Қызылорда қаласы
№ 264 мектеп-лицейі
бастауыш сынып мұғалімі
Абилкасимова Жамила
Сабақтың тақырыбы: Етістік
Сабақ мақсаты: 1)Етістіктермен таныстыру, сұрақ қоя отырып қимыл иесін
анықтау,сөйлемдегі сөздердің байланысын табу.
2)Ойлау, талдау жасау,өзіндік жұмыс жасау,шығармашылық
қабілеттерін дамыту
3) Ұйымшылдыққа ,ұқыптылыққа ,жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақ түрі: дәстүрлі емес
Көрнекілігі: Интербелсенді тақта,слайдтар, тапсырмалар
Технология: Деңгейлеп-саралап оқыту, дамыта оқыту технологиялары
Барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
Балаларды сабаққа дайындау
2.Қызығушылығын ояту
-Балалар,бізге Данагөй қарт тапсырма беріп жіберіпті.
Артығын тап
А)Алма,өрік,көбелек,сатушы сатушы
Ә)Ертіс,Есіл,орман, Көкшетау орман
Б)Ара,гүлдер,сабақ,жеміс гүлдер
В)Доп,терезе,келді,есік келді
Аяғы жоқ жүреді
Сылқ – сылқ күледі.
(су)
Сөз үйретсең қайталайды,
Өздігінен айта алмайды.
(тотықұс)
Тілдерімен жүреді ,
Уақытты біледі.
(сағат)
3.Көркем жазу
4.Ойын: «Тез тауып , бөгелмей айт» Берілген зат есімдерге етістік тауып айту
5.Операциялық-орындаушылық кезең
1-жаттығу
Оқушылық деңгей:Көшіріп ,сөздерге сұрақ қою
Алгоритмдік деңгей: «Хат» сөзіне дыбыстық талдау
Эвристикалық деңгей: «Сулы» сөзіне мәндес сөз табу
Шығармашылық деңгей: Астананы сипатта
2-жаттығу
Оқушылық деңгей:Оқып ,етістіктерді теріп жазу
Алгоритмдік деңгей: «Күннің» сөзіне талдау
Эвристикалық деңгей: «Қысқа» сөзіне қарсы мәндес сөз табу
Шығармашылық деңгей: Көктемге бес жолды өлең
6.Сергіту сәті
5-жаттығу
Оқушылық деңгей:Керек етістіктерді тауып,көшіру
Алгоритмдік деңгей: Етістіктің өай сөздің қимылы екенін табу
Эвристикалық деңгей: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсету
Шығармашылық деңгей: Қарағанды сөзінен жаңа сөз жасау
7.Рефлекциялық –бағалау кезеңі
Топпен жұмыс
1-топ 2-топ 3-топ 4-топ 5-топ 6-топ
Ж Т С Қ А Б
Осы әріптерден басталатын етістіктер жазу
Балалардың ұпайларын санауы
Бағалау
20-27 ұпай- «3»
28-39 ұпай- «4»
40-50 ұпай- «5»
8.Үйге тапсырма: 3-жаттығу . Сурет бойынша әңгіме жазу
9.Қорытынды
[bws_related_posts]