Ақмола облысы
Атбасар ауданы
Атбасар қаласы
№7 қазақ орта мектеп
Халел Марзия
Әдебиеттік оқу Дүкенде
Дүкенде | 20.02.14ж
Сабақ ұзақтығы 45 минут |
3 «А»
Оқушылар саны 21 |
|||||||||
1) Психологиялық дайындық.Сәлем сөздің анасы, адамгершілік, әдептіліктің баспалдағы. Сондықтан да балалар алдымен келген қонақтармен амандасып алайық.
2) Тренинг өткізу. Өзіне қажетті затты таңдау арқылы топқа бөлу. 3) І-топ –«Кеңсе тауарлары» дүкені 4) ІІ-топ –«Жеміс» дүкені ІІІ-топ –«Ойыншық» дүкені ІV-топ- «Киім» дүкені
|
|||||||||||
Сілтемелер: интерактивті тақтаны пайдалана отырып көрнекіліктер әзірлеу
Үй тапсырмасын сұрау: Әдептілік,ар-ұят- Адамдықтың белгісі. атты қысқаша эссе жазу. Әр оқушы эсселерін СТО стратегиясы «Автор орындығында» оқиды. |
|||||||||||
3 Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды мәтінді түсінікті меңгеруге жағдай жасау; Мәтіннен қиын сөздерді таба алуға үйрету; Мәнерлеп оқу дағдысын арттыру; Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту; Кейіпкердің іс — әрекетін сыни тұрғыдан бағалау; Тәрбиелік: Оқушыларды үлкенді сыйлауға, мәдениетті қарым-қатынасқа тәрбиелеу;
Сабақтың міндеттері: 1. Оқушылардың қызығушылығын ояту 2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру 3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау 4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылау
Күтілетін нәтиже:1.Бірлесіп жұмыс істейді, пікірлерін айтады. 2.Еркін сөйлейді, идея айтады. Қорытынды жасайды.
|
|||||||||||
|
Әр топқа өз атына сай топтастыру жасату.
Сатушы мен сатып алушының қарым-қатынас мәдениеті жайлы топтастырады Ойларын ортаға қағаз бетіне түсіріп, бірнеше оқушы топ атынан талқылайды Әр топ өз атына сай рөлге еніп сатушы мен сатып алушының әрекетін көрсетеді. -Дүкен қызметкері кім? -Дүкен қызметкері қандай болуы керек? Ендеше бүгінгі танысатын тақырыбымыз «Дүкенде» деп аталады. |
||||||||||
5) Мағынаны тану
|
Ендеше сендердің сипаттамаларыңды салыстыра отырып дүкендер түрлеріне назар аударайық.
Мәтінді бөліммен оқу. Сөздік жұмысы Әр оқушы жұбына айту. Ойларын ортаға салу. АКТ-да слайд «Дүкенде» Әр топтан мазмұндау Әр топ атынан бір оқушы шығып, рөлге кіріп сомдау |
||||||||||
6) Мұғалімнің іс-әрекеті
Сергіту сәті. |
Оқушының іс-әрекеті
1) І-топ «Ішіне-сыртына» стратегиясы арқылы Ішіне – сыртына» стратегиясы арқылы баланың жағымды, жағымсыз жақтарын көрсетіңдер (Мақсаты: кейіпкердің жағымды, жағымсыз әрекеттерін бағалай білу)
ІІ-топАдам бойындағы жақсы –жаман қасиеттерді ата? 2 оқушы кезекпен атау ІІІ-топ Бұл егер сенің досың болса, оған ақылмен хат жаз. ІV-топДүкен 5-жолды өлең |
||||||||||
7) Ой толғау.
Әр топқа жағдаят шешкізу Парақтармен таратып беру
|
І-топ «Сынған құмыра»
ІІ-топ«Анасының тапсырмасы» ІІІ-топ«Ұнатқан ойыншық» ІV-топ «Ашыған сүт»
|
||||||||||
8) Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс әрекеті | ||||||||||
бақылайды
|
әр топ өз жұмысын қорғайды (таныстырады)
|
||||||||||
9) талдау жасау
|
|
||||||||||
10) бағалайды
|
Әр топ өз бағасын қояды
Бағалау парағы
|
||||||||||
11) Кері байланыс
12) Қорытындылау. Үй жұмысы.«Сен үшін ұялдым» эссе жазу |
Оқушылар кері байланыс парағына сабақ бойынша пікір, ұсыныстарын жазады.
|
||||||||||