«№3 жалпы орта білім беретін
мектеп-кешені» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Нугуспанова Шынар Туленовна
2- сыныптағы дүниетану пәні бойынша орта мерзімді жоспар.
№ | Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды. | Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ, ДЖ) АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері | Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? | Сабақ барысында сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (дарынды, талантты) | Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? | Жоспарланған және күтілген нәтиженің оқушылардан анықталуы | ||
Негізгі мақсат: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулі бойынша топтағы бірлескен жұмысты қолдану арқылы оқушылардың дүниетану пәнінен танымдық белсенділіктерін арттыру, жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын жақсартып, сөйлеу мәдениетін жақсарту.
|
||||||||
1-сабақ | Тақырыбы:«Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай»Мақсаты және күтілетін нәтиже:Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсінік беріледі, жан-жануарларға қамқорлық жасауға үйренеді, бүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастырады.
|
Оқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару.
Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактиавті , ой қозғау, миға шабуыл. |
Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» | Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі. | Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогті, ашық және жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау арқылы. | Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа «екі жұлдыз, бір тілек» айтқызу арқылы. | ||
2-сабақ | Тақырыбы:«Жануарлар қалай қоректенеді?»Мақсаты және күтілетін нәтиже:Бүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастырады. Оқушылардың белсенділігін артады. Табиғатқа ұқыптылықпен қарауға тәрбиеленеді. | Топқа бөлінеді.Топ ережесін шығару. Деңгейлік тапсырмалар,
миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау. |
Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір бірін бағалау. | Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, екеуара сұрақ қоюы, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы. | Ашық және жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. | Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа шығарған есептерін қорғау арқылы. | ||
3-сабақ | Тақырыбы:«Жануарлар табиғатқа қалай бейімделеді?»Мақсаты және күтілетін нәтиже:Жануарлардың қоршаған орта жағдайына қарай әртүрлі жолмен бейімделуі туралы оқушылардың білімі қалыптасады. Табиғаттың бір-бірімен байланыстылығы туралы білімдері мен біліктері дамиды. | Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау. | Формативті бағалау. Өзара бағалау Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» | Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. «6 қалпақ» ойыны арқылы, жеке жұмыс арқылы. | Ашық және жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. | Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан, арқылы. | ||
4-сабақ | Тақырыбы: «Қайталау» сабағыМақсаты және күтілетін нәтиже: Жануарлардың тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы білімдерін толықтырып, олардың табиғатқа бейімділігі, қоректенуі жайлы алған білімдерін жетілдіріп, толықтырады | Топқа бөлінеді.Қауіпсіздік ережелерімен танысады. Күнделікті тұрмыста болып жатқан құбылыстарға
байланысты тапсырмалар беру, миға шабуыл жасау, зерттеушілік әңгіме, ой қозғау. |
Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір бірін бағалау. | СТО Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы. | Ашық және жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. | Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа химиялық реакциялардың жүру жағдайларына теңдеулер жазғызу. | ||