Қарағанды облысы
Қарағанды қаласы
№34 жалпы білім беретін орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: « Темір мен ақын Хафиздің» бейнесі
Мақсаты:Баллададағы кейіпкерлерге жан-жақтыталдап, мінездеме беру арқылы оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру.
Міндеттері:
1.Кейіпкерлерге жан-жақты, сыни тұрғыдан мінездеме беру.2. Сөздік қорлары мен түйінді пікірлерін жеткізе білу қабілеттерін дамыта түсу.3. Патриоттық сезімдерін оята отырып, сөз өнерін бағалауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:1.Кейіпкерлергежан-жақты мінездеме бере алады. 2.Сөздік қорлары мол, өзіндік пікірлерін ашық жеткізе алады. 3. Сөз өнерін бағалай алады.
Қолданылатын модульдер: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3.Оқыту үшін бағалау ж/е оқуды бағалау; 4.АКТ-ны қолдану; 5.Талантты ж/е дарынды балаларды оқыту; 6.Жас ерекшелік-не сәйкес оқыту; 7.Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Стратегиялар: «Жүректен жүрекке», «Топтастыру»,«От шашу»,«Мен саған, сен маған», «Өзін-өзі бағалау», «Топтық бағалау», « Ой қозғау»,«Автобус аялдамасы», «Сергіту сәті», «Еркін жазу стратегиясы»,«3 минуттық кідіріс», «Шаршы», «Тілек ағашы».
Сабақтың кезеңдері, уақыты | Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
І кіріспе
3 минут |
Психологиялық ахуал. Өзара ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Жүректен жүрекке» стратегиясы |
Оқушылармен амандасу.
Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыруға бағыттау. |
Ортада шаттық шеңберін құрады. Жүрек формасын қолдарына алып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді |
«От шашу» |
Стикер |
ІІ тұсаукесер
2мин |
Топқа бөлу. «Топтастыру» стратегиясы бойынша топтастыру
|
Топқа бөлінуге арналған парақшаларды ұсынады |
«Топтастыр». «Өлеңнің құрылысы», «Көркемдегіш құралдар», «Ақындар», «Шығармалар» топтары бойынша парақшадағы сөздерді тақырыпқа сай тауып, топтасады. Мысалы, «Көркемдегіш құралдар»- теңеу, эпитет; «Өлеңнің құрылысы»- буын, бунақ, тармақ… |
Ауызша кері байланыс. |
|
7 мин |
Үй жұмысын тексеру, бекіту. «Мен саған, сен маған» топтар сұрақтар дайындайды |
Жоғары дәрежелі сұрақтар қоюды ескертеді | .
Топтағы оқушылар келесі топқа сұрақтар сұрақтар дайындайды. |
От шашу |
|
ІІІ Негізгі бөлім
7 мин |
Жаңа сабақ.«Сандық бейне»
Видеокөрсетілім тамашалау.
«Миға шабуыл» Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу
|
Видеокөрсетілім бойынша сұрақтар қою:
Видео не жайында?Шығарманың тақырыбы мен идеясы не жайында? Баллададағы негізгі кейіпкерлері кім? Ақсақ Темір қандай әмірші? Ақсақ Темір ақын Хафизге қандай баға береді?
|
Оқушылар баллада мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. | Мадақтау.Жарайсыңдар!
|
|
10 мин | «Автобус аялдамасы» стратегиясы бойынша тапсырма орындау | Әр топқа тапсырмалар жазылған парақшалар таратады. Тапсырманың орындау ретімен таныстырады. | 1-тапсырма: Тарихтағы Ақсақ Темір қандай адам?
2-тапсырма: шығармадағы Ақсақ Темірдің бейнесі 3-тапсырма: ақын Хафиз қандай кейіпкер? 4-тапсырма: Екі кейіпкерге ортақ қасиеттер |
«Бағдаршам» | |
1 | Сергіту сәті. Мультфильмдегі кейіпкерлермен бірге қимыл-қозғалыстарды орындау | Интербелсендітақтаны қосып, клиптегі қимыл-қозғалыстарды оқушылармен бірге қайталау | Бойларын жазуда сергіту сәтін орындайды. | Кері байланыс | интербелсендітақта |
4 мин | «Еркін жазу стратегиясы». Баллада жайлы ойтолғау жазу | Кейіпкерлер туралы ойларын қағазға түсіру | Ойларын еркін жазып, пікірлерін білдіреді. | ||
ІV.Қорытынды
6 мин |
Бекіту. «Шаршы» стратегиясы
Не білдім? Не білгім келеді? Мен үшін жаңалық? Білмеймін |
Кубикті ұсынып, баллада жайлы білгендері, білмегендері туралы пікір алмасады | .Кубиктегі түскен сұрақ төңірегінде жауаптарын ортаға салады. | 3 минуттық кідіріс | Кубик |
2 мин | Рефлексия.Не білдім? Не білгім келеді? Не ұнамады? | Тақтаға бәйтерек ағашын ілу | Стикерлерін тілек ағашына жапсыру | Ағаш макеті, стикер | |
2 мин | Бағалау | Формативті бағалауды жинақтап баға қою | Күнделіктерін жинап беру | ||
2 мин | Үйге тапсырма.
Ақсақ Темір жайлы тарихтан ақпараттар жинақтап келу |
Үй тапсырмасы туралы бағыт береді. | Күнделіктеріне түртіп алу | Ауызша кері байланыс |