Қарағанды облысы Осакаров ауданы
«Мирноеауылының № 20 орта мектебі»КММ
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі
Бейсекеева Алмагүл Таранқызы
Урок казахского языкаВ 5 классе | «Етістік. Мамандықтар» |
Тема урока: | «Глагол. Профессия» |
Общие цели: | Раскрыть роль глагола в речи. Обогащать словарный запас учащихся, повторить грамматические признаки глагола. ; развитие чувства взаимопомощи и товарищества, умение проверять и оценивать выполненную работу;пробудить у учащихся интерес к изучению казахского языка, расширить их кругозор о профессии
|
Результаты обучения: | Умение использовать полученные знания в нестандартной ситуации:высказывать собственное суждение, делать выводы; осуществлять информационный поиск, извлекать и преобразовывать необходимую информацию. |
Ключевые цели: | Совершенствовать умение анализировать текст.Развивать речевую и мыслительную деятельность |
Оборудование: | Интерактивная доска,карточки, ватман |
І.Организационныймомент
Мотивация |
-Сәлеметсіздер ме?-Кім кезекші?
-Бүгін нешесі? -Аптаның қай күні? -Қазір қай жыл мезгілі? -Көктемде ауа райы қандай? |
Ход урока | |
Индивидуальная работа | . Психологиялық жағдай туғызу.-Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Сондықтан сабаққа белсенді, жұмыла қатысуларыңды сұраймын.
ІІ. «Ой қозғау» сатысы. Сынып екі топқа бөлінген. Топ басшыларын сайлап қою. Бағалау парақтарын тарату. -Балалар өткен сабақтарда қандай тақырыптарды өттік? (Ұлттық ойындар. Етістік.) Ендеше мен қазір сендердің білімдеріңді тексерейін. Мынау – қоржын. Оқушылар қоржыннан асықтарды алып сұрақтарға жауап береді. 1. Қазақ халқының тұрмысы, салт-дәстүрі, ойындары немен байланысты? 2. Олар жануарлардың нелерін пайдаланды? 3. Ұлттық ойындардың қандай түрлері бар? 4. Етістік дегеніміз не? 5. Етістік сөйлемде қандай қызмет атқарады? 6. Етістіктің неше түрі бар? -Жарайсыңдар, балалар, міне біз алдыңғы тақырып бойынша білімдеріңді тексердік. Топ басшылары жауап берген оқушыларды бағалайды. |
Индивидуальная работа | Енді, жаңа тақырыпқа көшейік.ІІІ. Жаңа сабақ. «Мағынаны ажырату» сатысы.
Асты кім әзірлейді? Адамдарды кім емдейді? Шашты кім қияды? Балаларды кім оқытады? Үйлерді кім салады? Кітапты кім береді? Көлікті кім жүргізеді? Интерактивті тақтада мамандықтар иесін слайдтар арқылы көрсету. Оқушылар атайды. Тірек схеманы интерактивті тақтада көрсету. Осы сөздерді бір атаумен қалай атаймыз? Осы сөздердің ортақ атауы — МАМАНДЫҚ. Сабақтың тақырыбын айтып, мақсатты айқындау. Тағы қандай маман иелерін білеміз? |
Индивидуальная работа(повторение хором, запись в словарную тетрадь, составление словосочетаний и предложении) | 2. Сөздікпен жұмыс (тақтада суреттермен сүйемелдеп көрсету- көрнекілік әдісі)1. Егінші, диқан – полевод
2. Емдейді — лечит 3. Болғым келеді – хочу стать 4. Ерекшелігі – особенности 5. Таңдап алады – выбирает Сөздермен сөз тіркестерін немесе сөйлемдер құрастыру. |
Индивидуальная работа | 3. Дәптерлеріңе жаңа сөздерді қолданып, мына кестені жалғастырып жазыңдар:№ Бұл кім? Ол не істейді
1 Бұл мұғалім Ол балаларды оқытады 2 3 4 |
Сергіту сәті | «Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны.Дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді.
Қойшы балаларды оқытып жүр. Жүргізуші машина жүргізеді Аспазшы үй салып жүр. Дәрігер адамдарды емдейді. Тігінші әдемі киім тігеді. Суретші сахнада ән айтып тұр. -Жарайсыңдар, балалар. Енді мәтінмен жұмыс жасайық. |
Групповая работа .Составление кластера | 5. Мәтінмен жұмысМамандық
Әр түрлі мамандық бар. Олар: дәрігер, мұғалім, наубайшы, жүргізуші, егінші, шаштараз, кітапханашы, сатушы, аспаз және тағы басқалар. Мамандықтардың барлығы адамға керек. Әр мамандықтың өз ерекшелігі болады. Дәрігер адамдарды емдейді. Мұғалім балаларды оқытады. Наубайшы нан пісіреді. Жүргізуші машина жүргізеді. Егінші егін егеді. Шаштараз шаш қияды. Кітапханашы кітап береді. Аспаз тамақ даярлайды. Барлық мамандықтар жақсы, қызықты. Әр адам өзіне ұнаған мамандықты таңдап алады. Мәтінді мәнерлеп, тізбектеп оқу. Сұрақтарға жауап беру. |
Индивидуальная работа | VІ. Сабақ қорытындысы. «Ой толғаныс» сатысы.-Балалар, мен алдын-ала шығ. Тапсырма бергенмін. Соны тексерейік.
Әркімге өз ата-аналырының мамандықтары туралы әңгімелеп жазып келуді тапсырғанмын.
Оқушылар ата-аналарының мамандықтарымен таныстырады. |
Работа у доски. Индивидуальная работа.ІV. Размышление над обучением | 2. «Кім не істейді?» ойыныОйынның шарты: жұбын табу керек
Дәрігер Бала оқытады Өңдеуші Тіс емдейді. Шахтер Кітап өңдейді Құрылысшы Көмір қазады Сатушы Үй салады Мұғалім Тауар сатады Тақтамен жұмыс. |
ІV. Размышление над обучением | 1. Подведение итогов урока. Выставление оценок.2. Рефлексия |
V.Домашнее задание | Шағын шығарма «Менің болашақ мамандығым» |
Оценивание, формирующее и итоговое (суммативное) | Командиры оценивают свою работу и работ своего партнера по группе по выполненным целям урока (цели записаны на доске в начале урока)Оценивание учащихся по проведенной работе . |