Көкдала бастауыш мектебімен»
мемлекеттік мекемесі
Өзін – өзі тану пәнінің мұғалімі
Ишкал Бобек Алпомышкызы
Күні | Сабақ | |
Сабақтың тақырыбы | Әдеттен озбайық | |
Мақсаты | Оқушылардың әдеп негіздері туралы түсінік беру | |
Міндеттері |
|
|
Сілтеме | Оқулық: 9 сынып, өзін өзі тану Алматы 2010ж. | |
Оқу нәтижесі | Оқушылар қоғамдық орындарда, адами қарым – қатынастағы әдеп нормаларын сақтай біледі | |
Қолданылған әдістері мен тәсілдері | Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Ой қозғау Рөлдік жұмыс АКТ пайдалану Бағдаршам Екі жұлдыз бір тілек Өзін өзі тану пәнінің кезеңдері (шаттық шеңбері, назар аудару, жаңа ақпарат) |
|
Ресурстар | Кітап, дәптер, көрнекіліктер, компьютер, интерактивті тақта,слайдтар | |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут | |
Сабақ жоспары | Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою – 4 мин
Сабақ барысы: (сергіту сәті) – 34 мин Рефлексия. («Бағдаршам» өз ойларын стикер бойынша жазып қалдырады) – 6 мин Үйге тапсырма – 1 мин |
|
Үйге тапсырма | Еркін жұмыс: денсалыққа байланысты қосымша материалдар жинау
Әдеттен озбайық |
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер |
Нәтиже |
|
Білу | Негізгі түсініктер мен орналасуын білу. Оларды түсіндіре және табиғатты қолдана алады.
Қызығушылығын ояту. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Сұрақтармен жұмыс: тақырып бойынша 5 сұрақты құрастыру және оны қолдану. Сурет бойынша үй тапсырмасын тексеру, қайталау. Жеке тапсырманың орындалуын қадағалау | Сұрақтар бойынша білімін нақтылайды.Сурет қолдану арқылы қызығушылығы
оянады. |
|
Түсіну | Оқулық мәтінін игерту. | Оқулық бойынша жеке жұмыс /мәтінмен жұмыс/, оқу, топпен ой бөлісу, сабақтың түрлерін түртіп алу. | Тақырыптың басты идеясын табу: сабақтың өсу бағытының түрлерін білу, сабақтың ішкі құрлысын анықтау мағынасын түсіну. | |
Қолдану | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, дағдысын қалыптастыру.
Тақырыптағы кестені толтыру |
І топ: тік және жатаған сабақтарды толтырады
ІІ топ: жатаған және өрмелегіш сабақтарды толтырады ІІІ топ:өрмелегіш және шырмалғыш сабақтарды толтырады ІV топ: шырмалғыш және қысқарған сабақтарды толтырады АКТ пайдаланады |
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады. Кесте толтыруда анықталады |
|
Талдау | Алған білімін нақтылау. | Сабақтың ішкі құрлысы бойынша топтық жұмыстар орындайды.
І топ: қабық ІІ топ: камий ІІІ топ: сүрек, өзек |
Сабақтың ішкі құрылысының дұрыс айтылуына және пікір алмасуға түседі. | |
Жинақтау | Тақырыптың меңгерілгендігін байқаймыз. | Сабақтар бойынша рефлексия жазады. БББК | Қажеттілігін салыстыра нақтылайды | |
Бағалау | Атқарылған жұмыстың тиімділігі мен нақтылығын. | Атқарылған жұмысқа сипаттама беру арқылы | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Форматифті бағалау |
|