Басы » Химия » І,ІІ,ІІІ А топшасындағы металдарды пысықтау (Презентация)

І,ІІ,ІІІ А топшасындағы металдарды пысықтау (Презентация)

sauleШымкент қаласы

О.Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектептің

химия пәнінің мұғалімі Мамытбаева Сауле Асетовна                                                 

 

Сабақтың тақырыбы

І,ІІ,ІІІ А топшасындағы металдарды пысықтау

Сабақтың мақсаты Жер қыртысындағы көп кездесетін МЕ  ретінде,еліміздегі оның қосылыстарына және қасиеттерін білдірту.Оның ағзаға пайдасы мен экологиялық рөлі туралы айту
Күтілетін нәтиже Na,Ca,АІ адам өміріндегі маңызын және хим қасиеттеріне есептер шығаруды үйренеді
Бұрын меңгерілген білім МЕ қасиеттерін ескере отырып, салыстыруға дағдыландыру.Биологиядан МЕ ағзадағы рөлін айтады
Пәнаралық байланыс Биология—химия-ауылшаруашылығы-экология
Сабақтың ресурстары Периодтық кесте,ИТ арқылы тапсырмалар,есептер,реакция теңдеулері

 

Кезең

Уақыты

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Кіріспе

5-минут

 

 

 

10- минут

 

 

 

 

 

 

 

Периодтық кесте  бойынша  Ме орналасуын сұрау

 

Натрийдің,кальцийдің,алюминийдің және қосымша  МЕ  тобындағы элементтерді атату, период бойынша топқа жайғастыру

Бағалау парағына қадамдар бойынша балл қояды

Сұрақтар қою

  1. 1.       МЕ  ПЖ орналасуы және сипаттау?

2  МЕ  табиғи қосылыстары?

3.Мәтіндегі реакция теңдеулерін жаза отырып, түсңндңрту

44 сурет бойынша шағын әңгіме айтқызу

Ме орналасуын кесте бойынша анықтату арқылы қасиеттеріне тоқталады

 

Топқа бөлу арқылы топта ойларын ортаға салу,топ арасында құнды пікірді анықтату

Топ басшысы балды топ мүшесіне балын жазып отырады

 

Топта орындату және тексеру

Негізгі

 

 

 

 

 

 

 

 

25-минут

 

Мәтінді 4 топқа бөле отырып, § 35,36 бойынша маңызды бөлікке тоқталдыру

 

 

Әр параграфтың негізігі бөлігі мен реакция теңдеулерін жаздырту,яғни химиялық қасиеттеріне  шолу

 

Топ арасында мәтін бойынша сұрақ қою арқылы,қай топ жақсы меңгергенін бақылау

 

 

 

МЕ ағзаға әсеріне постер шығарту

№7,8,9 есептерді орындату

 

 

 

 

 

 

 

Топта ынтымақпен бөлісу арқылы мәтіннің маңызды бөліктеріне түсініктерін айтып, оған қайта сұрақ қоя отырып, мәтінді түсіндіреді

 

Топпен тексеру және талқылау

 

Әр топ қойылған сұраққа  толық жауапты интернет желісінен немесе басқа дерек көздерін қолдану арқылы жеткізетін болса ерекше мақтауға ие болады және оқулықты қолдануды дұрыс игерген баланы да мақтау

 

 

Постер шығарады, қорғайды

Тексерту арқылы өздеріне бағалату

Қорытынды

 

 

 

 

5-минут

№3,№5 есеп

 

 МЕ  биологиялық маңызына тоқталады

 

МЕ қолдануына тоқталу

 

 

Топ өзара бағалау жүргізу

Бағалау парағын толтыру

Есепті орындайды,тексеру

 МЕ  адам ағзасына келтіретін пайдасы мен зияны туралы ой бөлісу

 

§ 35,36   №6

 

 

Топ өзара бағалады

Топ басшысы балын қойды

Рефлексия

Сабақ өз мақсатына жетті, бірақ барлық оқушының қамтылмағаны айтылды.
Белсенділер пікір айтуға және есепті жылдам орындап қойып, жанындағы оқушыға  түсіндірді.
Кері байланыста оқушылардың көпшілігіне сабақ ұнаған, ал кейбірі есепті шығара алмайтынын жазыпты.

Бізге оңайлау тапсырмалар болса депті.

(ЖҮКТЕУ)
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *