Әшім Айжан
Қостанай облысы Қамысты ауданы Қарабатыр орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсірепов. «Ананың анасы»
Сабақтың мақсаты: Ғабит Мүсірепов аналар тақырыбына арналған шығармаларын жан-жақты талдай отырып, әңгімедегі аналар мен қазіргі өмірдегі аналармен салыстыру.
а) Білімділік: Сөз зергері, ұлттық сөз өнері тарихындағы зор тұлға- Ғабит Мүсіреповтың шығармаларын оқушыларға өз беттерімен оқыта отырып, жазушының анаға деген сүйіспеншілігін оқушы сезімімен ұштастыру;
ә) Дамытушылық: Оқушылардың танымдылық, білімділік деңгейін көтеру, ой белсенділігіне дамыту,
шығармашылық ізденіске бағыттау, іздемпаздық ой өрісіне арттыру, сөздік қорын бағалау, оқытуда ақпараттық технологиясын пайдалана отырып, ауызша сөйлеу мәдениетін дамыту.
б) Тәрбиелік: Абзал аға өнегелі шығармаларында аса қайратты, қуатты әйел тұлғасын жасады, ана махаббаттының жеңімпаз рухын асқақтатып әсептеді. Осыдан үлгі ала отырып оқушыларды әйел-анаға деген мейірімділікке, ерлікке, халқының адал перзенті болуға, аналарды құрметтей білуге тәрбиелеу.
Блум такс. |
Сабақ кезеңі |
Әдіс-тәсілдері, ресурстар |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Деңгей бойынша сұрақ-тапсырмалар |
Оқушының іс-әрекеті |
Нәтиже |
Бағалау |
Білу |
1.Ұйымдастыру Мақсаты: оқушы көңіл-күйін бағыттау,сабаққа деген ынтасын ояту |
Топпен жұмыс Жазушы портреті Презентация |
смайликтер арқылы топқа бөлу,ой қозғау |
1.Жазушы туралы біз бұрын не білеміз? Қандай шығармасымен таныссыңдар? |
Топтарда жұмыс жасайды. Өздерінің білетіндерін ортаға ұсынады, өткен сабақ туралы айтады. Топтар бір-біріне жазушы туралы дайындап келген сұрақтарын қояды. |
Ұйымшылдыққа үйренеді,достық қарым-қатынас орнатады. Өткен сабақты өз беттерімен пысықтайды |
Топтар бір-біріне 1-2 ұпай қояды |
Түсіну |
2.Жаңа сабаққа кіріспе Мақсаты: Оқушының жаңа білімді меңгеруін,таным-ізденістерін,қабілет терін бақылау |
Сұрақ-жауап, әңгімелесу Флипчарт, маркерлер |
Әңгіменің жазылуы туралы айтамын. Әңгімеден не түсінгендіктерін түрткі сұрақтар қою арқылы тақырыпқа қызықтырып бағыттаймын |
Проблемалық сұрақтар — Әйтілес қандай әңгіме айтты? — Бала би Жалпақ балуанға не деді? — Бидің тілегі не, батырдың тілегі не? -Жылқының жатқан жерінен жарты көш шыққан кезде бір қара көрінді… Бұл кімге қатысты айтылған? |
Қойылған сұрақ төңірегінде білімдерін кеңейте отырып,жаңа мәліметтер жинау арқылы болжам жасайды.,түсіндіреді,жазады,айтады,ой бөліседі. Топтастыру стратегиясы бойынша шығарма кейіпкерлерін топтастырады . |
шығармамен өздері танысады |
3-4 ұпай |
Қолдану |
3.Жаңа сабақты меңгерту. Мақсаты:Ең негізг і мәселені меңгеру дәрежелерін байқау |
Топтық жұмыс,ізденіс жұмыстары Презентация, аудиоролик, 6 қалпақ |
Шығармадағы ең құнды мәселелерді анықтау ұсынылады. «6 қалпақ» стратегиясы бойынша оқушыларға сыни тұрғысынан ойлау модулін қолдану тапсырылады |
Аудио таспадан шығарманың үзіндісі беріледі.
|
Оқушылар тыңдайды, өз ойларын ортаға салады. |
Әртүрлі әдістерді қолдану арқылы шығарманы саралайды. Ананың қызы үшін неден болса да тайынбайтын махаббаты мен өр мінезі, құдіреті туралы, Жалпақ балуанның ерлік ісі туралы мағлұмат алады. |
5-6 ұпай |
Сергіту сәті Мақсаты:Оқушыларды демалдыру,көңілдендіру,қызығушылықтарын арттыру |
АКТ.Бейнеролик |
Оқушылар бірлесіп жасайды |
Өздерін еркін сезінеді, демалады |
||||
Талдау |
Мақсаты:Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынастарын нығайту |
Талдау , |
Түрткі сұрақтар ерекшелігін тануға бағыттайды |
— Шығармаға талдау жасайды. -Семантикалық карта толтырту (кейіпкер сөздерінен үзінді беріледі, кімнің сөзі екендігін оқушыларға тапқызу) |
Топ бойынша шығарманың құрылысына талдау жасайды . Экспозициясы. Соқыр қарт Әйтілестің әңгімесі. Басталуы. Жалпақ палуанның Ергенекті елін шабуға аттануы. Байланысы. Барымта және тезек арқалаған жас қызды олжалау. Шиеленісі. Жылқышының мерт болуы. Шарықтау шегі. Қыз анасының әрекеті. Ананың құдіреті. Шешімі (соңы) Жалпақ балуанның ана мен қызына бостандық беруі. |
Өз ойын жеткізе білуге үйренеді |
7-8 ұпай |
Жинақтау |
Жаңа сабақты бекіту. Мақсаты:Оқушылардың алған білімі бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеу |
Түрткі сұрақтар, Топ басшыларына сауалнама |
Ойларын жазуды ұсынады (Эссе) |
Ана ерлігінің, батырлығының себебі не деп ойлайсың? Жалпақ палуан мен жігіттердің сөзден тосылып жеңілуінің себебі не? /Ана бейнесін, мінезін ашатын сөздерді жазыңыз/. |
Ойларын қорытып қағаз бетіне түсіреді. |
Шығармашылық жұмыс үшін ізденеді. Дәптерлеріне жазып, топтан бір оқушы қорғайды |
9-10 ұпай |
Бағалау |
Мақсаты: Оқушылардың өзіндік көзқарасы,пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйрету |
Синквейн әдісі бойынша смайлик |
Мұғалім қорытындысы |
Мен не білдім? Жазушы шығармасының түйінді ойы нені меңзейді? . Сабақ мақсатына жетті ме? |
Барлық оқушы дәптерлеріне орындайды. Рефлексия- түсті смайиктер арқылы бүгінгі сабақты өздері қорытындылайды. |
5 жолды өлең |
11-12 ұпай |
Үй тапсырмасы: |
1. Ана туралы мақал- |
||||||
Бағалау |
Топ жетекшілері қойған бағалары туралы хабарлайды. |
[bws_related_posts]