Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы
№261 орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі
Алиаскарова Гульнур Бакбергеновна
Сабақтың аты | Металдар мен бейметалдар | |||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Жоспар
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Металдар мен бейметалдар туралы ақпарат беру.
Металдар мен бейметалдардың қосылыстарының формуласын,атауларын ажырата білуге үйрету. Топта еркін жұмыс жасауға тәрбиелеу
|
|||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Металдар мен бейметалдар таралуы туралы білетін болады. Металдар мен бейметалдардың қосылыстарының формуласын, атауларын ажырата білуді үйренеді.
Топта еркін жұмыс жасай алады
|
|||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | Металдардың иондану энергиясы аз болғандықтан олардың валенттік электрондары оңай бөлініп, бүкіл кристалдың бойында еркін қозғала алады. Элементтер-бейметалдар қалыпты жағдайда әр түрлі агрегаттық күйде болатын жай заттарды түзеді
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Кім көп біледі» |
Топтық жұмыс «Жоба қорғау»
|
Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау»
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарын сабаққа аудару, топқа бөлу (2-3 минут) Сынып оқушыларын суреттерді қиындыларын құрастырып 2 топқа бөліп топтастыру. (Металдан жасалған ракетаның суреті мен бейметалдардан йодтың суреті)
1- топ: “Металдар” 2- топ: “Бейметалдар”
ІІ.Талқылау үшін сұрақтар. (2-3 минут) 1.Химиялық элементтер неше топқа бөлінеді? (Металдар және бейметалдар) 2.Неліктен олай ойлайсың? (Периодтық кестедегі металдар мен бейметалдардың орналасу тәртібіне тоқталады) 3. Олай болса металдардың бейметалдардан айырмашылығы неде?
ІІІ. Жұптық жұмыс «Кім көп біледі?» (5 минут)
Жұптар дайын үлгі жауаппен бірін-бірі бағалайды
ІV. Топтық жұмыс «Жоба қорғау» (15 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Металдар тобына «Тұжырымдамалық карта» Бейметалдар тобына «Концептуалдық кесте» бағалау
Ү. Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау» (10 минут)
бағалау
Рефлексия Бүгінгі сабақтан алған әсерім |
||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар | Жаттығу №2,4 орындау 82-бет.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі оқу | 2-тарауды оқу |