Басы » Бала бақша » Әдем балықтар

Әдем балықтар

ШҚО, Семей қаласы «№6 «Нұрсәуле» ясли  бақшасы» КМҚК
Бейнелеу өнерінің оқытушысы: Ақмоллин Мұрат Тұрсынұлы
Балабақша ересек тобының ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологияляқ картасы           
Білім беру салалары:  Шығармашылық                                                                                         Бөлімдері: Жапсыру                                                                                                                        
 Тақырыбы: Әдем балықтар                                                                                                               Мақсаты: Балаларға балықтардың түрлерін таныстыра отырып, тақырып бойынша білімдерін қалыптастыру. Тірі табиғатқа деген қызығушылықтарын, сүйіспеншіліктерін арттырып, оның әсемдігін сезіне білуге, оларға қамқор болуға баулу. Балықтардың дене мүшелері, тіршілігі және іс-әрекетімен таныстыру. Түрлі қию тәсілдерін қолданып, бірнеше бөліктен балықтың дене мүшелерін құрастырып жапсыру, іскерліктерін дамыту.    

                

Көрнекілік: Балық түрлері, магнитті қармақ, резина балон, аквариумдағы тірі балықтар, көк түсті фон, қайшы, жылтырлы түрлі-түсті желім, компьютер слайдтары.                                Сөздік жұмыс: Желбезек, жүзбе қанаттары, қабыршақ, алтын балық.

 

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс -әрекеті Балалардың іс -әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы Шаттық шеңбері:
Қуан, шаттан балақай
Жарқырайды аспанда
Күн алақай!
Атқан таңға, шыққан күнге
Сәлем беріп,
Тілейік бақыт, баршаңызға осындай.
Қайырлы таң апайлар!
Біз- ерекше боламыз,
Біз еңбекқор боламыз!
Балалар шеңберге тұрып оқытушының соңынан қайталайды.

 

 

 

Іздену-барлау — Жарайсыңдар, балалар, орындарыңа отыра қойыңдар.

Ойын «Кім епті»

— Балалар, қазір біз «Кім епті?» деген ойын ойнасақ, қалай қарайсыңдар?

(Ойын шарты түсіндіріледі)
— Балалар, менің қолымдағы не деп ойлайсыңдар?
— Қармақпен не істеуге болады?
— Жарайсыңдар! Балалар, бұл- жәй қармақ емес, сиқырлы қармақ. Осы қармақпен балық аулап көреміз бе?

— Жарайсыңдар, балалар сендер балықтардың аттарын білдіңдер.

— Балалар, балықтар қайда тіршілік етеді?
— Балалар, балықтардың дене бітімі қан- дай пішінге ұқсас екен?
— Балықтың басында не болады.                                    — Ал денесінде нелері бар екен?               — Ал денесіне жалғасқан мынау не екен?

Балалар, сиқырлы қармақпен аулаған   балықтар сендерге ұнады ма?                  — Ендеше бүгінгі жапсыруда, ақ қағаздан балықты қиып жабыстырайықшы.

Жұмысты орындау барысы

Ол үшін: бейнесі бойынша үлкен — кіші төртбұрыштан балықтың денесін, жүзбе қанаттарын, үшбұрыштан құйрығын қиып аламыз да, түрлі — түсті жылтырлы сияқарындаштармен желбезегін, қабыр- шақтарын әсемдеймеп жапсыра мыз , сонда бізде түрлі — түсті жылтыр балықтар пайда болады. (көрсетіп түсіндіру)                                                    -Қиналған балаларға көмек беру.

Сергіту сәті:

Суда балық жүзіп жүр.                        Бір-біріне еріп жүр                 Қармағымның жоғына                          Бәрі бірдей сеніп жүр.

Балалр орындарына жайғасады.

 

 

— Иә. Ойнайық.

— Бұл — қармақ.

— Балық аулауға.     (Магнитті қармақпен балалар біртіндеп балықтарды аулайды. Аулаған балықтардың аттарын қайталап айтады)

— Суда.

— Сопақша.                            — Желбезегі.                                    — Қабыршақтары.                 — Құйрығы.

 

— Ұнады.

 

-Жарайды.

 

-Балалар алдарындағы алдын ала дайындалған қағаз, құралдардың көмегімен жұмыс жасайды.

-Оқытушының нұсқаулығына сүйенеді.

 

Сергіту сәтін орындау:

Балалар орындарынан тұрып партаның бір шетіне сапқа тұрады,сергіту сәтіндегі өлең шумақтарын қайталай айтып орындарында тұрып дене шынықтыру қимылдарын жасайды.

Рефлексивті-

қорытындылау

Сұрақ – жауап арқылы сабақты бекіту.

— Балалар біз бүгінгі ненің суретін салдық ?

Балықтың қандай түрлері бар екен?

 

Балалардың жұмыстарын жинап алып шағын көрме жасау, сараптама жасау, үздіктерін таңдап мадақтау.

Сұрақтарға жауап береді.

— Балық.

— Ақ балық, алабұға, табан балық.                       Жұмыстарды бағалайды, сұрақтар қояды алған білімдерімен үйреніп білгендерімен бөліседі

 

Күтілетін нәтиже:     Білуі немесе хабардар болуы:: Тірі табиғаттың әсемдігін сезініп, оған қамқор бола білуі.   

Қалыптасқан әдет: Көру, есту, түсіну арқылы жаңа білімді меңгеруі.                                      Істей біледі: Тәрбиешінің тапсырмасын жауапкершілікпен орындап, өздігімен ұқыпты іс әрекет жасай алуы.                                                                                                            Бейнелеу өнерінің оқытушысы: Ақмоллин М.Т.

Тексердім:

Ескерту:

 

 [bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *