Басы » Бастауыш сыныптар » 2- сыныптағы дүниетану пәні бойынша орта мерзімді жоспар

2- сыныптағы дүниетану пәні бойынша орта мерзімді жоспар

shynarШҚО, Семей қаласы,

«№3 жалпы орта білім беретін
мектеп-кешені» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі

Нугуспанова Шынар Туленовна

          2- сыныптағы дүниетану пәні бойынша орта мерзімді жоспар.

Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында  қалыптасатын білім, білік, дағды. Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ, ДЖ) АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? Сабақ барысында сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (дарынды, талантты)   Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? Жоспарланған және күтілген нәтиженің оқушылардан анықталуы
   Негізгі мақсат: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модулі бойынша  топтағы бірлескен жұмысты қолдану арқылы оқушылардың дүниетану пәнінен танымдық белсенділіктерін арттыру,  жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын жақсартып,  сөйлеу мәдениетін жақсарту.

 

1-сабақ Тақырыбы:«Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай»Мақсаты және күтілетін нәтиже:Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсінік беріледі, жан-жануарларға қамқорлық жасауға үйренеді, бүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастырады.

 

Оқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару.

Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактиавті , ой қозғау, миға шабуыл.

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі.  Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогті, ашық және  жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау арқылы. Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа «екі жұлдыз, бір тілек» айтқызу арқылы.
2-сабақ Тақырыбы:«Жануарлар қалай қоректенеді?»Мақсаты және күтілетін нәтиже:Бүкіл жанды табиғаттың қорек тізбегі арқылы бір-бірімен байланысы туралы ұғым қалыптастырады. Оқушылардың белсенділігін артады. Табиғатқа ұқыптылықпен қарауға тәрбиеленеді. Топқа бөлінеді.Топ ережесін шығару. Деңгейлік тапсырмалар,

миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау.

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір бірін бағалау. Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, екеуара сұрақ қоюы, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы.   Ашық және  жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа шығарған есептерін қорғау арқылы.
3-сабақ Тақырыбы:«Жануарлар табиғатқа қалай бейімделеді?»Мақсаты және күтілетін нәтиже:Жануарлардың қоршаған орта жағдайына қарай әртүрлі жолмен бейімделуі туралы оқушылардың білімі қалыптасады. Табиғаттың бір-бірімен байланыстылығы туралы білімдері мен біліктері дамиды. Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау. Формативті бағалау.  Өзара бағалау Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді» Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. «6 қалпақ» ойыны арқылы, жеке жұмыс арқылы.   Ашық және  жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан,  арқылы.
4-сабақ Тақырыбы: «Қайталау» сабағыМақсаты және күтілетін нәтиже: Жануарлардың тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы білімдерін толықтырып, олардың табиғатқа бейімділігі, қоректенуі жайлы алған білімдерін жетілдіріп, толықтырады Топқа бөлінеді.Қауіпсіздік ережелерімен танысады. Күнделікті тұрмыста болып жатқан құбылыстарға

байланысты  тапсырмалар беру,

миға шабуыл жасау, зерттеушілік әңгіме,  ой қозғау.

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір бірін бағалау. СТО Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы.    Ашық және  жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа химиялық реакциялардың жүру жағдайларына теңдеулер жазғызу.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *