Басы » Бастауыш сыныптар » Есеп шығару. 2-ні қосу

Есеп шығару. 2-ні қосу

ШҚО, Тарбағатай ауданы, Кіндікті ауылы

Ғани Мұратбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі

Байғалиева Бақытжан Қадырқызы

Сабақтың  тақырыбы:   Есеп шығару. 2-ні  қосу

І кезең:

а) Ұйымдастыру  бөлімі

«КӨПІР» тапсырмалары

(оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді)

СЫЗБАНЫ  ТОЛТЫР

               шарты

Есеп        сұрағы         шешуі       жауабы

Айырмалардың  мәнін  тап

     6 — 2 = 4                            10 – 1 = 9

     9 — 1 = 8                              8 — 8 = 0

ІІ кезең

Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру

Теориясы:

«БІЛУ» мақсатына жету үшін

Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді? т.с.с. сұрақтар тапсырмалар шартында болу керек. Сол арқылы оқушылар тақырып бойынша толық ақпаратты меңгереді )

ЕСЕПТІ ШЫҒАР

Дәулеттің  7 –і  дәптері бар  еді. Ол 2 –і  дәптерін  Айжанға  берді

Дәулеттің неше  дәптері  қалды?

Бұл  не?  Есеп

Не  белгілі?  Болғаны және бергені

Не  белгісіз?  Қалған дәптер

7- 2 = 5                                            Жауабы:       5 дәптер қалды

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? Түсіндір т.с.с. сұрақтар оқушының жоғарыда берген жауаптарына қойылады. Сол арқылы ол тақырыпты тереңірек меңгереді)

«Кімнің  қары  әдемі » ойыны  бойынша  төмендегі  тапсырманы орында

Қосындыларды  ата ?   5+5   2+5

Айырмаларды  ата?      7-2    7-5

Айырманың  мәні  неге  тең?    5 және 2

Қосындының  мәні  неге  тең?  7 және  7

Қосындыларды  салыстыр?  5+2 = 2+5

Айырмаларды  салыстыр?   7-5  <  7- 2

Қосу  және  азайту байланысын ата? Өзара  кері  амал

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

(1.Салыстыр, 2.Айырмашылығы неде?  3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын бөліп шығар, — деген тапсырмалар болу керек. Немесе,  1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.

Кесіндіні өлше және  толықтыр:

                                    3 см   ↕   ?    см  артық

                                    2 см        ?    см  кем

                                    ↕ 3см – 2см = 1см

Неше  см  артық?                                                             Жауабы: 1 см

Неше  см  кем?                                                                 Жауабы: 1 см

Кесінді  ұзындықтарының  айырмасын  тап?               Жауабы:  1 см

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығаруға бағытталған: Мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ,  ребус шеш сияқты  т.б. сөздер тапсырма шартында болу керек )

Сурет бойынша өрнек құр және мәнін тап:

5  +  2   =   7

7  —  2  =   5

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(оқулықпен жұмыс. Тек қарапайым тапсырмалар орындалады)

«Саңырауқұлақ»  ойыны  арқылы  айырманың  мәндерін  тап:

  • 2  =

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ» (сен қалай ойлайсың? Не істер едің? деген сөздер тапсырма шартында болу керек)

< ;  >  таңбаларын  қойып, есепті шығар

Тура  теңсіздік  құр

Тура  емес  теңсіздік  құр

5   —  2 > 2

  5 +  2  > 2

Қандай  сандардан  2- і  азайтамыз?   3 , 4 , 5

Қандай  сандарға  2- і  қоса  білеміз? 1 , 2, 3, 4, 5

ІІІ кезең

Деңгейлік  тапсырмаларды  орындап, балл жинаңдар

І деңгей

Теориясы:

«БІЛУ» мақсатына жету үшін

Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді? т.с.с. сұрақтар тапсырмалар шартында болу керек. Сол арқылы оқушылар тақырып бойынша толық ақпаратты меңгереді )

СҰРАҚҚА  ЖАУАП  БЕР:

Асылбек  5 жұлдызша  және 2 жұлдызша  қиды. Асылбек  неше  жұлдызша  қиды?

Бүл  не?        Есеп

Не  белгілі?  Жұлдызшалар  саны

Не  белгісіз? Барлығы

Нені  табу  керек? Қосындыны  табу  керек

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(2-кезеңнің қарапайым тапсырмалар үлгісіндегі тапсырмалар орындалады)

ЕСЕПТІ  ШЫҒАР:

Шарты:  Жұлдызша – 5, 2

               Барлығы — ?

Шешуі:  5+2 = 7

Жауабы:    7 жұлдызша  қиды

ІІ  ДЕҢГЕЙ

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? Түсіндір т.с.с. сұрақтар оқушының жоғарыда берген жауаптарына қойылады. Сол арқылы ол тақырыпты тереңірек меңгереді)

Сызба бойынша өрнектер құр. Олардың мәндерін тап:

         2 + 2 = 4                                            3 + 2 = 5

        4 – 2 =  2                                             5 – 2 = 3

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

(1.Салыстыр, 2.Айырмашылығы неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын бөліп шығар, — деген тапсырмалар болу керек. Немесе,  1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.

Қай  шатыр  қай  үйдікі?  Сызықпен  көрсет

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(2-кезең қарапайым тапсырмаларының өзгертілген жағдайдағы нұсқалары орындалады)

Cұраққа жауап бер:

Қосылғыштардың біреуі екі болатын қосындыларды ата:

Жауабы: 1 + 2, 2 + 2, 3+ 2, 4+2, 5 + 2, 6 + 2, 7 + 2, 8+2

ІІІ   ДЕҢГЕЙ

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығаруға бағытталған: Мазмұнды жүйеле, анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ,  ребус шеш сияқты  т.б. сөздер тапсырма шартында болу керек )

Тез  есепте

                       + 2                       + 2

           -2         — 2                      + 2

Практикасы «Баға беру»

(сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)

Компоненттерін ата:

                    

                                      +                =

  •         =

Жауабы:   1-ші  «2» — қосылғыш;

                 2-ші  «2» — азайтқыш

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *