Дүкенде

Ақмола облысы
Атбасар ауданы
Атбасар қаласы
№7 қазақ орта мектеп
Халел Марзия
Әдебиеттік оқу Дүкенде

Дүкенде 20.02.14ж

Сабақ ұзақтығы 45 минут

3 «А»

Оқушылар саны 21

1)                   Психологиялық дайындық.Сәлем сөздің анасы, адамгершілік, әдептіліктің баспалдағы. Сондықтан да балалар алдымен келген қонақтармен амандасып алайық.

2)                   Тренинг өткізу. Өзіне қажетті затты таңдау арқылы топқа бөлу.

3)                   І-топ –«Кеңсе тауарлары» дүкені

4)                   ІІ-топ –«Жеміс»                    дүкені

ІІІ-топ –«Ойыншық»          дүкені

ІV-топ- «Киім»                     дүкені

 

         Сілтемелер: интерактивті тақтаны  пайдалана отырып    көрнекіліктер әзірлеу

Үй тапсырмасын сұрау: Әдептілік,ар-ұят-

Адамдықтың белгісі.

атты  қысқаша эссе жазу. Әр оқушы эсселерін  СТО стратегиясы «Автор орындығында» оқиды.

3 Сабақтың мақсаты:

Білімділік:

Оқушыларды  мәтінді түсінікті меңгеруге жағдай жасау;  Мәтіннен қиын сөздерді таба алуға үйрету; Мәнерлеп оқу дағдысын арттыру;

Дамытушылық:

Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту; Кейіпкердің іс — әрекетін сыни тұрғыдан бағалау;

Тәрбиелік:

Оқушыларды үлкенді сыйлауға, мәдениетті қарым-қатынасқа тәрбиелеу;

 

 

 

Сабақтың міндеттері:

1. Оқушылардың қызығушылығын ояту

2. Жаңа тақырыпқа  оқушылардың білетін білімі арқылы кіру

3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылау

 

Күтілетін нәтиже:1.Бірлесіп жұмыс істейді, пікірлерін айтады.

2.Еркін сөйлейді, идея айтады. Қорытынды жасайды.

 

  • 4)Қызығушылығын ояту. 
  • «Ой шақыру»

 

Әр топқа  өз атына сай топтастыру жасату.

Сатушы мен сатып алушының қарым-қатынас мәдениеті жайлы топтастырады

Ойларын ортаға қағаз бетіне  түсіріп, бірнеше оқушы топ атынан талқылайды

Әр топ өз атына сай рөлге еніп сатушы мен сатып алушының әрекетін көрсетеді.

-Дүкен қызметкері кім?

-Дүкен қызметкері қандай болуы керек?

Ендеше бүгінгі танысатын тақырыбымыз «Дүкенде» деп аталады.

5)     Мағынаны тану

 

Ендеше сендердің сипаттамаларыңды салыстыра отырып дүкендер түрлеріне назар аударайық.

Мәтінді бөліммен оқу.

Сөздік жұмысы

Әр оқушы жұбына айту.

Ойларын ортаға салу.

АКТ-да слайд «Дүкенде»

Әр топтан мазмұндау

Әр топ атынан бір оқушы шығып, рөлге кіріп сомдау

 6)   Мұғалімнің іс-әрекеті

 

 

 

 

Сергіту сәті.

Оқушының іс-әрекеті

 

1)    І-топ «Ішіне-сыртына» стратегиясы арқылы Ішіне – сыртына» стратегиясы арқылы баланың жағымды,  жағымсыз жақтарын көрсетіңдер

(Мақсаты: кейіпкердің жағымды, жағымсыз әрекеттерін бағалай білу)

 

Жағымды

Жағымсыз

Анасының айтқанын тыңдап дүкенге барады

 

Сатушының айтқанын естімегендей болып тұра береді

 

ІІ-топАдам бойындағы жақсы –жаман қасиеттерді ата? 2 оқушы кезекпен атау

ІІІ-топ Бұл егер сенің досың болса, оған ақылмен хат жаз.

ІV-топДүкен 5-жолды өлең

7) Ой толғау.

Әр топқа жағдаят шешкізу

Парақтармен таратып беру

 

 

 

 

 

 

І-топ «Сынған құмыра»

ІІ-топ«Анасының тапсырмасы»

ІІІ-топ«Ұнатқан ойыншық»

ІV-топ «Ашыған сүт»

 

 
8)        Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс әрекеті
 

             бақылайды

 

 

әр топ өз жұмысын қорғайды (таныстырады)

 

9)          талдау жасау

 

 

  1. Топтарда толықтыру жасайды.
10)          бағалайды

 

Әр топ  өз бағасын қояды

Бағалау  парағы

Оқушының

аты-жөні

Топта сөйлеп идея айтқандығын бағала Сабаққа қатысу белсенділігін бағала Мұғалімнің бағалауы

жиынтық баға

       

 

11) Кері байланыс

 

 

12)        Қорытындылау.

Үй жұмысы.«Сен үшін ұялдым» эссе жазу

Оқушылар кері байланыс парағына сабақ бойынша пікір, ұсыныстарын жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *