Басы » Кембридж бағдарламасы » «Темір мен ақын Хафиздің» бейнесі

«Темір мен ақын Хафиздің» бейнесі

Қарағанды облысы
Қарағанды қаласы
№34 жалпы білім беретін орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: « Темір мен ақын Хафиздің» бейнесі

Мақсаты:Баллададағы кейіпкерлерге жан-жақтыталдап, мінездеме беру арқылы оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру.

Міндеттері:

1.Кейіпкерлерге жан-жақты, сыни тұрғыдан мінездеме беру.2. Сөздік қорлары мен түйінді пікірлерін жеткізе білу қабілеттерін дамыта түсу.3. Патриоттық сезімдерін оята отырып, сөз өнерін бағалауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:1.Кейіпкерлергежан-жақты  мінездеме бере алады. 2.Сөздік қорлары мол, өзіндік пікірлерін ашық  жеткізе алады. 3. Сөз өнерін бағалай алады.

Қолданылатын модульдер: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3.Оқыту үшін  бағалау ж/е оқуды бағалау; 4.АКТ-ны қолдану; 5.Талантты ж/е дарынды балаларды оқыту; 6.Жас ерекшелік-не сәйкес оқыту; 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Стратегиялар: «Жүректен жүрекке», «Топтастыру»,«От шашу»,«Мен саған, сен маған», «Өзін-өзі бағалау», «Топтық бағалау», « Ой қозғау»,«Автобус аялдамасы», «Сергіту сәті», «Еркін жазу стратегиясы»,«3 минуттық кідіріс», «Шаршы», «Тілек ағашы».

Сабақтың кезеңдері, уақыты Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
І кіріспе

 

3 минут

Психологиялық ахуал. Өзара ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

«Жүректен жүрекке» стратегиясы

Оқушылармен амандасу.

 

 

 

Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыруға бағыттау.

Ортада шаттық шеңберін құрады. Жүрек формасын қолдарына алып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді  

«От шашу»

 

 

Стикер

ІІ тұсаукесер

2мин

 

Топқа бөлу. «Топтастыру» стратегиясы бойынша топтастыру

 

 

Топқа бөлінуге арналған парақшаларды ұсынады

 

«Топтастыр». «Өлеңнің құрылысы», «Көркемдегіш құралдар», «Ақындар», «Шығармалар» топтары бойынша парақшадағы сөздерді тақырыпқа сай тауып, топтасады. Мысалы, «Көркемдегіш құралдар»- теңеу, эпитет; «Өлеңнің құрылысы»- буын, бунақ, тармақ…

 

Ауызша кері байланыс.

 7 мин  

Үй жұмысын тексеру, бекіту. «Мен саған, сен маған» топтар сұрақтар дайындайды

Жоғары дәрежелі сұрақтар қоюды ескертеді .

Топтағы оқушылар келесі топқа сұрақтар сұрақтар дайындайды.

 

От шашу

 
ІІІ Негізгі бөлім

 

7 мин

Жаңа сабақ.«Сандық бейне»

Видеокөрсетілім тамашалау.

 

 

 

«Миға шабуыл» Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу

 

Видеокөрсетілім бойынша сұрақтар  қою:

Видео не жайында?Шығарманың тақырыбы мен идеясы не жайында?

Баллададағы негізгі кейіпкерлері кім?

Ақсақ Темір қандай әмірші?

Ақсақ Темір ақын Хафизге  қандай баға береді?

 

Оқушылар баллада мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. Мадақтау.Жарайсыңдар!

 

 
10 мин «Автобус аялдамасы» стратегиясы бойынша тапсырма орындау Әр топқа тапсырмалар жазылған парақшалар таратады. Тапсырманың орындау ретімен таныстырады. 1-тапсырма: Тарихтағы Ақсақ Темір қандай адам?

2-тапсырма: шығармадағы Ақсақ Темірдің бейнесі

3-тапсырма: ақын Хафиз қандай кейіпкер?

4-тапсырма: Екі кейіпкерге ортақ қасиеттер

«Бағдаршам»  
1 Сергіту сәті. Мультфильмдегі кейіпкерлермен бірге қимыл-қозғалыстарды орындау Интербелсендітақтаны қосып, клиптегі қимыл-қозғалыстарды оқушылармен бірге қайталау Бойларын жазуда сергіту сәтін орындайды. Кері байланыс интербелсендітақта
4 мин «Еркін жазу стратегиясы». Баллада жайлы ойтолғау жазу Кейіпкерлер туралы ойларын қағазға түсіру Ойларын еркін жазып, пікірлерін білдіреді.    
ІV.Қорытынды

6 мин

Бекіту. «Шаршы» стратегиясы

Не білдім? Не білгім келеді? Мен үшін жаңалық? Білмеймін

Кубикті ұсынып, баллада жайлы білгендері, білмегендері туралы пікір алмасады .Кубиктегі түскен сұрақ төңірегінде жауаптарын ортаға салады. 3 минуттық кідіріс Кубик
2 мин Рефлексия.Не білдім? Не білгім келеді? Не ұнамады? Тақтаға бәйтерек ағашын ілу Стикерлерін тілек ағашына жапсыру   Ағаш макеті, стикер
2 мин Бағалау Формативті бағалауды жинақтап баға қою Күнделіктерін жинап беру    
2 мин Үйге тапсырма.

Ақсақ Темір жайлы тарихтан ақпараттар жинақтап келу

Үй тапсырмасы туралы бағыт береді. Күнделіктеріне түртіп алу Ауызша кері байланыс  

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *