Сымайыл

Жанна Нұрақова

Сабақтың тақырыбы: Сымайыл

Сабақтың мақсаты: Әңгіме мазмұнын меңгерту. Сыни ойлау

                                арқылы өзара оқыта үйретуге баулу. Мазмұндағы

                               ойға өзіндік баға беруге дағдыландыру.

Оқытудың нәтижесі: Өз бетінше білім алып, тақырыпты     

                              меңгереді. Оқиғаға өзіндік баға беруге дағдаланады.

Түйінді идея: Диологтік  оқыту оқушының өз идеясын айтуға

                       дағдыландырады.

Тапсырмалар мен

жаттығулар: :  1-тапсарма. Сыныпты үшке санату арқылы 3   

                           топқа  бөлу.(2мин)  

                           2-тапсырма. Топ ережесін қайталату

                           3-тапсырма.  Топ рөлін анықтау.

                                                    Баяндамашы

                                                    Хатшы  

                                                    Төраға 

                                                    Тайм кипер

                                                    Бағалаушы     (Қонаққа бару әдісі)

Болжау әдісі арқылы сабақ тақырыбын болжайды.

 Алла тағала

Құран кәрім

«Зәмзәм» суы

Өздері топта ақылдасып жауабын табады.

Енді мәтіннің бірінші бөлімін барлық топ оқып шығады. (5мин)

  1. 1.   Оқиға кім және не туралы?
  2. 2.   Оқиға ары қарай қалай дамиды деп ойлайсыңдар?

 

Мәтіннің екінші бөлімін оқыту  (10 мин)

  1. 1.   Ажар мен Сымайылдың тағдыры ары қарай не болмақ, қалай ойлайсыңдар?
  2. 2.   Сендер автор болсаңдар оқиғаны қалай аяқтар едіңдер? Осы сұрақтар аумағында әр топ өз ойларын ортаға салады.

Мәтіннің үшінші бөлімін оқушыларға оқытып, алдындағы өздері айтқан ойларымен салыстыру.

 Ыстық орындық 

   Алланың шексіз мейірімі туралы ойлан.

Мұнда әр топ өз ойларын ортаға салып, бір жүйеге келтіріп, ыстық орындықта ойларын айтады.

Бағалау: Қонақта отырған бағалаушылар ортаға шығып, әр оқушының ерекшеліктерін айта отырып, әділ бағаларын айтып бағалайды.

Үйге тапсырма: «Алланың шексіз мейірімі» тақырыбында эссе жазу.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *