Жекпе-жек

Қоянды орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Мусатаева Ботакөз Канатовна
Сабақтың тақырыбы: Жекпе-жек
Сабақтың мақсаты: 1.Мәтін мазмұнын, негізгі идеясын меңгерту, өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру.
2.Оқушылардың сөйлеу тілін, ой-өрістерін дамыту.
3.Қайырымды, мейірімді,достыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: «Болжау»,«Еркін жазу» стратегиясы.
Көрнекілігі:дид. материалдар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру: псих.дайындық.
Мен сабақта мектептемін.
Менің зейінім тұрақты.
Мен сабақты жақсы ойлап отырмын.
Өткенді қайталау:
Қызығушылығын ояту:Балалар, бүгін біз ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Ертеде орман аралап келе жатқан тышқан бір үйшікке келеді. Ол үйшікті аралап қарайды. Иесін күтеді. Ол үйшіктің иесі келмегесін, сол үйшікте тұра береді. Бір күні үйшікке бақа келеді.
Бақа:

  • Мұндакім бар?

Тышқан:
Мұнда мен бармын.
Бақа:
Тышқан, сенімендосболайын. Біргетұруғарұқсатетші,-депөтінеді.
Тышқан :
Жарайды, бірақмағантапсырманы орындап бер- дид.
Бақа:
Балалар, мағанкөмектесесіңдерме?
Тірек сөздер беру.
Жекпе-жек.Кәрім.    Тентек.        Батыл.
— Балалар, мына сөздерге қарап, бүгінгі сабақ не туралы болады деп ойлайсыңдар, болжап көрейік?
Қалай ойлайсыңдар мәтін не жайында болуы мүмкін?
Оқушылардың ойларын тыңдау.Топпен жұмыс.
Осы кезде бұлғаңдап түлкі келеді.
Түлкі:
-Кім бар екен мұнда?
Тышқан:
-Біз, бақа,екеуміз тұрамыз.
Түлкі:
-Маған да бірге тұруға рұқсат беріңдерші.
Тышқан:
Достар, түлкіменбіргетұрамыз ба?
Балалар ,мағанкөмекберіңдерші.
Мағынаны тану:Түлкінің тапсырмасы: Мәтіннің І бөлігін оқыту.Бала қандай екен,ол қайдан келді? Қайда келді?
Ойларын тыңдау.
Енді қалай ойлайсыңдар не болуы мүмкін?Топта талқылау. Ойларын тыңдау.
ІІ бөлімін оқыту. Балалар Кәрімнен неге қорықты? Кішкентай бала қандай екен?Топпен жұмыс.
Әңгіме енді қалай болуы мүмкін? Топта талқылау.
ІІІ бөлімін оқыту.Кішкентай баланың ойы қандай болды? Тентек неге жеңілді.
Оқиға немен аяқталады деп ойлайсыңдар? Топта талқылау.
ІV бөлімді оқыту.
Мәтін неліктен жекпе- жек деп аталды деп ойлайсыңдар?
Достықты қандай адам қадірлейді?
Секеңдеп қоян келеді. Қоян:
Кім бар мұнда?
Тышқан:
Біз бармыз мұнда – деп бақа екеуі шығады.
Қоян:
Сендермен бірге тұруға бола ма?
Тышқан :
Онда, сен мына тапсырманы орындауға көмектес дейді.
Қоян:
Ой, мен бұлтапсырманыорындайалармаекенмін? Балалар, сендермағанкөмектесесіңдерме?
Сергітусәті
Ұзынқұлақсұрқоян
Естіпқалыпсыбдырды
Ойлы, қырлыжерлермен
Ытқып-ытқыпжүгірді
Қарапедіартына
Қиығын сап көзінің
Кележатқантомпаңдап
Көжегіекенөзінің
Тыщқан:
Иә, келісемін. Қоянбізбенбіргетұрсын.
Балалар, сендеркөмеккөрсетіңдерші?
1 топ.Алғашқы екі сөйлемде неше сөз бар?
2 топ.Бала сөзін буынға бөл. Сол сөзден сөйлем құра.
3 топ.Кәрім,кішкентайсөзін буынға бөл.
4 топ.Дос сөзі буынға бөліне ме?
Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазғызу.
Жортып қасқыр келеді.
Қасқыр:
-Кімдер тұрады мұнда?
Тышқан:
Мұнда, достартұрады.
Қасқыр:
Менің де сендермендостасқымкеледі.
Тышқан:
Қасқыр, сен мынатапсырманы орындауға көмектес.Сосынсеніменбіргетұруғакелісеміз.
Қасқырдың тапсырмасы: Тақтамен жұмыс:308-жаттығуды орындау.Сөйлемдердің тиісті тыныс белгісін қойып көшіріп жаз.
Әр сөйлемнен кейін қойылған тыныс белгіні ата. Оны неліктен қойғаныңды түсіндір.Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсету.
Аю келеді.
Ойтолғаныс:Еркінжазустратегиясы:
Мен Кәріммін.
Мен кішкентай баламын.
Мен кішкентай баланың досымын.
Мен ауылмын.
Әңгіме жазу. Әр топтан бір оқушы оқиды.
Бағалауды тыңдау.
Үйге тапсырма.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *