Басы » Кембридж бағдарламасы » Әдеттен озбайық

Әдеттен озбайық

ozintany«Ақсеңгір орта мектебі

Көкдала бастауыш мектебімен»

мемлекеттік мекемесі

Өзін – өзі тану пәнінің мұғалімі

Ишкал Бобек Алпомышкызы   

Күні       Сабақ  
Сабақтың тақырыбы Әдеттен озбайық
Мақсаты Оқушылардың әдеп негіздері туралы түсінік беру
Міндеттері
  • Қоғамдық орындарға, адами қарым – қатынастағы әдеп нормаларын түсіндіру
  • Әдеп нормаларын ұстану іскерліктерін дамыту
  • Әдептілікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу
Сілтеме Оқулық: 9 сынып, өзін өзі тану      Алматы 2010ж.
Оқу нәтижесі Оқушылар қоғамдық орындарда, адами қарым – қатынастағы әдеп нормаларын сақтай біледі
Қолданылған әдістері мен тәсілдері Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру

Ой қозғау

Рөлдік жұмыс

АКТ пайдалану

Бағдаршам

Екі жұлдыз бір тілек

Өзін өзі тану пәнінің кезеңдері (шаттық шеңбері, назар аудару, жаңа ақпарат)

Ресурстар Кітап, дәптер, көрнекіліктер, компьютер, интерактивті тақта,слайдтар
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут
Сабақ жоспары Ұйымдастыру:  топқа бөлу, мақсат қою – 4 мин

Сабақ барысы:  (сергіту сәті) – 34 мин

Рефлексия. («Бағдаршам» өз ойларын стикер бойынша жазып қалдырады) – 6 мин

Үйге тапсырма – 1 мин

Үйге тапсырма Еркін жұмыс: денсалыққа байланысты  қосымша материалдар жинау

Әдеттен озбайық

 

Ойлауды

Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер

Нәтиже

Білу Негізгі түсініктер мен орналасуын білу. Оларды түсіндіре және  табиғатты қолдана алады.

Қызығушылығын ояту.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сұрақтармен жұмыс: тақырып бойынша 5 сұрақты құрастыру және оны қолдану. Сурет бойынша үй тапсырмасын тексеру, қайталау. Жеке тапсырманың орындалуын қадағалау Сұрақтар бойынша білімін нақтылайды.Сурет қолдану арқылы қызығушылығы

оянады.

Түсіну Оқулық мәтінін игерту. Оқулық бойынша жеке жұмыс /мәтінмен жұмыс/, оқу, топпен ой бөлісу, сабақтың түрлерін түртіп алу. Тақырыптың басты идеясын табу: сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау мағынасын түсіну.
Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, дағдысын қалыптастыру.

Тақырыптағы кестені толтыру

І топ: тік және жатаған сабақтарды толтырады

ІІ топ: жатаған және өрмелегіш сабақтарды толтырады

ІІІ топ:өрмелегіш және шырмалғыш сабақтарды толтырады

ІV топ: шырмалғыш және қысқарған сабақтарды толтырады

АКТ пайдаланады

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады. Кесте толтыруда анықталады

Талдау Алған білімін нақтылау. Сабақтың ішкі құрлысы бойынша топтық жұмыстар орындайды.

І топ: қабық

ІІ топ: камий

ІІІ топ: сүрек, өзек

Сабақтың ішкі құрылысының дұрыс айтылуына және пікір алмасуға түседі.
Жинақтау Тақырыптың меңгерілгендігін байқаймыз. Сабақтар бойынша рефлексия жазады. БББК Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Бағалау Атқарылған жұмыстың тиімділігі мен нақтылығын. Атқарылған жұмысқа сипаттама беру арқылы Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.

Форматифті бағалау

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *