Басы » Биология » Өркеннің түр өзгерістері

Өркеннің түр өзгерістері

биоАлматы облысы

Жамбыл ауданы

Ақсеңгір орта мектебі

Көкдала бастауыш мектебімен мемлекеттік мекемесі

Ишкал Бобек Алпомышкызы

Биология пән мұғалімі

6 сынып   Биология

  Күні       Сабақ    
  Сабақтың тақырыбы §18 Өркеннің түр өзгерістері  
  Мақсаты Оқушылар өтілген сабақтың түрлері мен құрылысын меңгергенін жаңа сабақпен байланыстырады,  өркеннің көптүрлілігі: вегетативтік және генеративтік түрлерін ажырата біледі. Жерүстілік және жерастылық, қысқарған және ұзарған өркендердің салыстырмалы түрде түсіндіре біледі. Қыс кезіндегі өсімдік өркендері қандай күйде болатынын сипаттай біледі.  
  Оқу нәтижесі Оқушылар түрі өзгерген жер үсті сабақтар мен түрі өзгерген жер асты өркендерге жататын өсімдіктерді таниды. Құрылысын анықтай алады.  
  Сілтеме Оқулық: 6 сынып, Биология      

Атамұра 2011ж.

 
  Негізгі мақсаты: Жер үсті және жер асты түрі өзгерген өсімдіктерді айырмашылықтарын білу,  атқаратын қызметі мен құрылысын анықтау  
  Қолданылған әдістері мен тәсілдері Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру

Ой қозғау

Рөлдік жұмыс

АКТ пайдалану

Т кестесі

Бағдаршам

Екі жұлдыз бір тілек

 
  Ресурстар Кітап, дәптер, көрнекіліктер, ағаштың діңінің кесіндісі, компьютер, интерактивті тақта.  
  Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут  
  Сабақ жоспары
  1. Ұйымдастыру:  топқа бөлу, мақсат қою – 4 мин
  2. Сабақ барысы:  Блум таксономиясы бойынша (сергіту сәті) – 34 мин
  3. Зертханалық жұмыс Рефлексия. («Бағдаршам»өз ойларын стикер бойынша жазып қалдырады) – 6 мин
  4. Үйге тапсырма – 1 мин
 
  Үйге тапсырма Өркендер мен бүршіктер, сабақтың түрлері мен құрылысына қайталау. Қорытынды жасау  

Ойлауды

Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер

Нәтиже

Бағалау

критерийлер

Дескриптор

ұпай

жиын-тық баға

Білу Негізгі түсініктер мен тәжірибе жасай білу. Оларды түсіндіре және қорғай алады.

Қызығушылығын ояту. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сұрақтармен жұмыс:  Үй тапсырмасын тексеру, кесте толтыру, қайталау.

Тәжірибе жұмыстарын талқылау, оны қорғау

Өз бетімен жұмыс істеу дағдылары мен білімін нақтылайды. білім көлемін зерделеу

 

Тапсырмалар толық айтылды, кесте толтырылған 3  
 Тапсырмалар толық айтылмайды, кесте толық толтырылған 2
Тапсырмалар  айтылмайды, кесте толтырылмаған 1
Түсіну Оқулық мәтінін игерілгенін байқау. Оқулық бойынша жеке, жұптық жұмыс /мәтінмен жұмыс/, оқу, қайталау, ой бөлісу.  Топтық жұмыста рөлдің жұмыс бойынша жүргізу. Көрнекіліктермен жұмыс

А) түрі өзгерген жер асты сабақтар

І топ: тамырсабақ

ІІ топ: түйнек

ІІІ топ: пиязшық

Тақырыптың басты идеясын табу: жер асты түрі өзгерген сабақтардың мағынасын түсіну. тақырыптың басты идеясын табу тапсырманы толық орындады 3  
қателіктері болды 2
мүлдем орындай алмады 1
Қолдану Тапсырмалардың айырмашылығын кесте бойынша анықтау Оқулықтан игерген тапсырманы  баяндамашы презентация арқылы баяндау Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Сабақтарды қолдану және түрлеріне тәжірибе жасау дағдыларын қалыптастыру қалыптасқан 3  
толық емес 2
қиын 1
Талдау Алған білімін нақтылау. Оқулықта кесте бойынша келтірілген тапсырмаларды орындайды

3 кесте «Тамырсабақ пен тамырдың айырмашылығы» және 4 кесте «Түйнек пен тамырдың айырмашылығы»

пікір алмасуға түседі. Пікірталасқа түсуеді, бағалайды диалог құрып, қорытынды жасайды 3  
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақтау Тақырыптың меңгерілгендігін байқаймыз. №13 Зетрханалық жұмыс тамырсабақтың, түйнектің және пиязшықтың құрылысын қарау

«Бағдаршам»

рефлексия жазу

Қажеттілігін салыстыра нақтылайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті толық шықты 3  
қиналды 2
шыға алмады 1
Бағалау Атқарылған жұмыстың тиімділігі мен нақтылығын. Атқарылған жұмысқа сипаттама беру арқылы. Бірін – бірі сағат тілімен бағалау Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойы креативті 3  
ойы жүйелі, тың ойы емес 2
жалпыға ортақ ой 1

 [bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *