Қызылорда облысы
Арал ауданы
№83 орта мектебі
биология пән мұғалімі
Абдикаликова Достыккуль Садировна
Сабақтың тақырыбы : Бүршіктің ішкі құрылысы
Сабақтың мақсаты :
Білімділік . Бүршіктің түзілуін оның ішкі құрылысын , түрлерінің айырмашылығын айқындау.
Тәрбиелік: өркеннің өсуінің маңыздылығын біле отырып табиғатты сүюге ,
аялауға тәрбиелеу.
Дамытушылық : Ізденістер жұмыстар жасау арқылы бүршік құрылысын айқындау.
Сабақтың типі : аралас
Сабақ түрі : зерттеу сабақ
Сабақ әдісі : сұрақ – жауап, ізденіс, баяндау, суретпен жұмыс, тест, өзіндік жұмыс.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте, таблица, электронды оқулық, т.б
Сабақ құрылымы.
Ұйымдастыру. ( балалар зейінін сабаққа аудару )
Пайғамбарымыз Мұхаммед білім аударудың 4 жолын нұсқаған:
Жазып үйрену
Көріп үйрену
Оқып үйрену
Сұрап үйрену
Ал біздің сабағымыз 4 бағытта жүргізілмек.
Ой – қозғау ( өткенге шолу )
Айқындау ( нені білемін ?)
Іздену, білу ( нені білгіміз келеді?)
Ой – қорыту ( нені білдік?)
ІІ. Өткен сабақты үй тапсырмасымен байланыстыру.
І. Бөлім Ой – қозғау.
« Тез сұраққа — жауап.»
Тірі ағзаларды зерттейтін ғылым, ( Биология )
Тірі ағзаларды нешеге бөлеміз? ( 5 )
Өсімдіктер әлемін зерттеген ғылым ( ботаника )
Тірі ағзалардың ең ұсақ бөлшегі ( Жасуша )
Жасуша бірігіп не құрайды? ( Ұлпа )
Ұлпаның неше түрі бар? ( 6 )
Ұлпа бірігіп не түзеді? ( мүшелер)
Өсімдіктердің мүшелерін ата ( )
Оларды қызметіне қарай нешеге бөлеміз ? ( 2 )
Вегетативті мүшесіне не жатады? ( ТСЖ )
Генеративті мүшеге не жатады? ( ГЖТ)
Тамыр типтерін ата . ( НЖҚ)
Ұрық тамыршасынан дамиды ( негізгі )
Негізгі тамырға байланысты , тамырды нешеге бөлеміз? (2 КШ)
Тамыр бөлімдерін ата. ( БӨСӨ)
Түр өзгерістерінің неше түрі бар? ( 5 )
Сәбіз, қызылша қай түрөзгеріске жатады? ( жем )
Өсімдік жақсы өсу үшін қандай топырақ болуы керек? ( Құнарлы )
Тыңайтқыштың қандай түрі бар? ( 20 )
Сабақ жақсы өсу үшін, қай тыңайтқыш керек? ( Калий)
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІ. Бөлім « Айқындау бөлімі »
( қосымша дәптерге орындаймыз.)
І — тапсырма. Анықтаңыз.
Суретте нені көрсетілген ?
Олардың айырмашылығы неде?
ІІ — тапсырма.
Сурет бойынша орнын тап.
Төбе
Бүршік
Буын аралық
Жанама бүршік
Буынар
Сабағы
Жапырақ қолтығы
Сәйкестілігін тап.
|
1. Тыныштық күйге ауысқан бүршік.
|
|
2. Өркеннің ең ұшында орналасқан |
|
3.Кез-келген мүшенің әр жермен дамыған байланысы |
|
4.жапырақ қолтығында орналасқан бүршік. |
Тест. ( ҰБТ)
- Жапырағы мен бүршігі бар жас сабақ.
а). Өскін б) Өркен в) Сабақ
- Өркеннің орталық тірегі бөлігі
а) Тамыр б) Жапырақ в) Сабақ
Жаңа сабақ.
ІІІ. Бөлім Іздену ( нені білгіміз келеді?)
- Бүршіктің ішкі құрылысы қандай?
- Бүршік қалай пайда болады?
- Өркен түріне қарай бүршікті нешеге бөлеміз?
- Өсу, көбею бүршіктерінің айырмашылығы қандай?
- Бүршіктің ішкі құрылысының суреті
- Жапырақ және гүл бүршігігнің суреті
- Схема ( айырмашылығын айқындау)
- Бүршіктің ашылу құрылысы ( көктемгі құбылыс )
Бекіту. Ой — қорыту.
Жұмыс дәптермен жұмыс жасау Дұрыс жауабын тақтадан көрсету.
Балалар тексеріп бағалайды ( бір – бірін тексереді)
Үйге тапсырма § 1 – 11 оқып қайталау
( келесі сабақта қорытынды тест болады)
Бағалау. Бағалау парағы әр баланың алдында болады.
Ой – қозғау
( сұрақ – жауап ) |
« Айқындау »
( қосымша дәптер) |
Ой — қорыту
( Жұмыс дәптер ) |
Белсенділік
( қызығушылық ) |
Қорытынды
(мұғалім бағасы) |
|
Сұрақ | Жауап |
|
|||
|
|