Тоқылдақ

алмас

Лепесов Алмас  Амангелді ұлы                                                                                                                                                         тіл дамыту пән мұғалімі,                                                                                                                                                                  Ғани Мұратбаев орта мектебі,     

Кіндікті ауылы

Бастауыш сынып оқушылары көбінесе суретке қызығады. Сурет арқылы оқушыны еркін сөйлету, шығармашылыққа баулу, сөздік қорларын дамыту, адамгершілікке т.б. тәрбиелеу – тіл дамыту пәнінің басты мақсаттарының бірі. Осы мақсатта 3 сыныпта өткізген сабақтарымның бірін әріптестеріме ұсынбақпын.

Ақпараттандырылған сабақ

Сабақтың тақырыбы: Тоқылдақ                                                                                                         Сабақтың мақсаты:1) білімділік: тоқылдақтың бойындағы қасиеттерді ашу арқылы тоқылдақтың пайдалы құс екендігін түсіндіру.

2) тәрбиелік: оқушыларды тоқылдақ арқылы адамгершілікке тәрбиелеу, тазалыққа, өнер сүйгіштікке, салауатты  өмір  салтын дәріптеу және құстарды қорғау жайлы  экологиялық тәрбие беру.                                                                                                                                                        3) дамытушылық: логикалық ой-өрістерін арттыру, еркін сөйлеуге дағдыландыру, шығармашылыққа баулу,  оқушыларды пәнге қызықтыру.

Сабақтың түрі: ақпараттандырылған сабақ Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта                                                                                                            Сабақтың пәнаралық байланысы: биология, экология, ән-күй, дене шынықтыру.                                                              Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО, Шаталовтың тірек – сызбасы және дамыта оқыту технологиялары

Сабақтың барысы:                                                                                                                                         I. Ұйымдастыру кезеңі.

Қоңырау соғылғанда оқушыларды түгендеу. Сынып ахуалын сабаққа бұру.                                                                                                                                         II. Үй тапсырмасын сұрау.                                                                                                                    Авторы: Абзал Бөкенов «Алатау».                                                                                                                 III. Жаңа сабақ түсіндіру.                                                                                                                           –Балалар, орманда мекендейтін қандай құстарды көріп тұрсыңдар?                                                          Миға шабуыл:  Жұмбақ                                                                                                                                          Бұл не деген шебер еді,                                                                                                                                           Ормандағы ағаштарды                                                                                                                       тұмсығымен шегеледі     (тоқылдақ)

                                                               Құстар                                              

                                    Жүгіретін      Жүзетін           Ұшатын

                                                                                 

          


IV. Дәптермен жұмыс.                                                                                                                                                                                                   Авторы: орыс жазушысы Н.А.Соколов                                                                                                                             Тоқылдақ                                                                                                                                                                   Архитектор — сәулетші,                                                                                                                                                   Хирург – оташы,                                                                                                                                                                              Музыкант – сазгер,                                                                                                                                                       Акробат – жаттығуға икемді.                                                                                                                                                  V. Сергіту сәті.                                                                                                                                                                      Добым менің, домалайсың,                                                                                                                                        Домалайсың, зырылдайсың.                                                                                                                                                          Бірақ менен құтылмайсың?!                                                                                                                                         VI. Сабақты бекіту.                                                                                                                                                     1)-Балалар, айтыңдаршы тоқылдақ қандай құс?     (Интербелсенді тақтаға жазу.)

                                                                                       

2) Тоқылдақтың суретін мәтін бойынша боя.                                                                                                                     3) Жасырынған тоқылдақтың суретін тауып боя.                                                                                                     VII. Сабақты меңгерту.                                                                                                                                                    1) -Сендердің бойларыңда бірнеше қасиет бар ма? Қандай?                                                                                                         2)  -Айтыңдаршы, тоқылдақтың бойындағы қасиеттердің қайсысы адамдарда кездеседі?                                              3)  — Өзіңнің бойыңда бар қасиеттерді ата. Тоқылдақтың бойындағы қасиеттің қайсысы сенде бар?                                                                                                                                                                                        VIII. Сөзжұмбақ «тоқылдақ» шешу.

 (Интербелсенді тақтадаға торкөзге сәйкес келетін құстардың атын ойланып жазу.)                                                                                                            IX.Үйге тапсырма беру.                                                                                                                                                                                      «Тоқылдақ» мәтінді  мәнерлеп, минутқа оқу. Тоқылдақтың суретін дәптерге салу.                                                                                                                                               X. Оқушыларды бағалау.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *