Басы » Бала бақша » Күз көрінісі

Күз көрінісі

көпжасароваМаңғыстау обылысы. Жаңаөзен қаласы.
№2 «Жанар» балабақшасының тәрбиешісі.
Досбергенова Жамила Аманқалиқызы
Санаты 2, еңбек өтілі 10жыл, білімі жоғары.
 Білім беру саласы:  Шығармашылық, Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс — әрекеті: Жапсыру, Тіл дамыту
Тақырыбы:   Күз көрінісі
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың білім біліктілігін арттыра отырып, жапсыру құрастыруға, онда күзгі табиғатты табиғи материалдармен  бейнелеуге, ағашты бұтақтарынан және жапырақтарынан, құм,  мақта, қағаздарынан жұмыстануға жаттықтыру.
Дамытушылық:     Ойлау, есте сақтау қабілетін, эстетикалық талғамы мен шығармашылығын дамыту.
Тәрбиелік:                Бірлесе отырып жұмыстануға бейнелеу, жұмыс барысында  өз ара бөлісуге тәрбиелеу. Сақтық ережесін сақтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер:        айту, түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап, мадақтау, қорыту.

 

 

Керекті құралдар: Жапырақ, мақта, шыбық, жұмыртқаның сырты, пва желімі, бояу, топырақ.

 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс — әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотиватциялық қозғауыш

Сәлембердік Алтын күн

Сәлем бердік Көк аспан

Сәлембердік Жер ана

Сәлембердік  Баршаға

Қимылды ойын: «Досыңмен амандас» балалар бір бірімен амандасады

 

Жыл мезгілін сұрау

Өте жақсы балалар. Ойын ойнағыларың келе ме? олай болса «Ғажайып алаңы» деп аталатын ойын ойнаймыз ойынның шартын түсіндіріп кетейін мына жердегі зырылдауықты айналдырамыз, берілген белгі қандай суретке түссе сол суретте берілген сұрақтарға жауап береміз келістікпе? Олай болса ойынды бастаймыз.

1. Жапырақты бояды,
Атырапты .бояды.
Бояп-бояп барлығын
Сап-сары ғып қояды.

2.Сырылдатады шәйнегн,
Ұнатпаса да жұрт, мейлі.
Тереземіздің әйнегін
Жуады, бірақ сүртпейді.

3 Ат шаптырым аумағы,
Байқалмайды салмағы.
Мың кессең де ол мейлі,
Жүреді,ұшып өлмейді.

4 Аяқсыз жетіп барады,
Қолсыз есік қағады.

5 Әуеден күбі түсті,
Күбінің түбі түсті.

6 Ешкім де жемейді,
Тәтті екен демейді.
Сарғайып піседі,
Үзіліп түседі.

7 Күн суытып Жаңбыр жауып

Күн бұлтанып күркіреп

Ағаштарды сарғайтып

Жапырақтарды түсіріп

Бұл қай айларда болады

Қане айтшы балақан

8 Жұмбақбай атаның

Жеті баласы болыпты

Сол жеті баланың

Атын аташы ботақан

Бүгін аптаның қай күні?

 

Балалар бізде жапсыру оқу іс әрекеті. өткен сабақта біздер қандай тақырыпта нені жапсырдық?

Балалар шаттық шеңберін жақсы жасап табиған құбылыстарымен келген қонақтармен амандасады.

Балалар қимылды ойынды тағыда қызыға ойнап бір бірімен амандасад.

 

 

Балалар Ойынға қызықа қатысып ондағы берілген сұрақтарға дұрыс жауап берді

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы:

1 Күз мезгілі

 

 

 

2 Жаңбыр

 

 

 

3 Бұлт

 

 

 

4 Жел

 

5 Күннің күркіреуі

 

6 Жапырақ

 

 

 

7 Қыркүйек Қазан Қараша

 

 

 

 

 

8Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі, Бейсенбі, Жұма, Сенбі, Жексенбі.

Бүгін аптаның………..

 

 

 

Балалар өткен оқу іс әрекетін еске түсіреді

Іздену — ұйымдастырушы

Жаңа сабақ:

Балалар бүгін бізде ашық оқу іс әрекеті  бүгін біз сіздермен күз айының соңғы көрінісін табиғи материалдармен бейнелейміз. Ол үшін екі топқа бөлініп бірігіп ұжымдық жұмыс жасаймыз алдымызда біреулеріңізде ормандағы күздің бейнесі ал екіншілерінде ауылдағы күздің бейнесі. Табиғи материалдармен қалай бейнелейміз? Алдарыңыздағы ақ қағаз бетінде түсірілген сызбаға жапсырамыз. Тақтадағы үлгіге қарайық үйдің бейнесін ағаштардан жапсырамыз ал енді үйдің шатырын жумыртқадан жапсырамыз талдарды ағаштың бұтақтарынан жапырақтарынан жапсырамыз жоғары жақта бұлтты мақтадан жапсырып және оны көк түске бояисыз бұл жолы қыл қаламмен боямаймыз губкамен бояимыз, ал жерді топырақтан жапсырамыз.

Сергіту сәті

әуен қимылымен

Ал енді балалар жұмысымызға кірісейік. Кіріспес бұрын, ең алдымен балалар қауіпсіз шараларын еске түсірейік. Қайшыны ұстаған кезде өзімізден алшақ төмен ұстауымыз керек. Желімді аузға салмай , үстімізді бүлдірмей пайдаланамыз, пайдаланып болғасын желімді жауып қоямыз. Жұмысымызды жасап болған соң қолымызды сулы шүберекпен сүртеміз.

/Балалармен жеке жұмыс жүргізу/

Балалар қандай оқу іс әрекеті екенін біліп және күз бейнесін қандай материалдармен, қалай жапсыру керек екенін слайд арқылы көріп танысып, іске кіріседі. Жапсырмас бұрын сақтық ережесін еске түсіреді.

Рефлексті корекциялаушшы

Бүгі оқу іс әрекетіне өте жақсы қатынастыңдар. Балалар бүгін бізді қандай оқу іс әрекеті болды? Ненің бейнесін жапсырдық? Қандай заттармен жапсырдық? Сабақ ұнады ма? Сабақ несімен ұнады?

Қойылған сұрақтардың барлығына балалар толығымен жауап берді.

Күтілетін нәтеже:

Білуі керек: бала жапсыруды немен жапсырып жатқанын білу керек

Болуы керек: бала ненің көрінісін бейнелеп жатқанын білу керек

Баланың қолынан келуі: табиғи материалдарымен бала жапсырып білу керек 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *