С.Б.Султангажиева
Алматы облысы
Қарасай ауданы
О.Жандосов атындағы
орта мектеп мектепке дейінгі
шағын орталықпен КММ
«Жаңа достар» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі
мерзімі 18.02 | қазақ әдебиеті | 66 — сабақ | ||||||
Тақырыбы «Жаңа достар» әңгімесіндегі кейіпкерлер
бейнесі |
5 -сынып | |||||||
Мақсаты Қайрош,Бораш, Шеген бейнесі, мінездеме, табиғатты суреттеу шеберлігі, сюжет туралы білім алуға бағыттау;
оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу |
||||||||
Ресурстар: қосымша материалдар,интербелсенді тақта | Негізгі идеялар : оқушылар топ болып жұмыс жасайды, тілдері дамиды, ойларын еркін жеткізуге үйренеді | |||||||
Күтілетін нәтиже: топпен жұмыс істеу дағдылары дамиды
|
Бағалау оқыту үшін
|
|||||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушылардың іс- әрекеті | модуль | |||||
Топқа бөлу
2 мин |
Қазақстандағы көлдер арқылы |
Оқшылар санау арқылы топқа бөлінеді |
жаңа
әдіс |
|||||
Психологиялық жағымды ахуал тудыру
1 мин |
Топтар бір -біріне бір ғана сөзден тілек айтады |
жаңа
әдіс |
||||||
Түсіну
5 мин |
Өткен сабақта шығарма оқылған | Оқушылар топ болып өздері құрған жоспар бойынша әңгімелеп шығады
Мысалы: Қашу Алғашқы таныстық Қамқорлық Ұялу Уәде |
Еркін әңгімелеу стратегиясы |
|||||
Үйрену
10 мин |
Сюжет деген не?
Әр топ сюжет туралы айтып, берілген әңгімені сюжеті бойынша құрып шығады
|
Мысалы:
Экспозиция Қалаға қашу Байланыс Танысу Шиеленіс Салқын сарайда Шарықтау шегі Қамқорлақ Шешімі Уәде |
жаңа
әдіс
|
|||||
Қолдану
5 мин |
Қалай ойлайсыңдар,
Қайрош туған жерден біржола безіп бара ма? Оның бар арманы не? Неге балалар Қайрошқа бірден бауыр басып кетті? Қайрош неге ұялды? Не істеді?
|
диалог СТО |
||||||
Сергіту сәті
1 мин |
Аудиодискіні қосады | Сергіту жаттығуларын орындайды | Жаңа
әдіс |
|||||
Жинақтау
мин
15 мин
|
|
І,ІІ топқа Балалардың портреттері
ІІІ, ІV топқа Әңгімедегі табиғат суреттері
Әңгімедегі Шеген образы арқылы қамқорлық туралы әңгіме құрастыр |
Жаңа әдіс
СТО
Талант ты және дарын дылар |
|||||
Қорытынды
3 мин |
Бүгін сабақтан не білдің?
Не білгің келеді? |
Табиғат суреттерін көрдім. Қайроштың, Шегеннің, Бораштың портреттерін оқып, портрет жасау шеберлігінен үйрендім. Кішіге қамқорлық дегеннің не екенін білідім. Т.б. | Топтас
тыру |
|||||
Рефлексия
1 мин |
Әңгімеден алған әсерлерің қандай? | Топ болып ақылдсып, параққа смайлик салып,көңіл күйлерін көрсетеді | бағалау | |||||
Үйде үйрену
1мин |
әңгімені толық оқу, «Менің достарым»тақыры
бына әңгіме жазу |
Дәптерлеріне жазып алады | ||||||