Жамбыл ауданы
Ақсеңгір орта мектебі
Көкдала бастауыш мектебімен мемлекеттік мекемесі
Ишкал Бобек Алпомышкызы
Биология пән мұғалімі
6 сынып Биология
Күні | Сабақ | ||||||||||
Сабақтың тақырыбы | §18 Өркеннің түр өзгерістері | ||||||||||
Мақсаты | Оқушылар өтілген сабақтың түрлері мен құрылысын меңгергенін жаңа сабақпен байланыстырады, өркеннің көптүрлілігі: вегетативтік және генеративтік түрлерін ажырата біледі. Жерүстілік және жерастылық, қысқарған және ұзарған өркендердің салыстырмалы түрде түсіндіре біледі. Қыс кезіндегі өсімдік өркендері қандай күйде болатынын сипаттай біледі. | ||||||||||
Оқу нәтижесі | Оқушылар түрі өзгерген жер үсті сабақтар мен түрі өзгерген жер асты өркендерге жататын өсімдіктерді таниды. Құрылысын анықтай алады. | ||||||||||
Сілтеме | Оқулық: 6 сынып, Биология
Атамұра 2011ж. |
||||||||||
Негізгі мақсаты: | Жер үсті және жер асты түрі өзгерген өсімдіктерді айырмашылықтарын білу, атқаратын қызметі мен құрылысын анықтау | ||||||||||
Қолданылған әдістері мен тәсілдері | Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Ой қозғау Рөлдік жұмыс АКТ пайдалану Т кестесі Бағдаршам Екі жұлдыз бір тілек |
||||||||||
Ресурстар | Кітап, дәптер, көрнекіліктер, ағаштың діңінің кесіндісі, компьютер, интерактивті тақта. | ||||||||||
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут | ||||||||||
Сабақ жоспары |
|
||||||||||
Үйге тапсырма | Өркендер мен бүршіктер, сабақтың түрлері мен құрылысына қайталау. Қорытынды жасау | ||||||||||
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер |
Нәтиже |
Бағалау |
|||||||
критерийлер |
Дескриптор |
ұпай |
жиын-тық баға |
||||||||
Білу | Негізгі түсініктер мен тәжірибе жасай білу. Оларды түсіндіре және қорғай алады.
Қызығушылығын ояту. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Сұрақтармен жұмыс: Үй тапсырмасын тексеру, кесте толтыру, қайталау.
Тәжірибе жұмыстарын талқылау, оны қорғау |
Өз бетімен жұмыс істеу дағдылары мен білімін нақтылайды. | білім көлемін зерделеу
|
Тапсырмалар толық айтылды, кесте толтырылған | 3 | |||||
Тапсырмалар толық айтылмайды, кесте толық толтырылған | 2 | ||||||||||
Тапсырмалар айтылмайды, кесте толтырылмаған | 1 | ||||||||||
Түсіну | Оқулық мәтінін игерілгенін байқау. | Оқулық бойынша жеке, жұптық жұмыс /мәтінмен жұмыс/, оқу, қайталау, ой бөлісу. Топтық жұмыста рөлдің жұмыс бойынша жүргізу. Көрнекіліктермен жұмыс
А) түрі өзгерген жер асты сабақтар І топ: тамырсабақ ІІ топ: түйнек ІІІ топ: пиязшық |
Тақырыптың басты идеясын табу: жер асты түрі өзгерген сабақтардың мағынасын түсіну. | тақырыптың басты идеясын табу | тапсырманы толық орындады | 3 | |||||
қателіктері болды | 2 | ||||||||||
мүлдем орындай алмады | 1 | ||||||||||
Қолдану | Тапсырмалардың айырмашылығын кесте бойынша анықтау | Оқулықтан игерген тапсырманы баяндамашы презентация арқылы баяндау | Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады. |
Сабақтарды қолдану және түрлеріне тәжірибе жасау дағдыларын қалыптастыру | қалыптасқан | 3 | |||||
толық емес | 2 | ||||||||||
қиын | 1 | ||||||||||
Талдау | Алған білімін нақтылау. | Оқулықта кесте бойынша келтірілген тапсырмаларды орындайды
3 кесте «Тамырсабақ пен тамырдың айырмашылығы» және 4 кесте «Түйнек пен тамырдың айырмашылығы» |
пікір алмасуға түседі. | Пікірталасқа түсуеді, бағалайды | диалог құрып, қорытынды жасайды | 3 | |||||
тек диалог құрайды | 2 | ||||||||||
жұмысқа қатыспайды | 1 | ||||||||||
Жинақтау | Тақырыптың меңгерілгендігін байқаймыз. | №13 Зетрханалық жұмыс тамырсабақтың, түйнектің және пиязшықтың құрылысын қарау
«Бағдаршам» рефлексия жазу |
Қажеттілігін салыстыра нақтылайды | Жағдаяттан шыға білу құзыреті | толық шықты | 3 | |||||
қиналды | 2 | ||||||||||
шыға алмады | 1 | ||||||||||
Бағалау | Атқарылған жұмыстың тиімділігі мен нақтылығын. | Атқарылған жұмысқа сипаттама беру арқылы. Бірін – бірі сағат тілімен бағалау | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | Логикалық ойы | креативті | 3 | |||||
ойы жүйелі, тың ойы емес | 2 | ||||||||||
жалпыға ортақ ой | 1 | ||||||||||
[bws_related_posts]