ШҚО, Тарбағатай ауданы, Кіндікті ауылы
Ғани Мұратбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Байғалиева Бақытжан Қадырқызы
Сабақтың тақырыбы: Есеп шығару. 2-ні қосу
І кезең: |
|||||
а) Ұйымдастыру бөлімі |
|||||
«КӨПІР» тапсырмалары (оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді) |
СЫЗБАНЫ ТОЛТЫР шарты Есеп сұрағы шешуі жауабы Айырмалардың мәнін тап 6 — 2 = 4 10 – 1 = 9 9 — 1 = 8 8 — 8 = 0 |
||||
ІІ кезең Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру |
|||||
Теориясы: «БІЛУ» мақсатына жету үшін Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді? т.с.с. сұрақтар тапсырмалар шартында болу керек. Сол арқылы оқушылар тақырып бойынша толық ақпаратты меңгереді ) |
ЕСЕПТІ ШЫҒАР Дәулеттің 7 –і дәптері бар еді. Ол 2 –і дәптерін Айжанға берді Дәулеттің неше дәптері қалды? Бұл не? Есеп Не белгілі? Болғаны және бергені Не белгісіз? Қалған дәптер 7- 2 = 5 Жауабы: 5 дәптер қалды |
||||
Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? Түсіндір т.с.с. сұрақтар оқушының жоғарыда берген жауаптарына қойылады. Сол арқылы ол тақырыпты тереңірек меңгереді) |
«Кімнің қары әдемі » ойыны бойынша төмендегі тапсырманы орында Қосындыларды ата ? 5+5 2+5 Айырмаларды ата? 7-2 7-5 Айырманың мәні неге тең? 5 және 2 Қосындының мәні неге тең? 7 және 7 Қосындыларды салыстыр? 5+2 = 2+5 Айырмаларды салыстыр? 7-5 < 7- 2 Қосу және азайту байланысын ата? Өзара кері амал |
||||
Теориясы: «ТАЛДАУ» (1.Салыстыр, 2.Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4. Тақырыптың басты идеясын бөліп шығар, — деген тапсырмалар болу керек. Немесе, 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады. |
Кесіндіні өлше және толықтыр: 3 см ↕ ? см артық 2 см ? см кем ↕ 3см – 2см = 1см Неше см артық? Жауабы: 1 см Неше см кем? Жауабы: 1 см Кесінді ұзындықтарының айырмасын тап? Жауабы: 1 см |
||||
Теориясы: «ЖИНАҚТАУ» (Қорытынды шығаруға бағытталған: Мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ, ребус шеш сияқты т.б. сөздер тапсырма шартында болу керек ) |
Сурет бойынша өрнек құр және мәнін тап: 5 + 2 = 7 7 — 2 = 5 |
||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (оқулықпен жұмыс. Тек қарапайым тапсырмалар орындалады) |
«Саңырауқұлақ» ойыны арқылы айырманың мәндерін тап:
|
||||
Практикасы: «БАҒА БЕРУ» (сен қалай ойлайсың? Не істер едің? деген сөздер тапсырма шартында болу керек) |
< ; > таңбаларын қойып, есепті шығар
Қандай сандардан 2- і азайтамыз? 3 , 4 , 5 Қандай сандарға 2- і қоса білеміз? 1 , 2, 3, 4, 5 |
||||
ІІІ кезең Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинаңдар |
|||||
І деңгей |
|||||
Теориясы: «БІЛУ» мақсатына жету үшін Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді? т.с.с. сұрақтар тапсырмалар шартында болу керек. Сол арқылы оқушылар тақырып бойынша толық ақпаратты меңгереді ) |
СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕР: Асылбек 5 жұлдызша және 2 жұлдызша қиды. Асылбек неше жұлдызша қиды? Бүл не? Есеп Не белгілі? Жұлдызшалар саны Не белгісіз? Барлығы Нені табу керек? Қосындыны табу керек |
||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (2-кезеңнің қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады) |
ЕСЕПТІ ШЫҒАР: Шарты: Жұлдызша – 5, 2 Барлығы — ? Шешуі: 5+2 = 7 Жауабы: 7 жұлдызша қиды |
||||
ІІ ДЕҢГЕЙ |
|||||
Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? Түсіндір т.с.с. сұрақтар оқушының жоғарыда берген жауаптарына қойылады. Сол арқылы ол тақырыпты тереңірек меңгереді) |
Сызба бойынша өрнектер құр. Олардың мәндерін тап: 2 + 2 = 4 3 + 2 = 5 4 – 2 = 2 5 – 2 = 3 |
||||
Теориясы: «ТАЛДАУ» (1.Салыстыр, 2.Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4. Тақырыптың басты идеясын бөліп шығар, — деген тапсырмалар болу керек. Немесе, 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады. |
Қай шатыр қай үйдікі? Сызықпен көрсет |
||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (2-кезең қарапайым тапсырмаларының өзгертілген жағдайдағы нұсқалары орындалады) |
Cұраққа жауап бер: Қосылғыштардың біреуі екі болатын қосындыларды ата: Жауабы: 1 + 2, 2 + 2, 3+ 2, 4+2, 5 + 2, 6 + 2, 7 + 2, 8+2 |
||||
ІІІ ДЕҢГЕЙ |
|||||
Теориясы: «ЖИНАҚТАУ» (Қорытынды шығаруға бағытталған: Мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ, ребус шеш сияқты т.б. сөздер тапсырма шартында болу керек ) |
Тез есепте + 2 + 2 -2 — 2 + 2 |
||||
Практикасы «Баға беру» (сен қалай ойлайсың? Не істер едің?) |
Компоненттерін ата:
+ =
Жауабы: 1-ші «2» — қосылғыш; 2-ші «2» — азайтқыш |