Кесе

«Бүлдіршін» ересек  тобының ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру салалары: Шығармашылық

Бөлімдері: Сурет салу

Тақырыбы: Кесе

Мақсаты: Кесе формасының құрылысы, өлшемдерді дұрыс шығару, қағаз бетінде суретті дұрыс орналастыру жайында хабар беру. Ыдыстар туралы түсініктерін қалыптастыру, кесенің түрлері жайлы айту. Тиянақты жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Көрнекілік:  қағаз,қарындаш,кесе пішіндегі бастырма лекалалар, бояуымен салынған суреттер,өшіргіш.

Сөздік жұмыс: кесе-чайная чашка(пиала), ыдыс-посуда

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушы

      Таңғы шеңбер:

Армысың қайырымды асапан-ата!

Армысың мейірімді жер-ана!

Армысың шұғылалы алтын күнім!

Армысың балабақшам, дос-жараным!

 

Қанеки балалар енді біз бір- бірімізге тілек айтайық.

 

 

Балалар шеңберге тұрып тәрбиешінің соңынан қайталайды.

 

 

 

-Аспанымыз ашық болсын.

-Еліміз тыныш болсын.

-Деніміз сау болсын.

-Ата-аналар аман болсын.

 

Балалар парталарға жайғасып отырады. Кезекші бала қарындаш қораптары мен керекті құралдарды таратып, жұмысқа әзірлік басталып кетеді.

Іздену-барлау Балалар біз тұрмыста күнделікті пайдаланылатын заттардың бірі «кесе» олай болса, негізгі үш ережені есте сақтап алайық.1. Суретті жазықтақта дұрыс орна- ластыру.2. Кесенің пропорциясын сақтау.3.жарық-көлеңкені ажырату

1.қағаз бетінің қақ ортасын табу.2. кесенің беті мен табанын салу, ол үшін сопақша шеңбердің форма- сын салу қажет.3. шеңберді қағаз бетін тең екіге бөліп өтетін сызыққа перпендикуляр орналастыру және шеңберлерді өз- ара қосу (беті және табаны) қажет.4.жарық және көлеңкенің тепе-теңдігі, осы арқылы кесеге көлем беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cергіту сәті..

Орнымыздан тұрамыз,

Мойнымызды бұрамыз.

Қолымызды көтеріп,

Саусақты ашып жұмамыз.

 

-Қиналған балаларға жеке көмек көрсету.

Ережелерді тыңдап сұрақ-жауап арқылы ойларында бекітеді.

-1.суретті қағаз бетінде дұрыс  орналастыру.

-2пропорцияны сақтау.

-3.жарық-көлеңкені ажырату.

Балалар оқытушының артынан қайталай жұмыс жасайды.

Балалар мөлшермен қағаз беті- нің ортасын  табады сол тұстан жоғары және төмен екі бағытта тік сызық жүргізеді. Кесенің формасын салу үшін сопақша не элипс формасын салады, олары қағазды екіге бөле сызылған сы- зыққа перпендикуляр орналас- тырады, сопақшаның үлкені яғ- ни кесенің беті үстіде, ал каішісі ол аяғы төменде орналастырады

Қағаз бетінде орналасқан қос шеңбердің арасын бір-біріне сы- зықтар арқылы қосады.

Жарық және көлеңкенің тепе-теңдігі, арқылы кесеге көлем береді

 

Сергіту сәтін орындау:

Балалар орындарынан тұрып партаның бір шетіне сапқа тұрады,сергіту сәтіндегі өлең шумақтарын қайталай айтып орындарында тұрып адымдап, қолдарында ұстаған қарындаштарын көтеріп дене шынықтыру қимылда рын жасайды

 

Рефлексивті-

қорытындылау

 

Сұрақ – жауап арқылы сабақты бекіту.

— Балалар біз бүгінгі сабақта не жасадық?

— Бір сөзбен не дейміз?

— Кесе неден жасалады екен?

Балалардың жұмыстарын жинап алып шағын көрме жасау, сараптама жасау, үздіктерін таңдап мадақтау

 

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

— Кесе.

 

— Ыдыстар.

 

Жұмыстарды бағалайды, сұрақтар қояды алған білімдерімен үйреніп білгендерімен бөліседі

 

Күтілетін нәтиже:

Білуі немесе хабардар болуы: Ыдыстар туралы түсініктерінің қалыптасуы, кесенің түрлері және жасалу жолдары жайлы білуі.

Қалыптасқан әдет: Кесе формаларының құрылысы мен қағаз бетінде дұрыс орналасуы.

Істей біледі: Геометриялық пішіндерден кесенің формасын дұрыс құрып,бояу.

Бейнелеу өнерінің оқытушысы: Ақмоллин М.Т.

Тексердім:   

Ескерту:

: [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *