Басы » Бастауыш сыныптар » Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар

Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар

Нугуспанова Шынар Туленовна
ШҚО, Семей қаласы,
«№3 жалпы орта білім беретін
мектеп-кешені» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар             

 

 Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар

Пәні: Дүниетану Күні: Сыныбы:    2
Сабақтың

тақырыбы

Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар
Сілтеме    1.Әдістемелік құрал   52-54  бет

2-сыныпқа арналған дүниетану оқулығы

Авторлары : Қ.Аймағамбетова, Н.А.Ким, Г.Д.Мырзақанова

Портал материалдары

Мақсаты

 

Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсінік беру, жан-жануарларға қамқорлық жасауға баулу, бүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастыру.
Күтілетін

нәтижелер

 

Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайларды танып біледі.
Сабақтың  түрі Жаңа білімді меңгерту
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі
Қолданылатын әдістер Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданамын: қызығушылығын ояту, мағынаны ашу, ойтолғаныс,  БЛУМ таксономиясы, АКТ. Білім беру үшін және оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, көшбасшы.
Керекті  жабдықтар

 

Демонстрациялық материалдар, «Жануарлардың көптүрлілігі», «Маған суық» ойынына керекті карточкалар.
Сабақтың  барысы:
Сабақ

кезеңдері

Уақыт Мұғалімәрекеті  Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

Сыныптың оқушыларын пазылдар арқылы топқа бөлу

 

Психологиялық ахуал туғызу

«Жануарлардың көптүрлілігі» плакатымен жұмыс.

— Плакатты мұқият қарап, қандай жануарлар бейнеленгенін анықтау.

— Осылардың әрқайсысы қай топқа жатады?

 

2.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, тест жұмысы алынады. Жауап парағы арқылы көршіңді тексер.

 

 

 

оқушылар пазыл бойынша топтасып, өз үстелдерінің басына жиналады.

 

 

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

Оқушылар жұппен бір-бірін жауап парағы арқылы тексеріп, бағалайды.

Критерийлер:

«5»- 0 қате

«4» — 1 қате

«3»- 2-3 қате

Тұсаукесер

 

 

 

 

2 мин  «Сыни тұрғыдан ойлау» арқылы жұмыс жүргізеді. Тақтадан су, жарық, тамақ, жылу бойынша суреттер көрсетіліп, сұрақтар қойылады.

— Нелердің суреттерін көріп тұрсыңдар?

— Олардың қажеттілігі бар ма?

— Қандай маңызы бар?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім

Білу

 

 

 

 

5 минут Плакатта көптеген өсімдіктер бейнеленген. Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды еске түсіру.

-Ал бүгінгі сабағымыз жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы болады.

— Ауаның қандай жерлерде болатынын  болатынын есіңе түсір.

-Жауын құрты қандай пайда келтіреді?

— Балық қалай тыныс алады?

1.Оқулықпен жұмыс, 84-86 бет.
Түсіну

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

Мақсаты:Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін қадағалау.

1.Оқулықпен жұмыс

Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу.

Мұғалім мәнерлеп оқиды. Идеясын, мазмұнын оқушылармен пікірлесе отырып талдау жүргізіледі.

Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды, ойын еркін жеткізеді, тақырыпты түсінеді. Топтағы бір оқушы өз тобына мәтіннің  мазмұнын түсіндіреді.
Қолдану

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты:

Алған теориялық білімді практикада қолдана білу.

Топтық жұмыс.

«Аукцион» ойыны

Мұғалім өтілген тақырып бойынша сынып оқушыларына арнап сұрақтар дайындайды. Ойынды жүргізу үшін гонг керек. Жүргізуші аукцион өткізеді: сұрақтар қояды, жауаптарға түсініктеме беріп, бағалайды, жеңімпазды анықтайды. Дұрыс жауап үшін көп фишка жинаған оқушы жеңімпаз атанады.

Оқушылар  тапсырмаларды топпен орындайды.

 

Сергіту сәті

 

2 мин «Торғай мен мысық» өлеңі бойынша сергіту сәтін жүргізу. Оқушылар әуен сазымен қимылды орнында жасайды.
Талдау

 

 

 

5 мин Мақсаты:

Оқушының қиялдау дағдыларын жетілдіру.

«Мен қандай баламын?» ойыны

«Ойтолғаныс» кезеңі

«Ауаның маңызы»  шағын эссе жазу

Оқушылар эссе жазады.

 

Жинақтау

 

 

8 мин Мақсаты:

Оқушылардың салыстыру және ажырата алуын қадағалау

«Маған суық» ойыны. Жануарлар суыққа қалай бейімделеді? Жануарларды олардың тұратын баспанасымен сәйкестендіріңдер.

Оқушылар топпен тапсырманы орындайды, ортаға шығып қорғайды.

Оқушылар көрші топты бағалайды.

Қорытынды

Рефлексия

6 мин Өзің білетін/ үйренген 3айғақ, өзіңді толғандыратын 2сұрақты және жануарлар мен өсімдіктерді қорғау үшін қолдануға болатын 1 іс- әрекет түрін ата. Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

Үйге тапсырма 1мин Үй маңайына бақылау жүргізу. Қандай құстарды көрдің, олар немен қоректенеді? Өзің қалаған бір жануардың тіршілігі туралы дәптеріңе жаз.

 

Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау 2 мин Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды. Оқушылар бағалау парақшалары  арқылы топтағы көршілестерін бағалайды.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *