Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқытудағы жаңа әдіс — тәсілдерді пайдалана отырып сын тұрғысынан ойлау дағдысын жетілдіру

Оқытудағы жаңа әдіс — тәсілдерді пайдалана отырып сын тұрғысынан ойлау дағдысын жетілдіру

ОҚО,Мақтарал ауданы, «Т.Аубакиров атындағы жалпы орта мектебінің» жоғары санатты тарих пәні мұғалімі Алибекова Тарбия Кантургановнаның мектептегі тәжірибе кезеңіндегі өткізген коучинг — сессия жоспары.

 

№1 коучинг — сессия жоспары

Күні –айы

17.04.2014 жыл

Сабақтың

тақырыбы :

» Оқытудағы жаңа әдіс — тәсілдерді пайдалана отырып сын тұрғысынан ойлау дағдысын жетілдіру»

Жалпы

мақсаты :

Өз әріптестеріме Қазақстандық мұғалімдердіңқарқынды өзгеріп жатқан әлем жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуын,жеті модуль мән-мәтінінде әдістемелік жұмыстың тиімділігін қолдана отырып,іс-тәжірибесін жетілдіру мақсатында оларды оқыту және тәлімгерлік ету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы жоғары  нәтижелерге қол жеткізу.

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін жұмыстар жүргізу арқылы ойлау арқылы ойлануға жетелеу.

Сілтеме

Мұғалімге арналған  нұсқаулық І деңгей 4 — 33 бет,ІІІ деңгей 48 — 53 бет,»Интербелсенді әдістемені ЖОО- да қолдану мәселелері» (А.Әлімов,40-56),бейнежазбалар.

Күтілетін  нәтижелері:

Коучинг соңында мұғалімдер:
1.Әрбір мұғалім жеке қажеттіліктерімен байланысты кедергілерді шешуде кеңес беру әдістемесі бойынша білім алады.

2.Топпен бірлесе отырып берілген тақырып бойынша пікір алмасады,ынтымақтастық атмосфера қалыптасады.

3.Сын тұрғысынан ойлауды оқу үрдісінде қолдануға қол жеткізеді.

Негізгі түйінді идеялар:

Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды сын тұрғысынан ойлау модулын оқушылар мен мұғалімдердің тәжірибесіне енгізу.

Мұғалім мен оқушының не үйренгені туралы сыни тұрғыдан ойлауына қол жеткізу.

Сабақта қолданылатын  материалдар

Бейне жазба,  үлестірмелі материалдар , флипчарт , стикер, интерактивті тақта,слайдтар.

Оқыту әдістері

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ  СТО

Оқыту үшін бағалау

1.Жеке жұмыс

2.Диалог

3.Жұптық жұмыс

4Топтық жұмыс

Дерек көздері

Бейнежазбалар ,слайдтар

Тапсырмалар

Рөлдік ойындар,сұрақтарға жауап беру , үлестірмелі материалдар орындау, постер қорғау.

     Сабақ   бойынша  коуч пен   мұғалімдердің іс- әрекеті

Коучтің     іс-әрекеті

Мұғалімнің  іс-әрекеті

1.Кіріспе.

(3 мин)

2.Мұғалімдерге психологиялық  ахуал туғызу

(7мин)

1.Топқа  бөлу үшін түрлі түсті открыткаларды пайдалану.Әрбір топ ұқсас бөліктерді ретке келтіру арқылы топтасады.

2. Сергіту сәті.Сыни ойлауға жетелейтін,есте сақтау қабілетін дамытатын «Сіз … оны өзіңіз таңдайсыз» тренингі.

1 .Түрлі түсті открыткалар арқылы топтарға бөлінеді.

2.Мұғалімдер арсында қарым-қатынас нығаяды.Жағымсыз көңіл — күйден арылады.Өздерін еркін сезінеді.

Оқыту үшін бағалау (5 мин)

Формативті «Бас бармақ» бағалау әдісін ұсынамын.

3.Топтар бірін-бірі бағалайды.

2. Ой қозғау. Қызығушылығын ояту.

(5  мин)

1.»Назарбаев Зияткерлік мектебінің Педагогикалық шеберлік орталығы Кембридж университеті білім беру факультетімен және Халықаралық емтихан кеңесімен бірлесе отырып әзірлеген бағдарламасы» туралы тұсаукесер таныстырылымы.

Бізге өзгеру керек пе?Нені өзгертер едіңіз?Мұғалім неліктен өзгеруі керек?

2.Коучингке қатысушыларға бейнежазбалар көрсету.

1.»Әлем өзгереді,бізде өзгереміз»

2.»Заман талабына сай сабақ қандай болу керек?»

Не байқадыңыздар?

1.Сұрақтарға сыни тұрғыдан ойлана жауап береді.

Әр топтан бір-бір спикер шығып өз ойларымен бөліседі.

3.Мағынаны тану.

(20  мин)

Топтық тапсырма.»ХХІ ғасыр мұғалімі қандай болу керек?» тақырыбындағы тапсырманы флипчарт қағаздарына жазу тапсырылды.Топтық жұмысты қорғау және бір — біріне сұрақтар қою тапсыырылды.

Әр топ «ХХІ ғасыр мұғалімі қандай болу керек?» тақырыбына өз ойларынан постер дайындайды.Дайындаған постерлерін қорғайды.Бір — бірін тыңдайды,қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.

4.Оқыту үшін бағалау (5 мин)

«Екі жұлдыз,бір тілек» формативті бағалау

Басқа топтардың жұмысына стикерлерге «Екі жұлдыз,бір тілек» жазып бағалайды.

5 мин.

Сергіту сәті.»Қызыл өрік»

Мұғалімдер көңіл күйлерін көтеру үшін топпен би билейді.

Қорытындылау.

15 мин.

«Как сохранить креативность» бейнежазбасын ұсына отырып,сын тұрғысынан ойлау балабақша жасында 98 пайыз,мектепте 70 пайыз,ЖОО -дағы студенттерде 2 пайыз болу себептеріне пікірталас ұйымдастыру.

Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлана отырып пікірлерін білдіреді.

Оқыту үшін бағалау (5 мин)

«Смайликтер» әдісі арқылы бағалауды ұсынамын.

Мұғалімдер өз топтарының көңіл-күйін білдіреді.

5.     Рефлексия

(10 мин)

Сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағына  жазуды тапсырдым.

Рефлексия парағына коучингте не ұнағаны,не туралы үйренгеніннені білгісі келетіні туралы ұсыныстарын білдіреді.

  C:\Users\user\Desktop\Сурет Алибекова Т\20140417_165358.jpg

C:\Users\user\Desktop\Сурет Алибекова Т\20140417_165643.jpg  C:\Users\user\Desktop\Сурет Алибекова Т\20140417_165952.jpg

C:\Users\user\Desktop\Сурет Алибекова Т\20140417_171118.jpgC:\Users\user\Desktop\Сурет Алибекова Т\20140417_171612.jpgC:\Users\user\Desktop\Сурет Алибекова Т\20140417_160921.jpg

  [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *