Ақмола облысы
Ерейментау ауданы
Новодолинка орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Батырова Гүлнәр Крайқызы
Тақырыбы: Жануарлардың бір-біріне қайырымдылығы
|
2 сынып |
4 сынып |
|
|||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жануарлардың бір-біріне қайырымдылығы |
Білімнің пайдасы мол. Қазіргі мектеп |
|
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Білімділігі: Жануарлардың бір-біріне қайырымдылығы туралы мағлұмат беру Дамытушылығы: Танымдық белсенділігін арттыру. Өз бетінше жұмыс жүргізу және ой қорытуға дағдыландыру. Ізденпаздыққа үйрету. Тәрбиелігі: Табиғатты қорғауға, жанурларға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. |
Жаңа сабақ мазмұнын таныстырып,түсіндіру, ойлау, есте сақтау, сөздік қорын,әңгімелеу, білім беру деген түсінікті қалыптастыру.
1.«Қазіргі мектеп» деген ұғыммен таныстыру. 2. Мектепке деген сүйіспеншіліктерін арттыру. 3. Өз білгенін үйретуге, ұқыптылыққа, кез келген уақытта көмекке келуге тәрбиелеу.
|
|
|||||||||
Сабақтың түрі |
СТО |
Жаңа сабақ |
|
|||||||||
Типі |
Жаңа білімді меңгерту |
|
||||||||||
Сабақтың әдістері |
Ой қозғау, сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік.
|
|
||||||||||
Ақпаратты құрал |
Интерактивті тақта. |
|
||||||||||
Сабақтың көрнекілігі |
Тірек –сызба, суреттер, кеспе қағаздар, семантикалық карта, тест. |
|
||||||||||
Оқыту фыормасы |
Топтық, жеке |
|
||||||||||
Сабақтың барысы |
|
|||||||||||
1. Психологиялық ахуал қалыптастыру
|
Мұғалім: Балалар, бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Сабағымызды жақсы сөзбен бастайық.
Амансызба, Алтын күн Амансыз ба, Көк аспан! Амансыз ба, достарым! Амансыз ба, Жер-Ана, Сіздерді көрсем қуанам. |
2 минут |
||||||||||
2. Үй тапсырмасын тексеру, бағалау | А) М: үйге қандай тапсырма берілді?
О. –Ұрпақ- тіршіліктің жалғасы М. Жануарлардың қандай тобы бар? (Атау)
слайд. (тірек – сызба)
«Топтастыру ассоциациясы»
Қосмекенділер құстар балықтар
Жануарлар бунақде нелілер
Сүтқоректілер жорғалаушылар Ә) Кеспе қағазбен жұмыс
Оқушыларды бағалау
|
А) Ата-ана, туыстар туралы білімдерін тексеру.
1. «Отбасы» сөзі нені білдіреді? 2. Әр адам қоғамға қандай пайда келтіреді? 3. «Қонақжай адам » дегенді қалай түсінесің? 4. Отбасын неге «шағын қоғам» дейміз? -5. Өндірістік және басқа қоғамдық қарым-құатынас жасайтын адамдардың үлкен тобы қалай аталады? А) достастық Ә) қоғам Б) отбасы 6. Туыстық қатынасы бар адамдардаы қалай атайды? А) көршілер Ә) достар Б) туыстар 7. Туыстарыңа қалай қамқорлық жасайсың? 8. Ер балалар мен қыз балар арасында қандай қарым – қатынас болуы тиіс? Ә) Топ басшыларының сұрақтары (бағалау парқтары таратылыады, топ басшылары бағалайды) |
10 минут |
|||||||||
3. Үй тапсырмасын қорыту | М: Жануарлар табиғат перзенті, оларда артына ұрпақ қалдырады. Біздер қолымыздан келгенше оларға қамқорлық жасауымыз керек.
|
М: Отбасы туралы мақал- мәтел айтқызу |
|
|||||||||
4. Қызығушылықты ояту |
М: Суретті жұмбақ. «Қайырымдылық»
Қайық ʼ ʼАраʼ Ы Мақта ʼʼʼʼ Допʼʼ Ы ʼʼБалық М: — Қайырымдылық дегенді қалай түсінеміз? ( пікір алысу). Қайырымдылық – көмектесу, жәрдемдесу, қамқорлық деген мағынаны білдіреді.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру:
М: Қазақстандағы білім білім беру жүйесі туралы қысқаша әңгімелейді Ы. Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңін естеріне түсіріп, өлеңнің мағынасын ашу. (Әр топ өз ойларын ортаға салады )
|
3минут |
|||||||||
5. Мағынаны тану | М: — Бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы:
Жануарлардың бір-біріне қайырымдылығы. слайд. (түлкі суреті). М: — Түлкі немен қоректенеді? (тышқан, қоян) — Сонда түлкі қоянға дос па, әлде жау ма? (жау) — Бірақ түлкінің де қайырымды болатын кезі бар екен. Соны оқып көрейік. Оқушы оқиды. — Аңшының тұзағына не түсті? — Аңшы нені көрді? — Аңшы не істеді? — Қоянды не босатты? — Сонда түлкі қоянға не істеді? (қайырымдылық көрсетті) слайд. (түлкінің қоянды босатуы). слайд. (арқар, суыр, шақшақай). М: Арқар – өте ірі аң. Ол тау жайылымдарын мекендейді. Түнде мұзды биік алқапқа дейін өрлеп түнейді де, ертеңгісін жайылымға қайта түседі. Оқушылар оқиды. (суыр, арқар, шақшақай туралы оқиды). М: -Арқар қайда тіршілік етеді? -Арқар тынығу үшін қайда келеді? -Суырдың ініне, жақын жерге қандай құс ұя салады? -Неге? Оқшылар оқиды . (арқар, суыр, шақшақайдың достығы туралы оқу) — Қауіпті жағдай сезілсе, шақшақай не істейді? — Суыр ше? слайд. (тақырыптық сурет) М: Бір-біріне сенетін үш дос, осылайша тіршілік етіп, жауларынан қорғанады.
|
Мектеп сөзіне ассоцация жасау
(Оқушылар сызбасын мұғалімнің сызбасымен салыстыра отырып , мектеп –білім беру мекемесі, жоғары білім алудың алғашқы баспалдағы екенін түсндіреді )
Оқулықпен жұмыс: мәтінді іштей оқыту
Сұрақтарға жауап беру: -Мектептің қандай түрлері болады? -Өз мектебің туралы әңгімеле -Мектеп бітіргенде қандай құжат беріледі? -Жоғары оқу орнын бітіргенде қандай құжат береді беріледі? 1 топ: Мектеп саған не береді? 2 топ: Білімді болу үшін не керек?
|
10минут |
|||||||||
6. Сергіту сәті | Бұғының үлкен ұясы бар,
Терезеден қарайды. Қоян жүгіріп келеді, Бұғының үйін көреді: «Тук-тук, досым, есік аш, Қашып келем аңшыдан». Қоян, қоян келе ғой, Қолыңды маған бере ғой.
слайд. (арыстан мен қозы) (әңгімелеу)
|
|
2минут |
|||||||||
7.Семантикалық карта. |
М: оқушыларға карта таратылады
-Адам мен жануар арасындағы әр түрлі қарым-қатынасқа мысалдар келтіру. слайд. ит адам жылқы (оқушылардың ойын тыңдау). (2минут)
|
Топпен жұмыс :
Болашақта болатын мектептің макетін жасау. -Болашақта мектеп қандай болу керек?
(Бағалау парағына мұғалім баға қояды) |
10минут |
|||||||||
8. Ой толғаныс | Тест. (8минут)
а) қоянды ә) аңшыны б) тұзақты 2. Арқар қайда демалуға келеді? а) тауға ә) іннің маңына б)судың маңына 3. Үш дос жануарды тап: а) түлкі ә) шақшақай б) арқар арқар суыр суыр суыр қоян шақшақай
а) дыбыс ә) жел б) ауа-райы 5. Шақшақай нені қорек етеді? а) балық ә) бақа б) қоңыз Бағалау парағы. Сәйкестендір бағасы. Тест.
«Сәйкестендір» тренингі Көбелек лақ Балық марғау Елік құралай Мысық жұмыртқа Қасқыр уылдырық Киік күшік Түлкі бөлтірік
|
Пікір айт
-Саған білім алу ұнай ма?
Кесте құрастыру
Сабақты қорытындылау 1.Өлеңді жаттап алу. Мұғалім Шырқап шаттық жыр-әнін, Ашқан ақыл бұлағын. Жақсылыққа үйреткен Ол кім десең- мұғалім!
2.Өзіңді тексер А) пікірталас өткізу -Мектепте нені үйретеді? Ә) Қандай мектеп түрлерін білесіңдер?
|
5минут |
|||||||||
9.Бағалау | А) оқушылардың өзін-өзі бағалауы
Ә) мұғалімнің бағалауы Б) Кері байланыс |
2минут |
||||||||||
10. Үйге тапсырма | Жануарлардың бір-біріне қайырымдылығы. Адам
мысық (қарым-қатынас туралы дәптерге жазып келу).
|
Мәтінді оқу. Мектеп туралы әңгіме құрастырып келу. |
1минут |
|||||||||
[bws_related_posts]