Басы » Cыныптан тыс » Не? Қайда? Қашан?

Не? Қайда? Қашан?

Сыныптан тыс шара «Не? Қайда? Қашан?»
Имангазиева Жулдыз Калиоллақызы
№3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
Пәні: Информатика                                                                     Сыныбы: 6
Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері.
Мақсаты: Оқушыларды есептеу механизмдері мен құрылғыларының шығу таихымен таныстыру. Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі

Механикалық санауыш құрылғыларын.
Есептеуші автоматтарын
Электрондық – есептеуіш машиналарын
«Марк — 1» машинасы релелі және механикалық элементтерде жасалғандығын.
Қазіргі заманғы дербес компьютер ІV Буынға жататындығын үйренеді.
Түйінді идеялар
Қол – б.Э. дейінгі елуінші мыңжылдықтан бастап
Электромеханикалық – ХІХ ғасырдың 90-шы жылдарынан  бастап
Электрондық – ХХ ғасырдың 40 шы жылдарынан бастап

  1. Электрондық құралдардың даму кезеңдерін, буындарын үйрену

Сабақтың мазмұны

Уақыты

Стратегиялары

Ресурстар

Мұғалімнің іс — әрекеті

Оқушының іс — әрекеті

2 мин

топтастыру

Есепшот

компьютер

7 сынып оқулығы

Ұйымдастыру бөлімі.

Топпен амандасу

Әртүрлі қимылмен көрсетеді.

Балаларды топқа бөлемін.

Әр түрлі бейне арқылы 2 топқа бөлінеді. Оқушылар тәлімгер, репортер, хатшы және басшы ролдерін бөліп алуларын айтып, қызметтерін түсіндіремін. Бағалау парақтарын таратып, оны қалай қолдану керектігін түсіндіремін.

Сабаққа назарын аударады.

Жаттығуды шеңбер құрып жасады.

Өзіне ұнаған бейнені алып әр бала өз тобына барды

Топ өздері репортер, хатшы және басшы рөлдерін бөліп алады.

3мин

Кубизм әдісі

Флипчарттан кубик сұрақтарын көрсету

7 сынып оқулығы

І. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІ. Қызығушылықты ояту

Шолу сұрақтарын қоямын.

Сұрақтарға жеке жауап беру.

25 мин

Сайыс түрінде

2 топ

Топпен жұмыс

Кластер

Интерактивті тақта.

Слайдтағы суреттер

7 сынып оқулығы

Газет шығару ватман, маркерлер,желім,

қайшы, стикерлер

ІІІ. Мағынаны тану

Не?

Суреттің жарты бөлігі жасырылады.

1 топқа

1.Логарифм сызғышы суреті көрсетіледі. Заттың атын айту керек

2.Қытайлық суан-пан есепшот суреті көрсетіледі.

2 топқа

1.Арифмометр машинасының суреті.

2. Ениак машинасының суреті

Қайда?

Қайда деген сұраққа жауап табады.

Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері.

1 топқа  1, 2, 5 буындағы көрсету керек.

2 топқа  3, 4, 5 буындағы көрсету керек.

Топпен бірлесіп ойланып тез, нақты жауап береді.

Топ репортері қабырға газетін таныстырады.

2 мин

Сергіту сәті

тренинг

Жылдам және жайлы орындалатын музыка

Әр топтан екі оқушы ортаға шығады.

1 оқушы отырады. 2 ші 1 –ші оқушының жылдам орындалатын әнге билеген биін бақылап отырады.

1 ші оқушы жай орындалатын әнге 2-ші оқушының биін қимылын  билеу керек.

Оқушылардың көңіл күйі көтеріледі.

7 мин

Жыландар іздейді тренинг

Жасырылған 10 сұрақ

ІV. Ой толғаныс

Бөлмеде 10 сұрақ жасырылған шапшаң табу керек.

2 топқа бөлмеде жасырылған  сұрақтарды қай топ көбірек табуып шешуін дұрыс айту.

Қашан деген сұраққа жауап табу яғни жылын, ғасырды айту керек.

Оқушылар жылан секілді бір – біріне белдерін ұстап бірігіп іздеу керек.

Бұл тренинг оқушыларды бірлікке, татулыққа, достыққа шақырады.

6 мин

Бағалау, марапаттау,

рефлексия

Тақтада жазылған бағалау парақтарындағы смайликтер

V. Қортындылау.

Бағалау парақтарын смайликтер толтыру.Қай топта смайлик көп сол топ жеңске жетеді.

І орын алған топ оқушылары барлығы «5» деген баға алады.

ІІ орын алған топ «4» деген баға алады.

Реефлексия «5 қадам»

1.көңіл күйін білдіру,

2. сабақ туралы ой айту,

3.сабаққа қатысқаннан кейін білгенін,

4.бір – біріне тілек айту, 5.мұғалімге алғыс айту.

Оқушылар өздері смайликтерін санайды.

Оқушылар өз ойларын еркін жеткізеді.

Сілтеме:   информатика 7 сынып оқулығы, интернет сайттары, информатика журналдары,  7 сынып электронды оқулық т.б.

Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы.

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *