Басы » Информатика » Программалық жабдықтаманың қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі

Программалық жабдықтаманың қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі

Тілеужанова Ботагоз Толкынханқызы

ШҚО, Риддер қаласы,

“Шаңырақ” көпсалалы-мектеп-гимназия”

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

информатика пәні мұғалімі

Сабақ  

3- сабақ

Сабақ өтілетін уақыт:

Орны: №20  кабинеті.

Барлық оқушы саны: 22

Қатысқаны: 17

 
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу  жоспары, оқулық  
Сабақ тақырыбы Программалық жабдықтаманың қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі  
Жалпы мақсаттар Бағдарлама идеяларын орындату мақсатында оқушыларға программамен қамтамасыз ету туралы түсініктерін қалыптастыру. Программалық жабдықтаманың түрлері мен қызметін көрсете отырып, операциялық жүйенің қызметі, оның құрылымы, жүктелу тәсілі ұғым қалыптастыру.  
Түйінді идеялар Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отрырып, шешім қабылдау.  
Оқыту нәтижелері  Программамен қамтамасыз ету ұғымын, оның түрлерге бөлінетінін, қызметін, құрамын, «операциялық жүйе», «драйвер» және «утилита» түсініктерін түсінеді. Қолданбалы программалар қызметін және программалау жүйелерін біледі.  
Көрнекіліктер Суреттер, слайд-таныстырылым, постер  
Дереккөздер Оқулық, әдістемелік құрал, ғаламтор, А. Әлімов «Интрабелсанде әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы  
Сабақ барысы

Уақыты

Модуль

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

 
Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

үй тапсырмасын тексеру;

— ұйымдастыру өткен

тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады

10 мин  

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;  Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту

 

Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ой шақыру» стратегиясы,

«Миға шабуыл»

1. Психологиялық ахуал:«Досымның қасиеті» тренингінде оқушылар бір-бірлеріне  жылы лебіздерін  білдіріп, әр оқушының  жақсы  қасиеттерін  айту  арқылы  сыныпта  оқушылар арасында еркіндік атмосферасын  орнату.

2. Топқа бөлуін ұйымдастыру.  Қобдишадағы түрлі түсті магниттерді таңдау арқылы  таңдау арқылы топтарға бөлу. Топ спикерін сайлауын ұйымдастыру.

3. «Монитор», «Пернетақта», «Жүйелік блог» компьютер құрылғылары бойынша топтар өз топ атауларына анықтама береді.

4. Өткен сабақты еске түсіру мақсатында, үй тапсырмасының негізіндегі жұмыс «Сәйкестігін тап» кестесі арқылы үй тапсырмасы сұралады.

1. Бір-біріне допты беру арқылы досының басқы әрпінен басталатын бойындағы қасиетін айту.

2. Оқушылар қобдишадағы төрт түрлі фигураларды алу арқылы топқа бөлінеді. Топпен ақылдасып, топ спикерін сайлайды.

3. Оқушылар мұғаліммен бірлесе отырып, ойланып, мақсатты анықтайды.

4. Әр топтың оқушылары интрабелсенді тақтада берілген тапсырмаларды жұппен, топпен талқылап, сәйкестендіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау

 

формативті бағалау жасау.

2-кезең: Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастыра

ды;

 

25 мин. Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету,

диалогтік оқыту;

Дилогтік оқыту, Жас ерекшеліктеріне сай оқыту,

Дарынды және талантты балаларды оқыту

«ДЖИГСО» әдісі

 

 

 

 «Кубизм» стратегиясы бойынша әр топқа тапсырма беру.

«Блоб» ағашы арқылы бағалау

 

1. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында  » ДЖИГСО» әдісін пайдаланады. Оқуға ұсынылған материалдың тақырыбы талқыланған соң, осы мәтінді түсіну керектігі ескертіледі.

2. Топтық жұмысМодель жасау. «Программалық жабдықтама» және «Қолданбалы программалық жабдықтама» постерін жасатып, қорғатады, дәлелдетеді.

3. Деңгейлік тапсырмаларды орындату. Дарынды және талантты оқушыларды анықтау. Барлық араластыруға тырысу. Белсенділігі төмен оқушыларды сөйлетемін.

 

1. Ресурстармен танысады, талқылайды. Топ мүшелері ұсынылған материалды меңгеріп, өз тақырыпшалары бойынша топ мүшелеріне түсіндіреді.

2. Модель жасап, қорғап, дәлелдейді.

3. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

 

Өзін-өзі бағалау  
3-кезең: Ой- толғаныс:

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді

10 мин Ойлан, жұптас, пікірлес Қорытынды:

Интраделсенді тақтада көрсетілген тест тапсырмаларын орындату

1. Тест тапсырмаларын орындайды.

2. Топ спикерінің бағалауы

Өзін-өзі бағалау,

Формативті бағалау.

 
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (Үй тапсырмасы) § 7 оқу Сызба сызу тапсырылады. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. Жиынтық бағалау  
Рефлексия   Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар толық қатысты. Кері байланыс Формативті бағалау,

Смайликтер арқылы бағалайды.

 
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *