Солтүстік Қазақсан облысы
Ғ.Мүсірепов атындағы аудан
Салқынкөл орта мектебі
Назымбек Карим Қасымбекұлы
Сабақтың тақырыбы: Оңтүстік Қазақстан және Жетісу өңірі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ерте темір дәуіріндегі Оңтүстік Қазақстан және Жетісу өңірі, оның табиғат жағдайлары, осы өңірге тән Бесшатыр қорымы мен Есік қорғандары, жалпы бұл аймақты мекендеген сақтар туралы баяндау.
Дамытушылық: тарих жайлы білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: белсенді, білімді, шыдамды, ұлтжанды азамат тәрбиелеу
Сабақтың типі: Жаңа тақырып
Көрнекілік:
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
-
Оқушылармен амандасу
-
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Үй тапсырмасын тексеру.
«Миға шабуыл» Футбол ойыны
1. Зайсан, Алакөл Қазақстанның қай аймағында орналасқан? (Шығыс Қазақстан)
2. Шілікті ескерткіштерін алғаш рет зерттеген профессор? (С.Черников)
3. «Бәйгетөбе» обасының биіктігі мен диаметрі қанша метр?(8, 100)
4. «Шілікті алтын адамының» алтын қаптырма-түймешіктерінің жалпы саны? (4303)
5. Берел кезеңі қай ғасырлар аралығын қамтиды? (б.з.б 5-4 ғасырлар)
6. Берел обасы жанындағы қабірден неше жылқының қаңқасы табылған? (16)
7. Шығыс Қазақстан аумағының Алтай жағын ертеде қай тайпа қоныстанған? (аримаспылар).
8. «Бәйгетөбе» обасын ашқан археолог-этнолог, профессор? (Әбдеш Төлеубаев).
Тарихи диктант
1.Тиграхауда |
2. Шілікті ескерткіштері |
3. 200-дей ескерткіш |
4.Бесжұлдыз |
5.Ә.Төлеубаев |
6. Зайсан ауданы |
7. № 5 оба |
8. Б.з.б 294 жыл |
9. 9 метр |
10.З.Самашев |
1. 1998-1999 жылдары № 11 обаны ашқан археолог-ғалым? |
||||
2. Шілікті ескерткіштерінің ішіндегі өте құнды деректер берген 1-Шілікті қорымындағы нешінші оба? |
||||
3. Шығыс Қазақстанның Тарбағатай баурайын мекендеген тайпа? |
||||
4. Шілікті жазығында қаншаға жуық ескерткіштер орналасқан? |
||||
5. № 11 обадағы мәйітті ғалымдар радиологиялық әдіспен осы жылы жерленгенін анықтады? |
||||
6. Бұл зат сол заманда биліктің белгісі саналған? |
||||
7. Берел қорымындағы обалардың ең үлкенінің биіктігі? |
||||
8. Шығыс Қазақстандағы алып патша қорғандар кездесетін аудан? |
||||
9. Шығыс Қазақстанның Зайсан ауданынада шоғырланған жері? |
||||
10. «Шілікті алтын адамын» ашқан археолог-этнолог? |
Жауаптары
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
3 |
9 |
4 |
6 |
10 |
8 |
2 |
5 |
7 |
1 |
Үлгерімі төмен оқушыларға тапсырма
Суреттердің атауларын сәйкестендіріңдер
Қайта қалпына келтірілген жылқы
Шілікті ескертішікнің Бәйгетөбе обасынан табылған зат
«Шілікті алдын адамы
Берел қорымының № 11 обасынан табылған зат
Проблемалық сұрақтар:
1. Тиграхауда мен аримаспы тайпалары Қазақстанның қай аймағын мекендеген?
2. Олардың орналасқан мекендерін көрсетіңдер? (Картадан)
3. Қазақстанды тағы дай қандай тайпалар мекендеген?
4. Оңтүстік Қазақстан жерін мекендеген қандай тайпаларды білесіңдер?
Жаңа сабақ жоспары.
1. Сақтардың мәдени мұрасы.
2. Бесшатыр қорымы.
3. «Алтын киімді адам».
4. «Аң стилі».
Оңтүстік Қазақстандағы Сырдария, Талас, Шу, Іле өзендерін картадан көрсету.
Түгіскен мен Ұйғарақ қорымдары
Ескерткіштің атауы: |
Түгіскен мен Ұйғарақ |
Орналасқан жері: |
Арал теңізінің шығысы |
Ескерткіштің салыну мерзімі: |
Б.з.б. VIII-V ғасырлар |
Не табылды? |
Қыш ыдыстар, үш қырлы жебелер,ат ауыздықтары, ер-тұрмандар т.б |
Қай тайпа қалдырған? |
Массагет |
Шірік-Рабат Қызылорда қаласынан 300 км жерде орналасқан. Б.з.б ІҮ – ІІ ғ.ғ жатады.
Бесшатыр қорымы – Іле өзені оң жақ жағалауы Желшалғыр тауында орналасған. Қорым 31 обадан тұрады. Солтүстіктен оңтүстікке 2 км, ал шығыстан батысқа қарай 1 км. Үлкен Бесшатыр обасын «патша» қорғаны дейді.
Топтық жұмыс: оқушыларды екі топқа бөлу. Әр топқа жеке тапсырма беріп, Бірінші топ «Бесшатыр қорымы», ал екінші топ «Алтын киімді адам» постер жобасын дайындау. Жобаларды қорғау.
Бір-бірін бағалау (сұрақтар, өз ойларымен бөлісу).
Аң стилі б.з.б. VІІІ ғасырда Еуразия даласында пайда болды. «Аң стилі» өнері Алдыңғы Азия мен Иран жерінен тараған.
Бағалау
Рефлексия
Бағалау.
Үй тапсырмасы:
-
Тақырыпты оқу.
-
«Аң стилі» оқып, әңгімелеу (үлгерімі төмен оқушыларға),
-
§19 1, 4 бөлімдерін баяндама жасау (жоғары мотивациялық оқушыларға)
План урока Утверждаю: директор школы Ибитаев Б.Б |
|||
предмет |
3 четверть |
класс |
|
История Казахстана |
30.01.2014 |
8 |
|
тема занятий |
Казахская литература в первой половине XIX века. |
||
общая цель (цель урока) |
Развитие диалогического обучения через разбор нового тематического материала. Воспитание творческой личности. |
||
результаты обучения для учителя |
Умение работать с учебным материалом. Умение выражать свои мысли четко и доказательно. Ориентироваться во времени и пространстве. |
||
ключевые идеи, значимые для занятий |
Творчество, ораторское и поэтическое искусство, толгау (раздумья), сюжеты |
||
задания |
время |
действие учащегося |
действие учителя |
3 |
Психологический настрой (просмотр позитивного ролика)физминутка, тренинг |
приветствие. видеоролик. |
|
3 |
Деление на группы |
Группы 1 |
|
3 |
Взаимоопрос. Прием «Толстые и тонкие вопросы», задания для повторения прошлой темы, работа с терминами. Общий вывод по теме. Вэаимооценка. |
Подготовка вопросов используемых на стадии осмысления, ситуативных заданий |
|
10 |
изучают новую тему, записи в тетради |
Проблемные вопросы по новой теме , постер |
|
20 |
Работа с текстом. Краткий конспект. Работа с терминами. Рассматривают вопросы, обмениваются мнениями. Готовят постер «Махамбет Утемисов» |
ресурсы материал учебный, исторические документы выделение 2 наблюдаемых (ученик слабой мотивации) и (ученик сильной мотивации). |
|
2 |
Оцени соседа в группе |
подготовка оценочной таблицы в группе |
|
2 |
|||
2 |
Рефлексия на конец урока, Что я знал? Что узнал? Что хочу узнать? |
подготовка ресурса |
|
45 |
|||
источники, оснощение и оборудование |
ИКТ, флипчарты, маркеры, фламастеры, стикеры, ресурсы с заданиями, оценочные листы, листы наблюдения, ресурс для рефлексии |
||
последующее задания и чтение |
домашнее задание параграф 19, прочитать, ответить на вопросы. Изучить значение терминов (слабоуспевающий), подготовить дополнительный материал по теме «Обычаи и традиции казахского народа» параграф (ученик сильной мотивации). |
||
Анализ и оценивание практического занятия |
Лист самоанализа |
||
Изменения к занятиям |
Создание коллаборативной среды и внедрение семи модулей в обучение |
[bws_related_posts]
нақтв берілген мағлуматтар