Басы » Информатика » Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау. Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізг іәдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар

Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау. Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізг іәдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар

Тілеужанова Ботагоз Толкынханқызы
ШҚО, Риддер қаласы,

«Шаңырақ» көпсалалы-мектеп-гимназия»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

информатика пәні мұғалімі

Сабақ  Сабақ өтілетін уақыт:

Орны: №20  кабинеті.

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу  жоспары, оқулық
Сабақ тақырыбы Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау. Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізг іәдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар.
Жалпы мақсаттар
  1. Мәтіндік процессоры жайлы мағлұмат беру.
  2. Мәтін теруді ережеге сәйкес үйрету, мәтін бөліктерін көшіруді, ауыстыруды үйрету.
  3. Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрету.
Түйінді идеялар Оқушылар шығармашылық жұмыстар жүргізу арқылы қабілеттілігі, зерделігі дамиды. Оқушылардың тақырыпты терең меңгеру деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері 1.Компьютерде мәтіндерді өңдеудің артықшылықтары мен кемшіліктерін, мәтіндік құжатты әр формада сақтауды үйренеді.

2. Ережеге сәйкес мәтін теруді, пернетақта мен тышқанды пайдаланып мәтінді жылжытуды, алмасу буферін пайдаланып экранда мәтінді көшіруді, мәтінді жоюды, мәтін енгізудің тәртібін өзгертуді біледі.

3. Мәтін енгізу алдында, ерекшеленген бөлігі үшін, бүкіл мәтін үшін әріпті, өлшемін таңдауды; абзац, бірінші жолдың шегерімін түзетуді орындауды, сызғышты, табуляцияны қолдануды, мәтінді тізім түрінде ресімдеуді үйренеді.

Көрнекіліктер Суреттер, модель
Дереккөздер  Оқулық, әдістемелік құрал, ғаламтор, А. Әлімов «Интрабелсанде әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» оқу құралы
Сабақ барысы

Уақыты

Модуль

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

үй тапсырмасын тексеру;

— ұйымдастыру өткен

тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады

10 мин  

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;  Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту

 

Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ой шақыру» стратегиясы,

«Миға шабуыл»

1.Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал:

Оқушылардың жылдам есептеу

дағдыларын дамыта түсу

мақсатында логикалық

ойын өткізіледі.

1.Екі сиырдың мүйізі қанша?

2.Бір мысықтың аяғы қанша?

3.Бес қойдың басы нешеу?

4.Үш адамның қолы нешеу?

2. Топқа бөлуін ұйымдастыру.Оқушылар кәтелдегі тұрлі түсті қағаздардағы суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.

3. Үй тапсырмасы бойынша сұрақ-жауап алынады

1. Оқушылар логикалық сұрақтарға жауап береді.

2. Оқушылар кәтелдегісуреттерді таңдау арқылы топтарына бөлінеді. Топпен ақылдаса келе топ спикерін таңдайды.

3. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына жауап береді.

4. Үй тапсырмасы бойынша топпен талқылап, пікірлерімен бөліседі. Өткен білімдерін пайдаланады, қорытындылайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий бойынша бағалау

2-кезең: Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастыра

ды;

 

25 мин. Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету, АКТ,

диалогтік оқыту;

Дилогтік оқыту

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан оқытуға үйрету

 

Дарынды және талантты балаларды оқыту

«Ой шақыру» стратегиясы

 

«ДЖИГСО»  әдісі

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал, «Кубизм» әдіс-тәсілі

Жеке жұмыс

1. Мәтіндермен жұмыс істеуге арналған қандай программаларды білесіңдер?

2.Жаңа құжатты қалай құру керек?

3. Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында  » ДЖИГСО» әдісін пайдаланады. Яғни 2 шағын топқа

  1. Мәтіндік процессоры жайлы мағлұмат
  2. Мәтін теру ережесі тақырыпшалары беріледі.

Оқуға ұсынылған материалдың тақырыбы талқыланған соң, осы мәтінді түсіну керектігі ескертіледі.

3.  «Айна» жаттығуын ұйымдастыру.

4. Топтық жұмыс.

І топ «Мәтіндік процессор»

ІІ топ «Мәтін теру ережесі» моделін жасату, қорғату.

5. Оқушыларға компьютермен жеке жұмыс жасауға тапсырма беру.

1. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына жауап береді.

2. Ресурстармен танысады, талқылайды. Топ мүшелері ұсынылған материалды меңгеріп, өз тақырыпшалары бойынша топ мүшелеріне түсіндіреді.

3. «Айна» жаттығуын оқушылар жұптасып орындайды.

4. Топқа берілген тапсырма бойынша модель жасайды, қорғайды, дәлелдейді.

5. Компьютермен жеке жұмыс жасайды.

 

Критерий бойынша бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді

10 мин «Мнемоника» Қорытынды:

Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін тексереді.

 

1. Сабаққа белсенділік танытпаған оқушылар есте сақталған мәліметтерді айтады.

2. Топ спикерінің бағалауы

Критерий бойынша бағалау,

Формативті бағалау.

 Келесі оқуға арналған тапсырмалар (Үй тапсырмасы) Деңгейлік тапсырмаларды орындау тапсырылады. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. Жиынтық бағалау
Рефлексия   Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар толық қатысты. Не үйрендік?  Неден жирендік? Формативті бағалау,

Рефлекция жасай ды.

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *