, Бораштың портреттерін оқып, портрет жасау шеберлігінен үйрендім. Кішіге қамқорлық дегеннің не екенін білідім. Т.б. Топтас

тыру

Рефлексия

1  мин

Әңгімеден  алған әсерлерің қандай?  Топ болып ақылдсып, параққа смайлик салып,көңіл күйлерін көрсетеді бағалау
Үйде үйрену

1мин

әңгімені  толық  оқу, «Менің достарым»тақыры

бына әңгіме жазу

 Дәптерлеріне жазып алады  

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *